Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88591)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa kehuja, en pelejä, en mitään epämääräisiä kuvioita enkä ylimääräisiä vihamiehiä.
Sama. Haluan vain olla ja elää pientä vaatimatonta elämääni.
Kyllä tekis hyvää kuulla kaivatulta olevansa kaunis ja rakastettu.
On helppoa, kun on vain itsensä keulakuva.
"mennään käsi kädessä etunimi" olisi varmaan lähtenyt jos tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se on eri asia kuin kehujen kalastelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan silti tulla.
Mihin?
Tinder
Vierailija kirjoitti:
Oot sinä. Molempia.
No, luonnollisen kaunis nainen on tosiaan kaunispiirteinen, naisellisesti sopivan pehmeän vartalon omaava, tyylikkään ja mukavan oloinen nainen. Ei mitään taka-ajatuksia tai haluja aiheuttaa harmia, vaan pelkkää hyvää mieltä ja iloa, jos sitä näin voi antaa.
En mene minnekään missä minua ei ymmärretä ja missä olen roskaa toisille. Minut voi löytää rauhallisesta ja luonnollisesta paikasta.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Minäkin rakastan sinua, nainen jossain taivaassa. Maailma on liian vaikea tähän. Valontuoja taitaa pakata laukkunsa.
Vierailija kirjoitti:
En mene minnekään missä minua ei ymmärretä ja missä olen roskaa toisille. Minut voi löytää rauhallisesta ja luonnollisesta paikasta.
En oo löytäny sua vielä mun kainalosta
minä kyllä sanoisin kaunis, rakastettu ja paljon muuta ihan hekilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Asut metsässä, etkä poistu sieltä sivilisaation pariin lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei muuten liittynyt Tinder-mainintaan, vaan irl paikkoihin, kuvioihin ja arvosteluun, jota en ota osakseni tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään isomummuja tähän väliin. Älkää nyt pilatko tätä.
Törkeä rasisti.
Vierailija kirjoitti:
No, luonnollisen kaunis nainen on tosiaan kaunispiirteinen, naisellisesti sopivan pehmeän vartalon omaava, tyylikkään ja mukavan oloinen nainen. Ei mitään taka-ajatuksia tai haluja aiheuttaa harmia, vaan pelkkää hyvää mieltä ja iloa, jos sitä näin voi antaa.
Omin tämän. Koska:
"Aikuinen nainen mä oon... Sua tarvitsen sydänystäväksi aikuisen naisen... "
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Suloisia unia ihana.<3