Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88006)
Päivä meni riehuissa myropon kanssa, tästä ylihinnoitellusta ja alivarustellusta kämpästä pitää päästä muuttamaan pois mahdollisimman pian.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa vaan olla ja nukkua viekussasi. 🥰
Täällä uudessa asunnossa on sopiva lämpötila kun edellisessä oli liian lämmin mulle. 26 astetta koko ajan. Tajusin että et tiedä kunnolla millainen olen mun sosiaalisen maskaus roolin alla. 😮
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäis tutustua.
Niin. Se jäi silloin.
Ennen tunsin paljon, leikkiä en jaksanut. Jäljellä jotain epämääräistä. Kaipaan sitä tunnetta.
yleensä ne suhdeasiat etenisi MUKAVAmmin kun ihan kasvotusten olisi puhettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan eksääni.
Jee, ehkä hänkin sinua ja palaatte yhteen?
Kun tuntee jo paljon toista.Aika erossa antaa tilaa kasvulle,aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloitaan siitä, että kumpikin meni omissa elämissään eteenpäin. Hyvää jatkoa.
Sinä ainakin, mitä ilmeisimmin. Minä taidan päinvastoin joutua ottamaan pian takapakkia, mikä ahdistaa tällä hetkellä aika paljon.
Älä välitä torllista, haluaa tunteita ja heijastevaikutuksia. En jätä sua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tunsin paljon, leikkiä en jaksanut. Jäljellä jotain epämääräistä. Kaipaan sitä tunnetta.
Minä tunsin ennen paljon. Sittemmin kaikki fiilikset unohtuneet. Mutta jännä ajatus jäi, että olisi mukava kohdata ja jutella ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
yleensä ne suhdeasiat etenisi MUKAVAmmin kun ihan kasvotusten olisi puhettakin.
Sitä just haluun nyt
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Sillon ku sait viestin, en vielä tiennyt että oot nykyään siellä kaukana. En olis uskaltanut edes laittaa jos olisin tiennyt. Nähäänkö me vielä?
Olisi kiva tietää olenko ainoa ihastus vai onko muitakin?
Tuun kaipaamaan meidän höpöttelyitä, sinua. Kirjoitan tän, koska molemmat meistä tietää, ettei tää voi jatkua tällaisena loputtoman kauan. Muuten mua sattuu liikaa, ehkä sinuakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunsin ennen paljon. Sittemmin kaikki fiilikset unohtuneet. Mutta jännä ajatus jäi, että olisi mukava kohdata ja jutella ihan kaikesta.
Mä en oo vieläkään tossa vaiheessa. Ei musta olis jännää kohdata ja jutella, ei vielä. -sivusta
Minusta tuntuisi, että me mätsättäisiin tosi hyvin jollakin tasolla. Ehkä ei kuitenkaan romanttisella. Toki joku villi yö olisi kova.
Meidän pitäis tutustua.