Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88650)
Vierailija kirjoitti:
En halua ketään muuta. Osasit ennen tulla lähelle, sen syksyn jäökeen mikään ei ollut ennallaan.
Hyvää yötä! Je jokin sinussa on.
Oltaisiinpa edes ystäviä.
Ja mikähän syksy tämä oli?
Itse kovin taivaalliseen tapaan ihailen kaipaamaani. Tiedän hyvin ettei tunne ole molemminpuolinen. Siihen alkaa tottua ajan kanssa. Pahinta kai, että tunteet perustuu tapauksessani ihan konkreettisiin kokemuksiin, eikä haihatelmiin jonkun ventovieraan täydellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
T. Ootko täällä? Gimme something to work with.
Väärän vuosikymmenen T täällä hei.
Tykkää jos olet yli 35 ja alapeukku, jos et ole. 🤔
Mä luin kyllä hänestä suoraan aikanaan että oli ihastunut myös. Ei sellaisia voi millään lukea väärin. Ihme ettei kukaan muu huomannut, niillä ei ollut siihen asiaan tuntosarvia. Luulen että olisin itse huomannut toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vedit kyllä hyv-pahan Annabelle.
Voi samperi jos osoittautuu että olet sinä. Työnnän sen Annabellen viereesi öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisesta naisesta tulee mieleen muu kuin tyttömäisyys. Mielipiteitä?
Olen kai aikuinen lähestyessä puolta vuosisataa mutta silti tulee aikuisesta naisesta mieleen aina joku paljon vanhempi tapaus.
Musta se vaan kuvaa sitä, et haluaa sydänystävän, muttei halua kahlita tätä mitenkään. No ei ole nuorille aikuisille munkaan mielestä, mut 30+ tai 40+ sopii kyllä. Sivu
Okka. Tarkoitin pelkästään ja vain osuutta aikuinen nainen, en ole kuunnellut sanoja/sanomaa sen paremmin. Aikuinen ei silti minusta ole 30-v vaan usein aika lapsekas vielä.
Kuka lasketaan ”aikuiseksi”, on enemmän henkilön psyykkeeseen liittyvä kysymys kuin pelkkä ikänumero kalenterissa.. henkisen varmuuden voi joku saavuttaa jo vaikka 30-vuotiaana, tai allekin... toinen vasta 50-vuotiaana – ja joku säilyttää terveen lapsekkuuden läpi koko elämänsä, vaikka olisikin henkisesti "aikuinen". Hän itsekin sanoi 73-vuotiaana antamassaan haastattelussa vuonna 2020 – ettei hänestä ole vieläkään tullut aikuista naista.
Laittakaa nyt niitä peukkuja. Haluan tietää ikäjakauman!
Hyvä yötä Jaana, toivottavasti Bridge kurssi oli mukava. Olen ollut koko viikon yksin kotona. Mieleni tekisi pyytää sinut viereeni nukkumaan mutta en ole uskaltanut.
No kolmen viikon päästä olen taas yksin kotona, josko silloin saisin rohkaistua itseni ja pyytäisin sinua yövieraaksi.
Keväällä sanoit että haaveilet päästä heräämään vierestäni ja niin totta vie haaveilen minäkin että saisin nukkua ja herätä aamulla vierestäsi.
Olen ihastunut sinuun Jaana!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vedit kyllä hyv-pahan Annabelle.
Voi samperi jos osoittautuu että olet sinä. Työnnän sen Annabellen viereesi öisin.
Se voi olla vähän liian vaarallista nyt...
Nyt kun moklobemidi alkaa olla soluväleistä ja kudoksista kokonaan pois... alkaa dandereuus palaamaan kuvioihin. Anteeksi, että olen yhtä ilmeetön ja sosiaalisesti kyvytön silloin kun pitäisi kyetä vastaamaan toisen tunteisiin. Anteeksi, että mieleni täyttyy sosiaalisissa tilanteissa satunnaisesta harhailusta ja muistoista. Anteeksi että lohduttaun mieluummin yksin unelmoiden.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt niitä peukkuja. Haluan tietää ikäjakauman!
Miksi?
Niin, oliko se se syksy, kun sun likainen pelisi selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisesta naisesta tulee mieleen muu kuin tyttömäisyys. Mielipiteitä?
Olen kai aikuinen lähestyessä puolta vuosisataa mutta silti tulee aikuisesta naisesta mieleen aina joku paljon vanhempi tapaus.
Olen 60 riittääkö?😁
En usko, ainakaan kun olen joskus samassa iässä. Silti se on aina joku vanhempi.
Miksi kaikki minun ikäiset ovat niin kauhean vanhoja?
-58 vuotias tytönhupakko
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin tulla istumaan syliisi. 🥰 Suukoteltaisiin. 😍
Kävin taas syöttämässä ja silittelemässä kisuja. 😊 Mun paino on ollut tänään 54,8kg. Joku ollut ruoka aikaan kotona. 😄 Mutta mun vyö menee pienempään reikään. Paino noussut mutta samalla hoikistunut. Mun kehon logiikka. 😂
-M.K.K
Pelini on kyllä lähes aina pesty, puhtoinen ja toimintakykyinen.
Tätä olen joskus pohtinut, kun henkinen yhteys tuntui ylimaalliselta.