Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88590)
sun alle, sun päälle, sun eteen sun taa, sun kaikkkialle
Voisit kyllä ilmestyä näköpiiriin useammin kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä paketti oli pöksyissä tänään. 😘
Ilmankos leijaili jäätävä katku
Vaikka tunnistaisi jonkun, kannattaako kaikista viesteistä olettaa, että ne on juuri sinun (arvostelija) arvaamallesi henkilölle? Kai täällä ihmiset voi kaivata eri ihmisiä elämästään. Itse sinkkuna naisena olen myös kokenut kiinnostusta erääseen naiseen lähialueellani. Tämä vain yksi esimerkki. Onhan niitä muitakin.
Aikuisesta naisesta tulee mieleen muu kuin tyttömäisyys. Mielipiteitä?
Nyt vähän mielikuvitusta ja räjäyttäkää arki. Lopettakaa tylsyys ja laittakaa panoksia vaikkapa siellä kotipuolessa ja kaikki lähteekin uuteen liitoon. Ei pidä siellä sammaloitua ja valitella vaan toimintaa toimintaa. Ajattele edes yksi ajatus tänään uudella tavalla. Muuta jotain pientä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, varsinkin tuosta laulusta, jos pitää vakuutella et - aikuinen nainen mä oooonnn
Vierailija kirjoitti:
Olen kai aikuinen lähestyessä puolta vuosisataa mutta silti tulee aikuisesta naisesta mieleen aina joku paljon vanhempi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kai aikuinen lähestyessä puolta vuosisataa mutta silti tulee aikuisesta naisesta mieleen aina joku paljon vanhempi tapaus.
Olen 60 riittääkö?😁
Vierailija kirjoitti:
Voisit kyllä ilmestyä näköpiiriin useammin kuin nykyään.
Ilmestynkin yllättäin sinne vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 riittääkö?😁
En usko, ainakaan kun olen joskus samassa iässä. Silti se on aina joku vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se vaan kuvaa sitä, et haluaa sydänystävän, muttei halua kahlita tätä mitenkään. No ei ole nuorille aikuisille munkaan mielestä, mut 30+ tai 40+ sopii kyllä. Sivu
Hyvää iltaa nainen. Rakastan. Toivottavasti et piä miua perästä veettävänä vaikka kierränkin siua kuni kissa kuumaa puuroa tai havukkana tarkkaelen. Duco non duxi, mikäli tilanne eellyttää ja tarve vaatiipi. Tulin just lenkiltä ja kauppareissulta. Lafkan ovella oli jonkinlainen tilanne ja marssin läpi vilauttaen ihmekorttia päävelholle, kerrankin hyötyä siitä, luultavasti viimestä kertaa koska pahvi vanhenee marraskuussa enkä enää aio uusia jos oon ikilomalla. Nyt iltapalan laadintaan, oisitpa täällä niin voisit kertoa päivästäis herkullisehkon tarjoilun äärellä. Sanottava vielä jotta tämän viestintälaitteen akku on ilmeisesti edennyt finaaliin, ja jos miusta ei pariin päivään kuulu mitään, niin kyseessä ei oo irtiotto vaan edellemenevä elektroniikka. Aattelen meitä. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se vaan kuvaa sitä, et haluaa sydänystävän, muttei halua kahlita tätä mitenkään. No ei ole nuorille aikuisille munkaan mielestä, mut 30+ tai 40+ sopii kyllä. Sivu
Okka. Tarkoitin pelkästään ja vain osuutta aikuinen nainen, en ole kuunnellut sanoja/sanomaa sen paremmin. Aikuinen ei silti minusta ole 30-v vaan usein aika lapsekas vielä.
Minusta on pelkästään suloista kun mies on innokkaasti naisen perässä. Se saa ihastumaan yhä enemmän. Erittäin suloista.
En halua ketään muuta. Osasit ennen tulla lähelle, sen syksyn jäökeen mikään ei ollut ennallaan.
Hyvää yötä! Je jokin sinussa on.
Oltaisiinpa edes ystäviä.
Itsevarma innokkuus. Se taita olla siinä.kukapa ei sellaiseen lankea.
Vierailija kirjoitti:
En halua ketään muuta. Osasit ennen tulla lähelle, sen syksyn jäökeen mikään ei ollut ennallaan.
Hyvää yötä! Je jokin sinussa on.
Oltaisiinpa edes ystäviä.
Mäkin toivon, et oltais kaivatun kanssa ystäviä. 🧡ystäviä.
Jatsareissa löytyy myös.