Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77748)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Suomalainen mies ei uskalla lähestyä naista IRL vaan korkeintaan toljottaa.
Suomalainen mies vain toljottaa, ei edes hymyä suo kiinnostuksen kohteelleen.
Suomalainen nainen kääntää selän, upottaa naamansa puhelimeen, pyörittelee silmiään ja tuhahtelee. Sitten kuukausien tai vuosien päästä, jos törmätään baarissa, suomalainen nainen tulee roikkumaan kännissä kaulaan ja kysymään miksei aloitetta kuulunut?
No en kyllä pyörittelisi silmiä ja tuhahtelisi jos olisin kiinnostunut. Hakisin katsekontaktia ja hymyä. -suomalainen nainen
Vau, oletpa uniikki lumihiutale!
Jaa, minä kun ajattelin että olisi ihan normaalia hakea katsekontaktia ja hymyillä. En sitä minään uniikkina pitänyt😅
Katsekontakti ja hymyily on pelkkää tavallista ystävällisyyttä. Ei liity romanttisiin tunteisiin mitenkään.
Riippuu vähän millä tavalla katsoo. En minä ainakaan samalla tavalla katso niitä, jotka ei minua kiinnosta. Silmiäni et pyörittele kenellekään. Paitsi jos joku ilkeäksi kävisi niin sitten pyörittelisin.
Mm. Tyyliin humalassa voi katsoa toista pidempään laajentuneimmin pupillein.
Joko ihmettelee katseiden vastavuoroisuuksia/mitä toinen mollottaa,
tai sitten himoaa.
#yleispäteväisyyksiä.
- Min(n)a. <3
Yleensä se on joko case A tai B.
From:
As above, So below. <3
Ja mun casen saa aina tietoonsa -vain- kysymällä _JA _ kohtelemalla minua, kuin ketä vaan muutakin ihmisnaista kohtelisit.
Vaikka olenkkin enkeli, jo. :)
- Min(n)a. <3
Vierailija kirjoitti:
Olithan se sinä, arvasin.
Emmää mitään myönnä, mutta saattaa olla, että kävi siinä kävi pikkuinen hupsis, mistä tulikin vähän semmoinen voi saakeli -tilanne ja ujo hätä päälle. Seivausyritys taisi jäävä vain yritykseksi.
- hyvin todennäköisesti sivusta 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä vois tehdä..
Noinhan sen ajatus kulkee. Mieti mielummin mitä SILLE voisi tehdä ja siinä samalla että kuinka hyvin muun pitää olla jo sitten tiedossa jos uudempi on noinkin selvää.
Tosiaan, uudemman linjan piti painottaa positiivista, johdonmukaisuutta ja kannustaa korjaamaan erheitä livenä. Toisin sanoen tylsää joten jospa uskottelisi että se tarkoittaakin tommosta. Eipä ole ensimmäinen kerta kun yöstä tulee päivä, mitä sitä sivuseikoista.
No, nyt ei ole mitä käyttää ja siltikin se on heti ensimmäinen impulssi. Läheltä löytyy väkeä jolta ei paljon ehkä odoteta mutta jotka varmaan keksisivät kuitenkin mitä voisi kokeilla. Varmaan muutenkin saavat itseään ilmaistua vähän paremmin. Niinpä. Mutta nääh.. miten tätä voisi käyttää, heh. :D
Vierailija kirjoitti:
*tälle
Hommaa DI-mies, trollien mukaan sillä ratkeaa ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*tälle
Hommaa DI-mies, trollien mukaan sillä ratkeaa ongelmat.
Kaivattu on älyltään noiden yläpuolella, koulutukseltaan myös.
Kuka mitä häh?