Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89646)
Mun puhelimessa sun numerolla ei ole muuta kuin sarja numeroita, mutta soittoäänenä on Apulannan:viisaus ei asu meissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko muuten työsoppariin ketjussa kirjoitteluun käytettävä aika? Aika kallista puuhaa puljulle, jos tuntipalkka on 400 euroa.
Kova tuntipalkka, vai etkö osaa laskea?
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä oon sun puhelimessa 😊😀
Etunimi ja sukunimen eka kirjain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko muuten työsoppariin ketjussa kirjoitteluun käytettävä aika? Aika kallista puuhaa puljulle, jos tuntipalkka on 400 euroa.
Ei nää mitään muuta osaa kun poskea louskuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekös sinua ärsyttää, kun kontrollisi ei yllä siihen asti, kun haluaisit.
Sinähän täällä olet kertomassa, miten tulee toimia ja samalla syyttelemässä ihmisiä. Et taida peiliä omistaa. Ymmärrä myös se, ettet tunne täältä ketään, eikä sinulla ole oikeutta hyökätä aina syyllistämään ja tekemään ilkeitä tulkintoja tuntemattomien viesteihin. En lainkaan ihmettele, että ei suhteet onnistu noin vaikealla ja negatiivisella luonteella.
Huolehdi omista asioistasi. Et tunne minua.
Niin teen. Otin omaksi asiakseni puuttua sinun muiden asioihin puuttumisen. Lopeta sinä se, niin voin minäkin lopettaa tämän. Keksity vaan kirjoittamaan omat viestisi hyökkimättä muiden päälle ja syyllistelemällä randomviesteistä ja kertoilemasta mielipiteitäsi muiden suhdemalleista tai toiveista. Elä kuten opetat.
Minäpä ehdotan, että sinut laitetaan vankilaan. Et saa puolustautua, et etsiä perusteita sille, että sinua ei laitettaisi. Sinut vain laitetaan. Ole hiljaa ja elä, kuten opetat.
Analogiasi ontuu. Vingut ja negailet syytellen muiden viesteihin ja hypit silmille, jos sinulle vastataan samalla mitalla. Lopeta se ja keskity omiin asioihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tyhmyys ei onneksi tartu, mutta numerot kannattaa opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tyhmyys ei onneksi tartu, mutta numerot kannattaa opetella.
Mä oon kyllä alkanut epäillä ,että tarttuu.
Hyvin menee,kävelin just koiranpaskaan😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekös sinua ärsyttää, kun kontrollisi ei yllä siihen asti, kun haluaisit.
Sinähän täällä olet kertomassa, miten tulee toimia ja samalla syyttelemässä ihmisiä. Et taida peiliä omistaa. Ymmärrä myös se, ettet tunne täältä ketään, eikä sinulla ole oikeutta hyökätä aina syyllistämään ja tekemään ilkeitä tulkintoja tuntemattomien viesteihin. En lainkaan ihmettele, että ei suhteet onnistu noin vaikealla ja negatiivisella luonteella.
Huolehdi omista asioistasi. Et tunne minua.
Niin teen. Otin omaksi asiakseni puuttua sinun muiden asioihin puuttumisen. Lopeta sinä se, niin voin minäkin lopettaa tämän. Keksity vaan kirjoittamaan omat viestisi hyökkimättä muiden päälle ja syyllistelemällä randomviesteistä ja kertoilemasta mielipiteitäsi muiden suhdemalleista tai toiveista. Elä kuten opetat.
Minäpä ehdotan, että sinut laitetaan vankilaan. Et saa puolustautua, et etsiä perusteita sille, että sinua ei laitettaisi. Sinut vain laitetaan. Ole hiljaa ja elä, kuten opetat.
Analogiasi ontuu. Vingut ja negailet syytellen muiden viesteihin ja hypit silmille, jos sinulle vastataan samalla mitalla. Lopeta se ja keskity omiin asioihisi.
Minulla ei ole mitään osaa näihin húllütuksiin. En tuomitse kenenkään
pettämistä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yritän tehdä maailmasta
paremman ja kauniimman, vaikka
en jaa kehoani naapurustossa enkä sponssaa kenenkään oluita. E
Suharbabe tarkoittaa sitä että tarjoat avokätisesti matkat sinne olutmaahan, oluen tarjoaminen on vähän eri juttu
Ei koske minua itse oluet
eikä matkat olutfestareille,
joten ohi. E
En tuomitse kenenkään fäänssejä
tai sokerityttöjen rahoitusta,
en rakastajia, bi-touhuja.
Observoin sivulta, minulle aivan
se ja sama. Todella.. E
Savolaista miestä ei tulla
ninun käsikynkässä koskaan
näkemään, se on jo tiedossa.
Ei ulkonäössäkään mitään vikaa,
mutta mentaliteetti ei pelitä. E
Huonovointinen porukka kokoontuneena heti aamusta. Kauniita terveisiä Kaivatulle 💔
PERA55, kultaseni,
eikö jo syylä sormessa
kadepeukuttamisesta? E
Savosta tulee kateusnuolia,
tiedän kyllä. Edelleen toivotan
oikein miellyttävää vkl. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja hyvää työpäivää 🤗
Kiitos, täällä sitä taas huhkitaan! Millainen oma päiväsi on?
Olen ihmisten kanssa töissä 😁 näin ympäripyöreästi.
Minun huono oloni poistuu
heti kun astun pois näiltä palstoilta
omien fiksujen ystävieni seuraan. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan päättää siitä, mihin ryhdyn ja mihin en. Sinä et siitä päätä. Voit ruveta itse jollekulle varatulle kakkoseksi, jos se sinusta on oivallinen järjestely. Muista vielä kertoa kotona siitä, uskollinen kun olet.
Toki, mutta sinun halusi ei ole vähemmän opportunistista kuin jonkun toisen erilainen halu. Fwb ei tarkoita mitään kakkosena olemista tai pettämisiä, joten lopeta typerä olkiukkoilu. Ja keskity ylipäätään omiin asioihisi. Jos joku kirjoittaa haluavansa fwb-suhteen, ei sinulla ole mitään oikeutta tulla sitä arvostelemaan. Se ei kuulu sinulle mitenkään, eikä mielipiteesi siitä kiinnosta ketään ja sen esittäminen pyytämättä on epäkohteliasta. Kun et selvästikään tykkää sinun valintojesi arvostelusta, älä tee sitä itse muille. Opi se, saattaa ihmissuhteetkin onnistua sitten paremmin.
Totta kai se tarkoittaa pettämistä, jos kyse on sivusuhteesta, josta puoliso ei tiedä.
Fwb ei tarkoita sitä. Varattu voi toki myös sitä harrastaa, mikä on pettämistä, mutta itsessään termillä fwb ei ole pettämisen kanssa mitään tekemistä.
Sivusta, mutta kyllä siinä pettää itseään, sydäntään, kehoaan, mieltään ja henkeään. Ei ihmistä ole rakennettu pelleilemään niin kauniin ja syvällisen asian kanssa. Kaikkea mitä voi tehdä, ei kannata tehdä.
Suharbabe tarkoittaa sitä että tarjoat avokätisesti matkat sinne olutmaahan, oluen tarjoaminen on vähän eri juttu