Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88013)
Sillon ku sait viestin, en vielä tiennyt että oot nykyään siellä kaukana. En olis uskaltanut edes laittaa jos olisin tiennyt. Nähäänkö me vielä?
Olisi kiva tietää olenko ainoa ihastus vai onko muitakin?
Tuun kaipaamaan meidän höpöttelyitä, sinua. Kirjoitan tän, koska molemmat meistä tietää, ettei tää voi jatkua tällaisena loputtoman kauan. Muuten mua sattuu liikaa, ehkä sinuakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tunsin paljon, leikkiä en jaksanut. Jäljellä jotain epämääräistä. Kaipaan sitä tunnetta.
Minä tunsin ennen paljon. Sittemmin kaikki fiilikset unohtuneet. Mutta jännä ajatus jäi, että olisi mukava kohdata ja jutella ihan kaikesta.
Mä en oo vieläkään tossa vaiheessa. Ei musta olis jännää kohdata ja jutella, ei vielä. -sivusta
Minusta tuntuisi, että me mätsättäisiin tosi hyvin jollakin tasolla. Ehkä ei kuitenkaan romanttisella. Toki joku villi yö olisi kova.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuisi, että me mätsättäisiin tosi hyvin jollakin tasolla. Ehkä ei kuitenkaan romanttisella. Toki joku villi yö olisi kova.
Miksei romanttisella?
Vierailija kirjoitti:
Sä pilasit mut tahallasi
Kaipaatko jotain kriminaalia vai miten tavallinen ihminen voi pilata toisen? Vastaus: ei mitenkään. Henkistä väkivaltaa tuollaiset viestit taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten oltaisiin oltu skandaali, nyt oltaisiin ehkä jymyjuttu ja muutaman vuoden päästä ei mitään kummempaa kun ihmiset olisi jo odotelleet emmekö ymmärrä mennä yhteen.
Tämmöset ei sitten ole multa. Ei ole mitään kiinnostusta paisutella tätä asiaa julkisesti ketjussa. Jos joku kolmannes osapuoli saa tästä iltahupinsa niin sen ku.
Hyvä, olemme samalla sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei romanttisella?
Kun olen varattu ja moraalijutut
Vierailija kirjoitti:
Haluun niin paljon nähdä
Laita mies viestiä
Oletkohan ottanut selvää siitä menneisyyden jutusta vai oletko yhä sitä mieltä, että olen väärässä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin tunnisteellista tänne, mutta mieluiten irl-kohtaamista.
Ole hyvä ja laita tunniste
Hän on löytänyt sellaisen, jos käy täällä.
Ei kukaan täällä lue kaikkea aamusta iltaan joka päivä
Kyllä luen. Tosin en koko ajan eli poistatus voi viedä jotakin. Kaiken säilyneen luen kyllä. Sivusta.
Voi meitä kaiken lukevia. Raskasta on ja taitaa olla tosi kyseessä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää olenko ainoa ihastus vai onko muitakin?
Ainut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun niin paljon nähdä
Laita mies viestiä
Hän oli nainen. Mun nainen.
Miksi kartoitit mun tilannetta? Uteliaisuus vai aiotko jotain?
Rakastan sinua kultakimpale.
🌻🌱🐦🐤💕