Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79223)
Luonnollisesti erittäin kaunis ja juuri sopivasti pehmeä aikuinen nainen on ilo silmille aina, kun näkyy.
En ole runoilija tahi kirjailija, mutta hahmoeläytyjä olen. PlayStation profiilini on yksi mielikuvitus pyhättöni.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa jätskille, ois ollut mukavat ja rennot treffit. 😊 Nyt vaan taitaa jo olla liian kylmä siihen. Hö.
Ei ole. Jätskit voi syödä vaikkapa romanttisessa pikkukahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti erittäin kaunis ja juuri sopivasti pehmeä aikuinen nainen on ilo silmille aina, kun näkyy.
Omittu. 😘
Höstvisa on yksi suosikkini, Syyskuu ja Annie's Song.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa jätskille, ois ollut mukavat ja rennot treffit. 😊 Nyt vaan taitaa jo olla liian kylmä siihen. Hö.
Ei ole. Jätskit voi syödä vaikkapa romanttisessa pikkukahvilassa.
Niin, mä mietin sellaista ulkokioskia, et ois voinut ottaa jätskin mukaan ja syödä jossain kauniilla paikalla. 😊
Tänään sinulle muru olisi tarjolla piirakkaa. (Mustikka)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta.
Mikä on?
Pitäisiköhän hommata taloyhtiön saunaan vuoro? Mun tuurilla jälkeeni tulisi naapurin neitonen, ketä tulisi vuorolleen hieman liian aikaisin säikäyttäen minut ilkosillaan. Neitonen toteaa mut nähdessään, että eipä se pesusienen unohtaminen kotiin ollutkaan niin kamala päänvaiva...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän hommata taloyhtiön saunaan vuoro? Mun tuurilla jälkeeni tulisi naapurin neitonen, ketä tulisi vuorolleen hieman liian aikaisin säikäyttäen minut ilkosillaan. Neitonen toteaa mut nähdessään, että eipä se pesusienen unohtaminen kotiin ollutkaan niin kamala päänvaiva...
Ootko Uuno vai Härski Hartikainen?
Hellyyttä ei ole, koska sen pitäis toisen mielestä johtaa seksiin, ja koska toinen ei halua seksiä, ei ole hellyyttäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta.
Mikä on?
Varavaihtoehtoisuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Sua ahdisti, muttet halunnut avautua mulle. Joko pystysit siihen? Avaamaan sydämesi?
Kuulostaa niin tutulta. Nyt olisi asetelma vähän toinen ja avautuminen mahdollista, jopa helpottavaa...puhua asioista, joista ei ole voinut puhua sun kanssa koskaan.
Miksköhän joku tulee tosi vahvasti mieleen. Joku yli 8 vuoden takaa.