Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90269)
Olen viimein sisäistänyt sen, että et välitä minusta samalla tavalla kuin minä olen sinusta välittänyt, vaikka olet puhunut molemminpuolista, vahvoista tunteista. Se selittää tietysti myös sen, miksi valitset minut joka päivä pois. Tämän ymmärtäminen auttaa hiljlleen pääsemään eteenpäin.
Toki siitä on kertonut kaikki vuosien aikana tapahtunut, mutta rakastunut mieli haluaa uskoa muuta varsinkin, kun täällä niitä tunteita on hehkutettu.
En tiedä, mikä järki tässä on ollut. Minusta ei yhtikäs mikään. Minulle jää sotkujen siivoaminen, kiitos siitä. Älä sotke muiden elämiä. Sen verran voit kunnioittaa toisten perheitä ja parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
irl
Laita sinä viesti, muru.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu kun kohdataan?
En tiiä mutta voitaisko jo kohdata?
Vierailija kirjoitti:
Toki siitä on kertonut kaikki vuosien aikana tapahtunut, mutta rakastunut mieli haluaa uskoa muuta varsinkin, kun täällä niitä tunteita on hehkutettu.
Jos et päivästä toiseen harhaisena vinkuisi täällä ja et olisi kategorisesti poissulkenut ajatusta, että sinulle ei täällä kukaan mitään kirjoita, voisin tuntea myötätuntoa. Nyt en tunne, olet kaiken ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä järki tässä on ollut. Minusta ei yhtikäs mikään. Minulle jää sotkujen siivoaminen, kiitos siitä. Älä sotke muiden elämiä. Sen verran voit kunnioittaa toisten perheitä ja parisuhteita.
Jos sinun parisuhde on mennyt rikki siksi, että olet ketjusta kaikenlaista ominut, syy on peilissä.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖 Ja kivaa viimeistä kesälauantaita (kertoo sääennuste)
Jännä, että aina kun kirjoittaa harhailusta, kuoro veisaa kiihtyneenä, ettei täällä kukaan oikeasti mitään harhaile. Ja kuitenkin kaiken aikaa joku luulee ja omii, ja jossakin kohtaa pettyy havahtuessaan. Mukavien terveisten kirjoittamisen haittavaikutuksena tulee näitä itsensä rikkojia. Syy on toki heidän omansa, mutta olisiko silti vastuullista olla ikinä kirjoittamatta mitään kaunista ja mukavaa, jos sen tietää kuitenkin johtavan ongelmiin sivullisia.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mun T. 🧡
Huomenta Tikanpoika!
T. Lassila
Kohta lähden juoksentelemaan häpyhuulet lepattaen.
Sinä, joka aina viisastelet viesteihini: Et tiedä asiasta mitään, joten pidä leveä lärvisi kiinni. Olet hyödyllinen idootti narsisteille ja muille pahoille, kun jatkuvasti komppaat heitä ja lyöt lyötyä. Tuolla tavalla toimii narsistien hovi. Olet oiva esimerkki sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et päivästä toiseen harhaisena vinkuisi täällä ja et olisi kategorisesti poissulkenut ajatusta, että sinulle ei täällä kukaan mitään kirjoita, voisin tuntea myötätuntoa. Nyt en tunne, olet kaiken ansainnut.
Olet koulukiusaajien sukua.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että aina kun kirjoittaa harhailusta, kuoro veisaa kiihtyneenä, ettei täällä kukaan oikeasti mitään harhaile. Ja kuitenkin kaiken aikaa joku luulee ja omii, ja jossakin kohtaa pettyy havahtuessaan. Mukavien terveisten kirjoittamisen haittavaikutuksena tulee näitä itsensä rikkojia. Syy on toki heidän omansa, mutta olisiko silti vastuullista olla ikinä kirjoittamatta mitään kaunista ja mukavaa, jos sen tietää kuitenkin johtavan ongelmiin sivullisia.
Helppoa, laittaa jonkinlaisen tunnisteen itsestään, niin perusjärjellä varustettu tajuaa sivuuttaa. Jos viestisi lopussa on Jonna, tuskin kukaan on omimassa.
...Mutta siksihän tänne niitä ympäripyöreitä, moneen sopivia juttuja kirjoitetaan, että porukka jatkaisi ketjussa käymistä, kun se saattaa olla kaivattu, vaikka todennäköisemmin joku 5000000:sta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun parisuhde on mennyt rikki siksi, että olet ketjusta kaikenlaista ominut, syy on peilissä.
Se ei ole mennyt rikki ketjun takia vaan oikean elämän asioiden takia. Sori siitä. Lopeta maalittaminen.
Ihanaa päivää Jonnalle! Ja kiitos 💐
tilanteet jossa osoitetaan ja sitten pakitetaan, taas kertovat hieman muuta. ne eivät olisi vaan ovat.