Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (77736)

Vierailija
77721/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vihjettä tajua antaa olla. 

Nostit pikkusormesi = haluat yhteisen elämän

Niin. Et sä sen enempää vihjettä ansaitse ellet tule oikeasti hakemaan.

Toit kaipauksen tänne palstalle, niin jo se tarkoittaa ettei osunu. Älä oo turhaan niin kiukkunen, uusia tulee. -Sivusta

En oo yhtään kiukkuinen vain hitusen kyllästynyt. En tykkää siitä, että jokainen yhtään negatiiviseksi tulkittavissa oleva sanani tai eleeni käydään kamman kanssa läpi ja paisutellaan 50-kertaiseksi. Haluisin tulla tulkituksi niissä tilanteissa positiivisesti kuten muutkin.

Joku väistää luodin😁 

Vois ajatella kyllä noin mutta tapahtunut useammin kuin uskoisin väistettävien luotien olevan todennäköisiä... pitää ajatella yliluonnollisena suojeluna ehkä. 

Ettet se luoti olisi sinä? Valittavat ja kriittiset ihmiset monesti on niitä väisteltäviä.

Mun mielestä manipuloivat ihmiset on niitä väistettäviä.

Vierailija
77722/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostit pikkusormesi = haluat yhteisen elämän

Niin. Et sä sen enempää vihjettä ansaitse ellet tule oikeasti hakemaan.

Toit kaipauksen tänne palstalle, niin jo se tarkoittaa ettei osunu. Älä oo turhaan niin kiukkunen, uusia tulee. -Sivusta

En oo yhtään kiukkuinen vain hitusen kyllästynyt. En tykkää siitä, että jokainen yhtään negatiiviseksi tulkittavissa oleva sanani tai eleeni käydään kamman kanssa läpi ja paisutellaan 50-kertaiseksi. Haluisin tulla tulkituksi niissä tilanteissa positiivisesti kuten muutkin.

Joku väistää luodin😁 

Vois ajatella kyllä noin mutta tapahtunut useammin kuin uskoisin väistettävien luotien olevan todennäköisiä... pitää ajatella yliluonnollisena suojeluna ehkä. 

Ettet se luoti olisi sinä? Valittavat ja kriittiset ihmiset monesti on niitä väisteltäviä.

Ei tee musta valittavaa tai kriittistä kun ihan kevyesti purin hetkellisen kyllästymisen tunteen palstalle. Pääsen sillä ohi siitä ja kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77723/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan saa yksin olla, jos odottaa miehen tajuavan selkeätäkään vihjettä. Kenen tahansa miehen.

Jep. Mä tajusin ne kaikki vasta kun yhteys oli jo menetetty. :D

Oon varmaan henkisesti mies, kun tajusin kaivatun flirttailevat vihjeet vasta kun ei enää olla nähty.... nn sivusta

Vierailija
77724/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan saa yksin olla, jos odottaa miehen tajuavan selkeätäkään vihjettä. Kenen tahansa miehen.

Se on sellaista, kun ne naisten vihjeet ovat 90% ajasta tulkittavissa ystävällisyydeksi, avuliaisuudeksi tai vastaavaksi ja miehen pitäisi telepaattisesti tietää, että tuo nainen on kiinnostunut minusta, joten nämä muiden kohdalla ystävällisyydeksi tulkittavat jutut ovatkin kiinnostusta. 

Vierailija
77725/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa. Suomalainen mies ei uskalla lähestyä naista IRL vaan korkeintaan toljottaa. 

Suomalainen mies vain toljottaa, ei edes hymyä suo kiinnostuksen kohteelleen.

Suomalainen nainen kääntää selän, upottaa naamansa puhelimeen, pyörittelee silmiään ja tuhahtelee. Sitten kuukausien tai vuosien päästä, jos törmätään baarissa, suomalainen nainen tulee roikkumaan kännissä kaulaan ja kysymään miksei aloitetta kuulunut?

No en kyllä pyörittelisi silmiä ja tuhahtelisi jos olisin kiinnostunut. Hakisin katsekontaktia ja hymyä. -suomalainen nainen

Vau, oletpa uniikki lumihiutale!

Jaa, minä kun ajattelin että olisi ihan normaalia hakea katsekontaktia ja hymyillä. En sitä minään uniikkina pitänyt😅

Katsekontakti ja hymyily on pelkkää tavallista ystävällisyyttä. Ei liity romanttisiin tunteisiin mitenkään.

Riippuu vähän millä tavalla katsoo. En minä ainakaan samalla tavalla katso niitä, jotka ei minua kiinnosta.  Silmiäni et pyörittele kenellekään. Paitsi jos joku ilkeäksi kävisi niin sitten pyörittelisin.

Vierailija
77726/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mööööh... tehdäänkö jossain jotain aivojen uudelleenohjelmointia millä voisi sammuttaa itsestä sen että tykkää miehistä niin paljon että vaikea elää ilman? Kaverin puolesta vaan kyselen.

Mä luulen että minulle on ystävällisesti järjestetty henk. koht. treeniohjelma tämän saavuttamiseksi. Hyvin merkattu monipysäkkireitti jolla vähitellen osoitan itselleni että en tarvitse ketään niihin asioihin joita vielä jotenkin luulin tarvitsevani.

Mullekin tuli oma treeniohjelma ja vielä paljon tsemppareitakin "ethän sinä mitenkään pärjää tässä ja tuossa ja siinä". Oon nyt onnistunut jo esim. kaatamaan puun ja jollain hölmön tuurilla selviämään auto-ongelmista ja kaikesta mahdollisesta. Muttei silti oikein tunnu purevan. Juoksin radan loppuun ja saavuin takaisin alkuun?

Vierailija
77727/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohispaskalässyttäjät taas

vauhdissa täällä.

Pilaavat ketjun.

En jaksa 👋

Vierailija
77728/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa. Suomalainen mies ei uskalla lähestyä naista IRL vaan korkeintaan toljottaa. 

Suomalainen nainen kääntää selän, upottaa naamansa puhelimeen, pyörittelee silmiään ja tuhahtelee. Sitten kuukausien tai vuosien päästä, jos törmätään baarissa, suomalainen nainen tulee roikkumaan kännissä kaulaan ja kysymään miksei aloitetta kuulunut?

No en kyllä pyörittelisi silmiä ja tuhahtelisi jos olisin kiinnostunut. Hakisin katsekontaktia ja hymyä. -suomalainen nainen

Jaa, minä kun ajattelin että olisi ihan normaalia hakea katsekontaktia ja hymyillä. En sitä minään uniikkina pitänyt😅

Katsekontakti ja hymyily on pelkkää tavallista ystävällisyyttä. Ei liity romanttisiin tunteisiin mitenkään.

Riippuu vähän millä tavalla katsoo. En minä ainakaan samalla tavalla katso niitä, jotka ei minua kiinnosta.  Silmiäni et pyörittele kenellekään. Paitsi jos joku ilkeäksi kävisi niin sitten pyörittelisin.

Mistä jonkun toisen pitäisi tietää miten se sinun "normaalikatse" ja "olen kiinnostunut katse" eroaa? 

Vierailija
77729/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin käyttäydyn torjuvasti jos mies on aivan liian komea ja/tai omat tunteeni ovat niin vahvoja että ahdistun siitä -sivusta

Vierailija
77730/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä jonkun toisen pitäisi tietää miten se sinun "normaalikatse" ja "olen kiinnostunut katse" eroaa? 

Lisääntymiseen kelpaava alfauros tietää sen eron jo syntyessään, muut "miehet" suodattuu pois geenialtaasta. Näin se vaan menee.

Vierailija
77731/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä kriittisiä ihmisiä // suosi kriittisiä mineraaleja

Vierailija
77732/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aika varma, että olen ainakin osasyyllinen lähtöösi. Olisinpa väärässä.

Hän kenties hullaantui suhun, tajus et mitään ei oo saatavis ja päätti sit lähtee. sivu

Tai sitten hullaantui ja tuli järkiinsä. Siiiiiivu

Tai sitten olette katsoneet liikaa elokuvia 😍😜

Vierailija
77733/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vihje oli?

Siitä vihjeestä annettiin vihje silloin kyllä-sun-pitäis-tietää-milloin ja nyt sun pitää vaan laskea 1+1=3. Voiko olla niin vaikeaa!? 😃 Jos läpäiset vihjetestin, saatat saada seuraavan vihjeen jossain vaiheessa. Sivusta

Vierailija
77734/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vihje oli?

Siitä vihjeestä annettiin vihje silloin kyllä-sun-pitäis-tietää-milloin ja nyt sun pitää vaan laskea 1+1=3. Voiko olla niin vaikeaa!? 😃 Jos läpäiset vihjetestin, saatat saada seuraavan vihjeen jossain vaiheessa. Sivusta

Joo joo. Nähdään siellä möksällä

Vierailija
77735/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäistä kaipaat

Kaipaan 43-vuotiasta. Tullut äidiksi muistaakseni 27-vuotiaana.

Tuntuu oudolta, kun vanhoilla opiskelukavereilla on niin isoja lapsia... yhdellä 30v, toisella 27v - kolmannella tosin vasta 14v.
Kovasti eri ikäisinä tuli ihmisillä ennen muinoin perheenlisäystä. Kaksi noista sai lapsen 26v. iässä ja kolmas vasta 38v. iässä. 
Armeijassa mulla oli tupakavereita, jotka olivat saaneet lapsen jo 17v ja 20v. iässä.

Vierailija
77736/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vihje oli?

Eläkää elämää irl niin ei tarvi minkään VIHJEIDEN perässä juosta 🤦🏻‍😅

Vierailija
77737/77736 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama. Jos mies on kahta asiaa: 

a) tarpeeksi kiinnostunut 

b) kykenevä lähestymään

NIIN HÄN TAVALLA TAI TOISELLA KYLLÄ LÄHESTYY.

Jos jompikumpi kohta puuttuu, hän ei lähesty. Siinä kaikki mitä naisen tarvii tietää. Hyvin yksinkertaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan