Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77727)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et nähnyt mua kesällä, tuli vaan pöpipuheista mieleen. Ei ollut vahvin aikakauteni
Liittyykö sun sininen hiusväri siihen?
Ja ne kasvotatuoinnit?
Jokaisen on joskus otettava lusikka kauniiseen käteen. Tai puurokauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et nähnyt mua kesällä, tuli vaan pöpipuheista mieleen. Ei ollut vahvin aikakauteni
Liittyykö sun sininen hiusväri siihen?
Tästä tuli mieleen, että oisin halunnut kertoa yhdelle ihmiselle hauskan sattuman, että mulla oli oikeasti siniset hiukset joskus 2000-luvun alussa. Mutta en ole aloittaja. Vaikka sopii kyllä muhunkin. En varmasti ainakaan ole yhtään epäoutoutunut kesän aikana. Ja muutenkin.
Moi Mika Salo!
Mutta mun kaipaama ihminen ei ollut elossa 2000-luvun alussa ja sillä on tällä hetkellä hiuksissa vaan vähän sinistä väriä. Silleen "haluan kapinoida mutta hillitysti ja huomiota herättämättä" verran.
Se tuli vaan yhtäkkiä mieleen sun viestistä, pahoittelut että häiritsin. Ei se ihminen josta tuo hauska sattuma alunperin tuli mieleen edes tiedä että mulla on koskaan ollut sitä väriä hiuksissa. Nykyään tässä ajassa en laittais. Viittaisi hieman väärään ideologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjästä padasta ei saa puuroa hämmentämälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mulle mitään annettavaa, ei koskaan mitään. Otat vain itsellesi sen, minkä tarvitset.
Oisinpa minä tämä, oisin tosiaan ottanu kaivatun jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaanko koko roskan olla vai haluatko edetä?
Annetaan olla. Parempi niin. Parin viime näkemisen tunnesaldo on häpeä, nolostuminen, epätoivo, surullisuus, pettymys, turhautuminen, hämmennys, itseinho.
Olispa hirveää, jos kaipaamani mies kokisi tuollaisia tunteita. On vaatimattomasti upein uusi tyyppi tyyliin viimeiseen 20 vuoteen. mutta sä oot varmaan nainen, joka on ihan liian ankara itseään kohtaan. Sivustan
Olen mies, joka on ihan liian ankara itseään kohtaan. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjästä padasta ei saa puuroa hämmentämälläkään.
"..he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa."
Menis nyt nää tunteet ohi, alkaa jo riittämään, kun ei saanu vastakaikua. Kiitos kun otit kuitenkin kaiken niin hyvin. Olet ihana. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki ollisi ollut tarjolla, jos vain olisin nähnyt, että se halutaan ottaa vastaan.
Ole linjakas, niin saa jotakin tolkkua siitä, mitä haluat. Pari tervehtimistä eivät kerro halusta yhteiseen elämään, mutta yksi "pysy kaukana" -kehotus kertoo, että halua ei taatusti ole.
😂 näiden lukeminen on joskus parasta viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki ollisi ollut tarjolla, jos vain olisin nähnyt, että se halutaan ottaa vastaan.
Ole linjakas, niin saa jotakin tolkkua siitä, mitä haluat. Pari tervehtimistä eivät kerro halusta yhteiseen elämään, mutta yksi "pysy kaukana" -kehotus kertoo, että halua ei taatusti ole.
😂 näiden lukeminen on joskus parasta viihdettä
Luulin että se on sun trollaus. :D
Jos et vihjettä tajua antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Nostit pikkusormesi = haluat yhteisen elämän
Vierailija kirjoitti:
No sua ei sit kovin paljoa kinosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rölli juttelee yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kiinnostus yksin ei riitä. En hakkaa päätä seinään. Vaihdan reittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostit pikkusormesi = haluat yhteisen elämän
Niin. Et sä sen enempää vihjettä ansaitse ellet tule oikeasti hakemaan.
Yhtä ilkeä kuin suomalaisia miehiä aloitekyvyttömiksi toljottajiksi väittävät.