Käykö teidän yläasteikäiset tyttäret kampaajalla? Hirveä rahanmeno!
Haluaisi mallin jota pitää tarkistaa kerran kuukaudessa. Satanen kuussa lisää rahanmenoa, kohta pikkusisko perässä = 200e/kk.
Kommentit (26)
Ei. Äiti tasoitti hiusten latvat kotona, kulut nolla euroa.
Toi parturissa käynti on eläkeläisten hommaa
Mutta Suomessa kuolee noin 60000 ihmistä vuodessa.
Joten en alkaisi parturiksi.
Ja hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat ja ansiosidonnaiset eli moni lopettaa parturissa, käynnin.
Osa-aikatyötä tekee 400 000 + vielä pätkätyöläiset ja työttömät joilta hallitus leikkaa.
Käy, mutta ihan vaan tasauttamassa latvoja.
Ap ottaa lusikan kauniiseen käteen ja opettaa teineilleen rahan arvon ja kuinka tekemällä töitä sitä rahaa saa sellaisiin kampauksiin. Ei ole sen vaikeampaa. Kasvatusta se vaan on.
En antais pennin jenniä . T isä
äiti maksakoon omasta pussistan
Eivät käy. Eivätkä ole koskaan värjänneet hiuksiaan. Minä aina välillä tasoitan latvat. Siihen juuri suostuvat. Haluavat pitää hiukset pitkinä. Eivät ole koskaan käyneet parturissa, pojankin hiukset leikkaan itse, kuten omanikin itse tasoitan.
Lapselle pitää kertoa mihin on varaa. Jos haluaa käyttää enemmän rahaa niin hän voi mennä töihin ansaitsemaan kampaajarahoja.
Kyllä mun ala-asteikäisen tyttären tukka on aina leikattu kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää latvojen tasautus tarkoittaa?
Kampaajalla käynti on kyllä hiton kallista. Siksi en enää käy, itse värjään ja leikkaan.
Minulla ei ole lapsia mutta itse teininä tienasin kun siivosin asuntoa. Siis ihan kunnolla koko ison kämpän siivous lattianpesuineen. En itse laittanut rahaa kampaajaan, mutta siinä nyt olisi yksi käyttökohde teinin omille säästöille.
Ei. Netistä löytyy ohjeita miten leikata omat hiukset vaikeisiinkin malleihin. En aio maksaa jotain, jonka voi tehdä itse, kun vähän viitsii opetella. Minä leikkaan omat ja miehen hiukset, tyttäret saa myös opetella.
Käy kerran vuodessa leikkaamassa latvat. Saisivat käydä useamminkin, mutta eivät koe tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Ei käy. En anna värjätä hiuksia, ja tasataan itse latvat. Jos haluaisi leikkauttaa polkkatukan, sitten menisi kampaajalle totta kai.
Alakouluikäinen käy mallista riippuen 2-4 kuukauden välein, noin 50e/kerta. Hiukset on sen verran suorat että virheet leikkauksessa näkyy helposti niin ei viitsi itse kotikutoisesti kyniä.
Ammattikoulujen kampaamot on ihan o.k ja aika edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Eli et tiedä sinäkään.
Ei käy. Värjäävät hiukset itse tai kaveri värjää ja kaveri leikkaa hiusten latvat.