Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77803)
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa, mikä sut sai kiinnostumaan kaivatustasi?
Osaan ja en. Enkä osaa sitä selittää lyhyesti. Se tapahtui itsestään päässäni. Ne tunteet, ne vain syntyivät ajan kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Suomalainen mies ei uskalla lähestyä naista IRL vaan korkeintaan toljottaa.
Suomalainen mies vain toljottaa, ei edes hymyä suo kiinnostuksen kohteelleen.
Suomalainen nainen kääntää selän, upottaa naamansa puhelimeen, pyörittelee silmiään ja tuhahtelee. Sitten kuukausien tai vuosien päästä, jos törmätään baarissa, suomalainen nainen tulee roikkumaan kännissä kaulaan ja kysymään miksei aloitetta kuulunut?
No en kyllä pyörittelisi silmiä ja tuhahtelisi jos olisin kiinnostunut. Hakisin katsekontaktia ja hymyä. -suomalainen nainen
Vau, oletpa uniikki lumihiutale!
Jaa, minä kun ajattelin että olisi ihan normaalia hakea katsekontaktia ja hymyillä. En sitä minään uniikkina pitänyt😅
Katsekontakti ja hymyily on pelkkää tavallista ystävällisyyttä. Ei liity romanttisiin tunteisiin mitenkään.
Riippuu vähän millä tavalla katsoo. En minä ainakaan samalla tavalla katso niitä, jotka ei minua kiinnosta. Silmiäni et pyörittele kenellekään. Paitsi jos joku ilkeäksi kävisi niin sitten pyörittelisin.
Mistä jonkun toisen pitäisi tietää miten se sinun "normaalikatse" ja "olen kiinnostunut katse" eroaa?
No jos ei tajua niin sitten ei tajua. Yleensä sen kahdenvälisen kemian huomaa kyllä keskinäisistä katseista.
Näin ihan sun näköisen naisen, mutta vanhemman. Olikohan sun äiti 😏
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kaikkea salainen
Sun on arvioitava asia paikan päällä. Lintuperspektiivi ei oo tarpeeks ihmisläheinen tapa muodostaa mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on arvioitava asia paikan päällä. Lintuperspektiivi ei oo tarpeeks ihmisläheinen tapa muodostaa mielipidettä.
Ehkä ei rohkeus riitä nyt
Mies, voisitko hymyillä niin tietäisin jos olet kiinnostunut 🥰 Lopetetaan tää pelleily ja ollaan aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Trolli juttelee taas tällä persoonallaan. Pitää vaan nyökytellä hiljaa ja ymmärtää. Sairautta on maailmassa monenlaista, mutta ehkä hänen nurture-ässä ny hoivaa.
Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Tipu mul on ikävä sua
🥺💖💕🤗🥰
Vierailija kirjoitti:
Mies, voisitko hymyillä niin tietäisin jos olet kiinnostunut 🥰 Lopetetaan tää pelleily ja ollaan aikuisia.
kukapa oot?
Moikkasin, jotta ei pidettäisi ylpeänä, mutta en aio olla häiriöksi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli juttelee taas tällä persoonallaan. Pitää vaan nyökytellä hiljaa ja ymmärtää. Sairautta on maailmassa monenlaista, mutta ehkä hänen nurture-ässä ny hoivaa.
Mitä ihmettä?
Joku kiusaaja tai muu perässäroikkuja.
Antaa sen olla.
Katselin bussista kun pienet ekaluokkalaiset ylittivät suojatietä keltanokkalippikset päässä. Olivat mahottoman söpöjä Aah ihastukseni voisin laittaa mahasi pömpöttämään ja tehtäisiin yhteiset pikku söpöläiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin mennään?
Mää tarjoon, sää maksat
Hierot kulliasi, ajattelet häntä ja pläräät palstaa kuvitellen rakastavasi häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sä perustaa arvion mun kertomaankin. En kysele peruskysymyksiä niin ei tarvi väistellä niitä. Jos siis haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sä perustaa arvion mun kertomaankin. En kysele peruskysymyksiä niin ei tarvi väistellä niitä. Jos siis haluat.
En ole varmaan ko. henkilö
Ja omaa juuri sellaiset arvot, jotka matchaavat omiini 100%.
- Min(n)a, lovelove.