Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80214)
Laitetaas tähän väliin yhdet terveiset jonnekin mäen tuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
Romanttiset komediat menee usein niin, että aluksi mies ja nainen inhoaa toisiaan, mutta sitten kuitenkin rakastuvat. Tämä juttu meni toisinpäin.
Inhoa vain. Ois kiva tietää, mitä olen tehnyt sulla, ettå päädyit inhoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝🔥🧡💘💘💘💘
Tähkö taas tultiin S? Tee S
Eikö tää oo L 💕 T ? Olen aina ymmärtänyt niin.
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä uskaltais mennä mun kans naimisiin, miettisit jatkuvasti onko se syntiä ja pelkäisit.
Fantasioin silti näytät hyvältä mutta en halua kadotukseen :(
Sithän sun pitäis luopua fantasioistakin. Mä en haluais susta luopua, pelkään ret romahdan totaalisesti. Varsinkin jos hylkäisit kokonaan.
No jos sulla keskivertoa isompi niin mulla aika tiukka sulle 😍😜 tuleekohan siitä yhtään mitään
Kiitos nauruista, kerrankin kannatti käydä nopeesti. :D Kaikkea sitä lukeekin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä uskaltais mennä mun kans naimisiin, miettisit jatkuvasti onko se syntiä ja pelkäisit.
Fantasioin silti näytät hyvältä mutta en halua kadotukseen :(
Sithän sun pitäis luopua fantasioistakin. Mä en haluais susta luopua, pelkään ret romahdan totaalisesti. Varsinkin jos hylkäisit kokonaan.
En halua tehdä huorin silti, haluan naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuo uskovaisvihaaja?
En ole, en vihaa uskovaisia, korkeitaan niitä jotka on saatanasta seuraavia ja esittää uskovaista.
Vai niin. Voit pitää käsityksesi, kun et halua ottaa selvää. Sillä tavalla saa toisen ajattelemaan haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No jos sulla keskivertoa isompi niin mulla aika tiukka sulle 😍😜 tuleekohan siitä yhtään mitään
Turhaan jatkat. Se tuli jo. ;)
Vierailija kirjoitti:
Romanttiset komediat menee usein niin, että aluksi mies ja nainen inhoaa toisiaan, mutta sitten kuitenkin rakastuvat. Tämä juttu meni toisinpäin.
BPD-muijan dramaattiset julistukset... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Olit vissiin laskenut, ettei tarvii nähdä. Sit lähdit pois. Ymmärrän.
Mitä matikkaa se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuo uskovaisvihaaja?
En ole, en vihaa uskovaisia, korkeitaan niitä jotka on saatanasta seuraavia ja esittää uskovaista.
Vai niin. Voit pitää käsityksesi, kun et halua ottaa selvää. Sillä tavalla saa toisen ajattelemaan haluamallaan tavalla.
En mä nyt oikeasti tiedän mitä hän ajattelee, kunhan heitin epäilyksen ilmoille.
Rakastan sinua. Olen sanonut lukemattomia kertoja, että haluan yhteisen elämän.
Jk. Käytän välimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen sytty ton äijän puheista joka puhu tuhmia "savontrollin" kanssa? :D Voin kuvitellla, et tuli jopa pidempi kuivakausi :D
Älä nyt 😍😜 kunhan kevyitä jutskataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit vissiin laskenut, ettei tarvii nähdä. Sit lähdit pois. Ymmärrän.
Mitä matikkaa se on?
Pettämätöntä logiikkaa, otaksun.
Miten rumia lähes kaikki miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan jatkat. Se tuli jo. ;)
No hyvä hyvä 😍😜 kiitos ja kumarrus
Mulla on sama pelko. Tulee järjetön tyhjyys, jos luulen menettäneeni sinut. Mutta en myöskään jaksa tätä näin lopun ikää.
Terveiset ja hellä halaus ihanalle naapuritalon naiselle.