Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89883)
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä oon sun puhelimessa 😊😀
N***
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vahvan naisen joka suojelee mua mutta myös antaa hellyyttä ja pillua
Sanoinhan jo, tule hakemaan tai ilmota osoite.
Suojeletko mua jos roito tulee kadulla vastaan
Tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä oon sun puhelimessa 😊😀
N***
Namu? Uuh
Minulla pepusta rypytetyt leggingsit. Haluan tehdä vahva viittauksen huumoriini. Se on älykästä, hauskaa, mutta ei yhtä niin kaunista kuin minä pumpatuilla huulillani. Tuntuu kuulemma hhhhmm paremmalta kuin luonnolliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varattu. Hänen pitäisi varmistaa, että se on ok hänen miehelle. naiselta naiselle
Onko hän myös kiinnostunut ja haluaa vaihtaa pillum nuoliaksi ?
Olen ymmärtänyt, että on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Nyt on väärä hetki.
Ainahan se on, vaikka odottaisi loppuelämän.
Sivusta, mutta oon ihan eri mieltä. Oikeille asioille tulee oikea aika. Ajoitus on elämässä tosi tärkeää, usein ihan ratkaisevaa.
Kenen mielestä oikea aika? Suhteen voi aloittaa vain, kun kaksi haluaa, mutta sen voi päättää vaikka yksi.
Sinäpä sen itse juuri sanoit. Kun kaksi haluaa ja molemmilla ajoitus oikea. Ei kai siinä muuta tarvita.
"vaihtaa" hehe ollut alusta alkaen, ei muuten oltaisi tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän särkyy koko ajan vaan enemmän sun takia. Ehken mä ole vaan niin vahva kuin tarvitsis. 💔
Mitä tarkoittaa niin vahva kuin tarvitsis, miten se näkyy
Kestää se, ettei meistä mitään tuu koskaan ja pitää silti yhteyttä. Vielä puhua rakkaudesta..
Miksi siitä keskustelette, jos tilanne on tuo? En pitäisi yhteyttä jos ei olisi pakko. Sivusta ihmettelen.
Ollaan vissiin ihan idiootteja molemmat. Ja kiinni toisissamme, ainakin minä hänessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vahvan naisen joka suojelee mua mutta myös antaa hellyyttä ja pillua
nn?
Ei täältä. Sivusta yksi nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän särkyy koko ajan vaan enemmän sun takia. Ehken mä ole vaan niin vahva kuin tarvitsis. 💔
Mitä tarkoittaa niin vahva kuin tarvitsis, miten se näkyy
Kestää se, ettei meistä mitään tuu koskaan ja pitää silti yhteyttä. Vielä puhua rakkaudesta..
Miksi siitä keskustelette, jos tilanne on tuo? En pitäisi yhteyttä jos ei olisi pakko. Sivusta ihmettelen.
Ollaan vissiin ihan idiootteja molemmat. Ja kiinni toisissamme, ainakin minä hänessä..
Olette siis päivittäin yhteydessä? Miten hän perustelee ja näkee tilanteen? Miksi puhuu rakkaudesta irl vaikka on ilmeisesti sanonut että mitään ei tule. Eikö näitä kannattaisi kysyä siltä ihmisiltä, kun kerran teillä on keskusteluyhteys? Eri
Tule jo rakas kultani, olen kiimoissani 😘 on meitä muitakin kuin ruskeasumilmäsiä, fiksuja, koulutettuja, sivistyneitä kilttejä naapurin tyttösiä. Voit myös kertoa meille naiseuteen liittyviä hauskan hauskoja vitsejä. Laita meidän nauru nystyrät nauramaan, kuhan ne on sellaisia mihin oon jo viitannut 😘
Haluan naisen lämpöä ja hymyjä. Olen yksinäinen
Me nautitaan kaikesta 🤎 värisestä huumorista, peppu pienenä vinkkinä. Se on niin älykästä, kaunista, nokkelaa huumoria. Tule jo naurattamaan meitä 😘😘
Meillä vois olla on 2 yhteistä lasta, ne ois kauniita ja ihania kuten äitinsä 😍👶🏼🧒🏼
Voi ei, mutta tuskin olet hän. Meidän hölmöt sydämet.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vois olla on 2 yhteistä lasta, ne ois kauniita ja ihania kuten äitinsä 😍👶🏼🧒🏼
*olla jo
Vierailija kirjoitti:
Silmäni ovat ruskeat kuten huumorini, sieraimeni ovat uljan kauniit. Tule ja löydä minut kultsi 😘
Ei minulta. Saan livenä
'oot tosi nätti' ja 'ootpa kaunis'
kommentteja. Ei kukaan
moiti sieraimia. Nenäkirurgia
on erittäin kallista. Pidän
suorasta nenästäni, mutta
voisin korjauttaa sieraimeni
täsmälleen samaan korkeuteen.
Toinen on ihan hiukan alempana
läheltä katsottaessa.
Jos olisin vauraampi, voisin
tuon kirurgilla teettää.
Toisaalta tykkään tosi paljon
täysin uniikista pärstästäni.
~
Kukaan mieheni tai ystäväni
ei ole koskaan maininnut.
Päinvastoin he ovat kehuneet
profiiliani. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei voi tapahtua. Sun pitäisi olla vapaa.
Kenelle kirjoitat?
Nainen 18v vanhempi.
Halutaan sut meidän pieneen kilttiin sivistyneeseen kauniiseen peppuun. Tunnistat meidät meidän huumorista. Harmi vaan jotkut väittää sen olevan naisia "halventavaa" nyt ei se oo 💖
Mä voin muuttua mieheksi jos se on kynnyskysymys. Nykyään kaikki on mahdollista. 😌😙