Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89919)
Vierailija kirjoitti:
Halutaan sut meidän pieneen kilttiin sivistyneeseen kauniiseen peppuun. Tunnistat meidät meidän huumorista. Harmi vaan jotkut väittää sen olevan naisia "halventavaa" nyt ei se oo 💖
Mitä jos en halua sinne? Mitä jos haluan papanat ulos sieltä?
Aikuiseksi kasvaminen ottaa koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisen lämpöä ja hymyjä. Olen yksinäinen
Eikö vaimo voisi antaa niitä sulle?
Tulisipä joku uljas prinsessa pelstamaan minut😞
On muitakin reittejä, jos siitä haluat alkaa vääntämään. En kaipaa omituista ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa kirjoitti vaimosta, oletko jotenkin sairas kanttura ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipä joku uljas prinsessa pelstamaan minut😞
Hyppään mersuni (jota en ole vielä hankkinut) selkään ja tulen. 🏎💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan sut meidän pieneen kilttiin sivistyneeseen kauniiseen peppuun. Tunnistat meidät meidän huumorista. Harmi vaan jotkut väittää sen olevan naisia "halventavaa" nyt ei se oo 💖
Mitä jos en halua sinne? Mitä jos haluan papanat ulos sieltä?
Me ollaan tyttösiä,aina viihteellä. Tunnistat meidät meidän käytöksestä muita naisia kohtaan. Joidenkin mielestä saatetaan olla naisia halventavia kuvituksia, mutta ei ne olla. Meillä on miehiäkin ja nekin nauttii ja nauraa meidän nokkelille huumoristisille kommenteille. He nauttivat myös sellaisista vitseistä mitä vois jotkut kuvailla naisvihamieliseksi, mutta ei se oo. Me annetaan sun tehdä mitä vaan kunhan se liittyy meidän peppuihin. Me nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän särkyy koko ajan vaan enemmän sun takia. Ehken mä ole vaan niin vahva kuin tarvitsis. 💔
Mitä tarkoittaa niin vahva kuin tarvitsis, miten se näkyy
Kestää se, ettei meistä mitään tuu koskaan ja pitää silti yhteyttä. Vielä puhua rakkaudesta..
Miksi siitä keskustelette, jos tilanne on tuo? En pitäisi yhteyttä jos ei olisi pakko. Sivusta ihmettelen.
Ollaan vissiin ihan idiootteja molemmat. Ja kiinni toisissamme, ainakin minä hänessä..
Olette siis päivittäin yhteydessä? Miten hän perustelee ja näkee tilanteen? Miksi puhuu rakkaudesta irl vaikka on ilmeisesti sanonut että mitään ei tule. Eikö näitä kannattaisi kysyä siltä ihmisiltä, kun kerran teillä on keskusteluyhteys? Eri
Ei ole perustellut ja en ole kysynyt. Normaalisti olisin loukkaantunut, kun en saanut mitään selitystä. Nyt en ole kysynyt, kun en tiedä, haluanko edes tietää. Loukkaako se syyn kertominen mua entistä enemmän, pohdin. Kaipaan hänen seuraa, mut samalla tunteista puhuminen ahdistaa vaikka se samalla saa perhoset pyörimään vatsanpohjassa. Mut tosi surullinen kaiken kaikkiaan. Sydämestä tuntuu tosi pahalle kumminkin päin.
Voi jukra. Oisin niin toivonut, että oisit ollu mun kallio, järkähtämätön aikuinen mies, joka haluaa kasvaa ihmisenä ja tulla aina paremmaksi.. ja ottaa vastuun siitä kasvustaan itse. Semmosia on vaan tositosi harvassa.. Liikoja taisin toivoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän särkyy koko ajan vaan enemmän sun takia. Ehken mä ole vaan niin vahva kuin tarvitsis. 💔
Kestää se, ettei meistä mitään tuu koskaan ja pitää silti yhteyttä. Vielä puhua rakkaudesta..
Miksi siitä keskustelette, jos tilanne on tuo? En pitäisi yhteyttä jos ei olisi pakko. Sivusta ihmettelen.
Ollaan vissiin ihan idiootteja molemmat. Ja kiinni toisissamme, ainakin minä hänessä..
Olette siis päivittäin yhteydessä? Miten hän perustelee ja näkee tilanteen? Miksi puhuu rakkaudesta irl vaikka on ilmeisesti sanonut että mitään ei tule. Eikö näitä kannattaisi kysyä siltä ihmisiltä, kun kerran teillä on keskusteluyhteys? Eri
Ei ole perustellut ja en ole kysynyt. Normaalisti olisin loukkaantunut, kun en saanut mitään selitystä. Nyt en ole kysynyt, kun en tiedä, haluanko edes tietää. Loukkaako se syyn kertominen mua entistä enemmän, pohdin. Kaipaan hänen seuraa, mut samalla tunteista puhuminen ahdistaa vaikka se samalla saa perhoset pyörimään vatsanpohjassa. Mut tosi surullinen kaiken kaikkiaan. Sydämestä tuntuu tosi pahalle kumminkin päin.
Eli ette ole tekemisissä? Sivu
Minun silmäni ovat yhtä ruskeaa kuin peppuun liittyvät asiat, kaunis, älykäs, kiltti, huumorini on sitä samaa. Nauttisit, kuten muutkin miehet meidän samankaltaisten neitosten huumorista.
Ei ole kovin miehekäs olo juuri nyt. - Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette ole tekemisissä? Sivu
Ollaan, mut ei siten kuin toivoisin..
Ollaan täällä ulkona ihan kiimoissamme 😘😍💖
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin miehekäs olo juuri nyt. - Nainen
Pitäisikö olla?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan täällä ulkona ihan kiimoissamme 😘😍💖
Mikä tämä ja kelle? Missä ulkona? 🤨 E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Nyt on väärä hetki.
Ainahan se on, vaikka odottaisi loppuelämän.
Sivusta, mutta oon ihan eri mieltä. Oikeille asioille tulee oikea aika. Ajoitus on elämässä tosi tärkeää, usein ihan ratkaisevaa.
Kenen mielestä oikea aika? Suhteen voi aloittaa vain, kun kaksi haluaa, mutta sen voi päättää vaikka yksi.
Sinäpä sen itse juuri sanoit. Kun kaksi haluaa ja molemmilla ajoitus oikea. Ei kai siinä muuta tarvita.
Jos tapaa oikean ihmisen niin siinä ei ajoituksia mietitä.
Multa odotetaan isyyttä ja äiteyttä. :)