Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (89920)

Vierailija
89841/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ulkona? 🤨

Täällä ulkona, löydät meidät helposti. Meidän kuuma ja hauska ja ketterän nokkela huumorin tuntee kaikki kyläläiset. Ollaan kuuluisia meidän ruskeasta peppu huumorista. Miehet nauttii, nekin tulee mukaan vitsailee.

Vierailija
89842/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijan vaimolle terkut,  jätä se sika 😅 Näin teidät yhdessä toissakesänä. Sun vaimo oli kaunis toki sinäkin! Tuu tänään tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89843/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ulkona? 🤨

Täällä ulkona, löydät meidät helposti. Meidän kuuma ja hauska ja ketterän nokkela huumorin tuntee kaikki kyläläiset. Ollaan kuuluisia meidän ruskeasta peppu huumorista. Miehet nauttii, nekin tulee mukaan vitsailee.

Ei se niin omnipotent voi olla.

Vierailija
89844/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jukra. Oisin niin toivonut, että oisit ollu mun kallio, järkähtämätön aikuinen mies, joka haluaa kasvaa ihmisenä ja tulla aina paremmaksi.. ja ottaa vastuun siitä kasvustaan itse. Semmosia on vaan tositosi harvassa.. Liikoja taisin toivoa..

Mä olin ja olen, mut et halunnu minusta lopulta mitään.

Vierailija
89845/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen lämpöä ja hymyjä. Olen yksinäinen

Eikö vaimo voisi antaa niitä sulle?

Tulisipä joku uljas prinsessa pelstamaan minut😞

Ota mun kaivatun vaimo. Vaikuttaa siltä että laittaa näppärästi miehen tossunsa alle.

Vierailija
89846/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jukra. Oisin niin toivonut, että oisit ollu mun kallio, järkähtämätön aikuinen mies, joka haluaa kasvaa ihmisenä ja tulla aina paremmaksi.. ja ottaa vastuun siitä kasvustaan itse. Semmosia on vaan tositosi harvassa.. Liikoja taisin toivoa..

Tein saman virheen. Voimia.

Vierailija
89847/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

My brain: "how many graves are you still going to dig for yourself?"

Me: "😰"

Vierailija
89848/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ulkona? 🤨

Mistäs sinä tiedät😘 

Vierailija
89849/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän särkyy koko ajan vaan enemmän sun takia. Ehken mä ole vaan niin vahva kuin tarvitsis. 💔

Mitä tarkoittaa niin vahva kuin tarvitsis, miten se näkyy

Kestää se, ettei meistä mitään tuu koskaan ja pitää silti yhteyttä. Vielä puhua rakkaudesta..

Miksi siitä keskustelette, jos tilanne on tuo? En pitäisi yhteyttä jos ei olisi pakko. Sivusta ihmettelen. 

Ollaan vissiin ihan idiootteja molemmat. Ja kiinni toisissamme, ainakin minä hänessä..

Olette siis päivittäin yhteydessä? Miten hän perustelee ja näkee tilanteen? Miksi puhuu rakkaudesta irl vaikka on ilmeisesti sanonut että mitään ei tule. Eikö näitä kannattaisi kysyä siltä ihmisiltä, kun kerran teillä on keskusteluyhteys? Eri

Ei ole perustellut ja en ole kysynyt. Normaalisti olisin loukkaantunut, kun en saanut mitään selitystä. Nyt en ole kysynyt, kun en tiedä, haluanko edes tietää. Loukkaako se syyn kertominen mua entistä enemmän, pohdin. Kaipaan hänen seuraa, mut samalla tunteista puhuminen ahdistaa vaikka se samalla saa perhoset pyörimään vatsanpohjassa. Mut tosi surullinen kaiken kaikkiaan. Sydämestä tuntuu tosi pahalle kumminkin päin. 

Eli ette ole tekemisissä? Sivu

Ollaan, mut ei siten kuin toivoisin..

Milloin olette puhuneet viimeksi? 

Päivittäin jutellaan. Ei kuitenkaan tästä asiasta olla juurikaan puhuttu. Ollaan oltu yhteyksissä melkein päivittäin jo 2 vuotta ja aiemminkin ollut jaksoja, jolloin on keskusteltu paljon. Tuntuu pahalta heittää se kaikki hukkaan, ettei edes ystäviä oltais. Tuntuu vaan niin pahalle tää asia.

Vierailija
89850/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ulkona? 🤨

Täh? Ei kiitos team Savon kôprofiilit/

Pitäkeepä tuhkaluukkunne.

En tule ikikuuna päivänä osallistumaan

mihinkään peräitähikiän hörhöjen

ryhmäorgioihin. Ennemmin helvetti

jäätyy. Joten.. hei hei! 👋🥸🤓🍑

Vierailija
89851/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua. Nähtäispä huomenna.🤎💙

Vierailija
89852/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ulkona? 🤨

Mistäs sinä tiedät😘 

Satunpa tietämään.

Vierailija
89853/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tuntenut ketään niin kuin koin tuntevani sinut aisteissa, krhossa mutta ennen kaikkea tunteissani ja tuttuuden tunteessa. Kuin tunnistaisi jonkun jonka on aina tuntenut.

Vierailija
89854/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuntenut ketään niin kuin koin tuntevani sinut aisteissa, krhossa mutta ennen kaikkea tunteissani ja tuttuuden tunteessa. Kuin tunnistaisi jonkun jonka on aina tuntenut.

Olipa kaunista! 😊

Vierailija
89855/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin miehekäs olo juuri nyt. -  Nainen

Pitäisikö olla? 

Alan pitämään naisena miehiä nössöinä jos minulle tulee naisena miesten keskuudessa miehekäs olo. Tarkoitan tällä että naisena joudun ottamaan yksin vastuun ongelmatilanteesta. Tämä vahvistaa aina omaa ajatustani mihin ihmeeseen tarvitsen miestä?

Vierailija
89856/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muut unelmat on niin pettyneitä kaikkeen mitä on tapahtunut... 

Vierailija
89857/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikäinen ystävyys voisi olla virkistävää.

Vierailija
89858/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän särkyy koko ajan vaan enemmän sun takia. Ehken mä ole vaan niin vahva kuin tarvitsis. 💔

Mitä tarkoittaa niin vahva kuin tarvitsis, miten se näkyy

Kestää se, ettei meistä mitään tuu koskaan ja pitää silti yhteyttä. Vielä puhua rakkaudesta..

Miksi siitä keskustelette, jos tilanne on tuo? En pitäisi yhteyttä jos ei olisi pakko. Sivusta ihmettelen. 

Ollaan vissiin ihan idiootteja molemmat. Ja kiinni toisissamme, ainakin minä hänessä..

Olette siis päivittäin yhteydessä? Miten hän perustelee ja näkee tilanteen? Miksi puhuu rakkaudesta irl vaikka on ilmeisesti sanonut että mitään ei tule. Eikö näitä kannattaisi kysyä siltä ihmisiltä, kun kerran teillä on keskusteluyhteys? Eri

Ei ole perustellut ja en ole kysynyt. Normaalisti olisin loukkaantunut, kun en saanut mitään selitystä. Nyt en ole kysynyt, kun en tiedä, haluanko edes tietää. Loukkaako se syyn kertominen mua entistä enemmän, pohdin. Kaipaan hänen seuraa, mut samalla tunteista puhuminen ahdistaa vaikka se samalla saa perhoset pyörimään vatsanpohjassa. Mut tosi surullinen kaiken kaikkiaan. Sydämestä tuntuu tosi pahalle kumminkin päin. 

Eli ette ole tekemisissä? Sivu

Ollaan, mut ei siten kuin toivoisin..

Milloin olette puhuneet viimeksi? 

Päivittäin jutellaan. Ei kuitenkaan tästä asiasta olla juurikaan puhuttu. Ollaan oltu yhteyksissä melkein päivittäin jo 2 vuotta ja aiemminkin ollut jaksoja, jolloin on keskusteltu paljon. Tuntuu pahalta heittää se kaikki hukkaan, ettei edes ystäviä oltais. Tuntuu vaan niin pahalle tää asia.

Samaistun tunteeseesi täysin, vaikka omalla kohdallani uskon edelleen kaikkein parhaimpaan lopputulokseen. Tsemppiä sulle! sivus

Vierailija
89859/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan friend zone🙄 

Vierailija
89860/89920 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin miehekäs olo juuri nyt. -  Nainen

Pitäisikö olla? 

Alan pitämään naisena miehiä nössöinä jos minulle tulee naisena miesten keskuudessa miehekäs olo. Tarkoitan tällä että naisena joudun ottamaan yksin vastuun ongelmatilanteesta. Tämä vahvistaa aina omaa ajatustani mihin ihmeeseen tarvitsen miestä?

Naurahdin. T ä m ä. 

Niin tuttua.

-E-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi