Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (89622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän saisi kaiken: kaivatun JA kaikkea kivaa päälle
Kelpaisi vain seksiin joskus. Jos tykkää olla hyväksikäytettävänä, mikäs siinä.
Suosittelen olemaan hiljaa, jos et osaa tuota laajemmin ajatella.
Joku ilman seksiä jäänyt katkero
nimittää narsistiksi ihmistä, joka
kieltäytyy seksuaalisesta kontaktista.
Voiko tyypillisempää olla. Ei!
Naikaa te savolaiset vaan
toisianne, niin hyvä tulee. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet suolaaja.
Sinä olet opportunisti, joka yrittää hakea aina ja kaikessa itselleen edullisinta ratkaisua.
Niinhän jokainen toimii.
Ei todellakaan toimi. Heillä, joilla on sydän, ajattelevat kaiken aikaa ihan muuta kuin itseään. Lue vaikka Malalan tarina. Saatat huomata, että maailmassa on paljon heitä, jotka aidosti koettavat tehdä tästä paremman paikan elää omista resursseistaan käsin. Toisin kuin sinä ja kaltaisesi, jotka keskittyvät vain itsensä ja korkeintaan läheistensä hyvän kasvattamiseen. Halveksun tuollaista ajattelutapaa, kun ei ole mitään itseään isompia ihanteita.
Sinä puusilmä esimerkiksi opportunistisesti yrität pakottaa ajatusta suhdemallista, joka on sinulle mieluisin eli edullisin suhteessa haluihisi. Ymmärrä aluksi se, ja kokeile sen jälkeen keskustelua uudestaan. Sinun arvosi eivät ole mikään absoluutio, joiden tulisi olla kaikkien ohjenuorana. Älä muuta luule.
Minä saan päättää siitä, mihin ryhdyn ja mihin en. Sinä et siitä päätä. Voit ruveta itse jollekulle varatulle kakkoseksi, jos se sinusta on oivallinen järjestely. Muista vielä kertoa kotona siitä, uskollinen kun olet.
En nimittänyt puusilmäksi.
Tämä tollo puusilmä
heittää nyt handuheit. 👋🥳
Käyttäytykäämme
talossa, ettei virkavalta
taas joudu käymään. E
Voit tehdä, mitä huvittaa. En ole rajoittamassa vieraissa juoksemistasi. Päätän vain itsestäsi, ja siihen minulla on täydet valtuudet.
Ja sekös sinua ärsyttää, kun kontrollisi ei yllä siihen asti, kun haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan päättää siitä, mihin ryhdyn ja mihin en. Sinä et siitä päätä. Voit ruveta itse jollekulle varatulle kakkoseksi, jos se sinusta on oivallinen järjestely. Muista vielä kertoa kotona siitä, uskollinen kun olet.
Toki, mutta sinun halusi ei ole vähemmän opportunistista kuin jonkun toisen erilainen halu. Fwb ei tarkoita mitään kakkosena olemista tai pettämisiä, joten lopeta typerä olkiukkoilu. Ja keskity ylipäätään omiin asioihisi. Jos joku kirjoittaa haluavansa fwb-suhteen, ei sinulla ole mitään oikeutta tulla sitä arvostelemaan. Se ei kuulu sinulle mitenkään, eikä mielipiteesi siitä kiinnosta ketään ja sen esittäminen pyytämättä on epäkohteliasta. Kun et selvästikään tykkää sinun valintojesi arvostelusta, älä tee sitä itse muille. Opi se, saattaa ihmissuhteetkin onnistua sitten paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta sinun halusi ei ole vähemmän opportunistista kuin jonkun toisen erilainen halu. Fwb ei tarkoita mitään kakkosena olemista tai pettämisiä, joten lopeta typerä olkiukkoilu. Ja keskity ylipäätään omiin asioihisi. Jos joku kirjoittaa haluavansa fwb-suhteen, ei sinulla ole mitään oikeutta tulla sitä arvostelemaan. Se ei kuulu sinulle mitenkään, eikä mielipiteesi siitä kiinnosta ketään ja sen esittäminen pyytämättä on epäkohteliasta. Kun et selvästikään tykkää sinun valintojesi arvostelusta, älä tee sitä itse muille. Opi se, saattaa ihmissuhteetkin onnistua sitten paremmin.
Totta kai se tarkoittaa pettämistä, jos kyse on sivusuhteesta, josta puoliso ei tiedä.
Kuuluuko muuten työsoppariin ketjussa kirjoitteluun käytettävä aika? Aika kallista puuhaa puljulle, jos tuntipalkka on 400 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Keksit aina selitykset ja oikeutuksen omalle toiminnallasi, vaikka mitä tekisit. Katumusta tai syyllisyyttä et koe mistään.
Mistä tässä nyt pitäisi syyllisyyttä kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän täällä olet kertomassa, miten tulee toimia ja samalla syyttelemässä ihmisiä. Et taida peiliä omistaa. Ymmärrä myös se, ettet tunne täältä ketään, eikä sinulla ole oikeutta hyökätä aina syyllistämään ja tekemään ilkeitä tulkintoja tuntemattomien viesteihin. En lainkaan ihmettele, että ei suhteet onnistu noin vaikealla ja negatiivisella luonteella.
Mitkään rähinäviestit ei sitten koskaan multa. En ole ilkeä ja jyrkkä edes anonyymina. Sydämiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se tarkoittaa pettämistä, jos kyse on sivusuhteesta, josta puoliso ei tiedä.
Fwb ei tarkoita sitä. Varattu voi toki myös sitä harrastaa, mikä on pettämistä, mutta itsessään termillä fwb ei ole pettämisen kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän täällä olet kertomassa, miten tulee toimia ja samalla syyttelemässä ihmisiä. Et taida peiliä omistaa. Ymmärrä myös se, ettet tunne täältä ketään, eikä sinulla ole oikeutta hyökätä aina syyllistämään ja tekemään ilkeitä tulkintoja tuntemattomien viesteihin. En lainkaan ihmettele, että ei suhteet onnistu noin vaikealla ja negatiivisella luonteella.
Huolehdi omista asioistasi. Et tunne minua.
Vierailija kirjoitti:
Mitkään rähinäviestit ei sitten koskaan multa. En ole ilkeä ja jyrkkä edes anonyymina. Sydämiä!
Rauhaa ja rakkautta🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teen. Otin omaksi asiakseni puuttua sinun muiden asioihin puuttumisen. Lopeta sinä se, niin voin minäkin lopettaa tämän. Keksity vaan kirjoittamaan omat viestisi hyökkimättä muiden päälle ja syyllistelemällä randomviesteistä ja kertoilemasta mielipiteitäsi muiden suhdemalleista tai toiveista. Elä kuten opetat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teen. Otin omaksi asiakseni puuttua sinun muiden asioihin puuttumisen. Lopeta sinä se, niin voin minäkin lopettaa tämän. Keksity vaan kirjoittamaan omat viestisi hyökkimättä muiden päälle ja syyllistelemällä randomviesteistä ja kertoilemasta mielipiteitäsi muiden suhdemalleista tai toiveista. Elä kuten opetat.
Minäpä ehdotan, että sinut laitetaan vankilaan. Et saa puolustautua, et etsiä perusteita sille, että sinua ei laitettaisi. Sinut vain laitetaan. Ole hiljaa ja elä, kuten opetat.
Polin asiakkailla aamunapit ottamatta?
Palstan mammat määrittelee. Pelkästään omista lähtökohdistaan ja jokaista sitovasti. Muiden on siihen tyytyminen ilman valitusoikeutta. Täsmennän, että heillä on oikeus puuttua muiden elämään vapaasti, mutta heitä ei missään tapauksessa sallita kyseenalaistettavan.