Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77084)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua siitä huolimatta, että haluat minusta eroon.
Voi kaivata ja tykätä paljon kaukaakin, eikä silloin tarvitse tuppautua tai häiritä toista, vaikka tämän kohtaisikin.
Taidat olla kaivattuni?
Saatan ollakin. Tykkään liikaakin ja odotin niin näkemistä, mutten ole kaivatustani enää oikein varma.
Mä tykkään.
Niin määki sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et varastanut suudelmaa kun jäätiin silloin kaksin?
Miehen homma.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen homma.
Nimenomaan. Viesti oli miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin sun laittavan mulle vaan ihan lyhyesti ja nätisti että mitä kuuluu ja mentäiskö joku päivä vaikka kahville. Ja luottavan, että sulle ei kävis milläään lailla huonosti mun kanssa. Pitelisin hellästi ja tosi varovasti sun sydäntä.
Kahville pyytämiselle pitäis olla jokin tolkullinen syy, kun ei olla kahviteltu kaksin.
Mitä mä just luin? :D
Kauniita unia blondi mies, kaipaan sinua, rauhallisuuttasi, harkitsevaisuuttasi, rennompaa puoltasi. Hymyäsi haluan vaalia, haluan saada sinut unohtamaan päivän kuormitukset ja ikävyydet kun sellaisia on tullut. Haaveilen kosketuksesta, yhteydestä, arjesta ja juhlasta.
💕💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löytykö niitä sieniä, tai oikeastaan löysitkö pois, kun katosit kokonaan..?
Ei näkynyt kaveria poimintaan
Ei pyydetty mukaan.
S-miehelle hyvää yötä, kauniita unia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin näköjään väärin ja kuvittelin omiani. Sun ei todellakaan kuulu pakoilla mua siellä ahdistuneena. Mä käyn siellä tästä lähtien eri aikaan ja jätän sut rauhaan.
En ole pakoillut, päinvastoin
Kyllä pakoili tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua siitä huolimatta, että haluat minusta eroon.
Voi kaivata ja tykätä paljon kaukaakin, eikä silloin tarvitse tuppautua tai häiritä toista, vaikka tämän kohtaisikin.
Taidat olla kaivattuni?
Saatan ollakin. Tykkään liikaakin ja odotin niin näkemistä, mutten ole kaivatustani enää oikein varma.
Mä tykkään.
Niin määki sivusta.
Nåde? Reså? Ne o sivuss.
Vierailija kirjoitti:
Käsitin näköjään väärin ja kuvittelin omiani. Sun ei todellakaan kuulu pakoilla mua siellä ahdistuneena. Mä käyn siellä tästä lähtien eri aikaan ja jätän sut rauhaan.
En itse pakoile kaivattuani. Ennemmin haluaisin nähdä tämän joskus edes hetkisen. Ahdistuskin voi olla vaan jännitystä johtuen olosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut oikein sellaista tilaisuutta. Enkä taida olla niin verbaaliakrobatian osaajakaan. 🙂
Kirva kakkasi puusta niskaan iltakävelyllä. Tuntui vähän samalta kuin terveiset kiukkuiselta kaipaajalta.
Ei teitä hullut kaipaa kukaan. Älytkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaapaitainen. Oot ihana.
Kuka kaipaa? T. Tänään harmaapaitainen
Lukeeko paidassa VHL?
Vierailija kirjoitti:
Ei teitä hullut kaipaa kukaan. Älytkää.
Onneksi en ole hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut oikein sellaista tilaisuutta. Enkä taida olla niin verbaaliakrobatian osaajakaan. 🙂
Sillähän just olisi voinut korvata sanat…
Sopii, ei kerrota hänelle.