Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77084)
löytykö niitä sieniä, tai oikeastaan löysitkö pois, kun katosit kokonaan..?
Vierailija kirjoitti:
Juu, pitäis olla semmoinen ketju, missä tietäisi kuka kaipaa ja ketä, tyyliin "matti ja maija meikäinen kaipausketju. Tänne pelkkiä matin ja maijan toisilleen kirjoittamia viestejä".
Hmmm....
Vierailija kirjoitti:
Tää vauva on huono, kun on aina yöt kiinni, s24 kaikki osastot on auki koko yön ja siellä voi kirjoitella paremmin. Siellä on joka asialle sopiva palstakin. Pitäisi varmaan unohtaa tää vauva ja mennä sinne.
Do Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua siitä huolimatta, että haluat minusta eroon.
Voi kaivata ja tykätä paljon kaukaakin, eikä silloin tarvitse tuppautua tai häiritä toista, vaikka tämän kohtaisikin.
Taidat olla kaivattuni?
Saatan ollakin. Tykkään liikaakin ja odotin niin näkemistä, mutten ole kaivatustani enää oikein varma.
Voisin varastaa sulta suudelman. Ja antaa sulle suukkoja ihan joka puolelle. Kuin kaivatulle! 🙂
Monta juttua oon täällä pyytäny tekeen irl. Viime viikolla kysyit kysymyksen kopiokoneella ja se oli se, mitä olin täällä pyytänyt. Nyt voisit sanoa, että on kahdenkeskistä asiaa ja sopia, milloin jutellaan. Kuulostaa pölöltä, tiedän, mutta silloin tietäisin varmasti. terkuin sua vanhempi
Mä en oo uskaltanut törmätä suhun kun en tiedä mitä sanoisin tai miten reagoisin. Kyllä mulla on välillä ikävä. Tietty on.
Vierailija kirjoitti:
Putosin korkealta, kun peruutusvaihteesi kytkeytyi päälle. Ja sydämenikin on nyt pikimusta.
En voi auttaa, oon liian söpö mustasydämiselle.
Kysy vaikka Herolta se laitto mut just nyt äskön estolle
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin sun laittavan mulle vaan ihan lyhyesti ja nätisti että mitä kuuluu ja mentäiskö joku päivä vaikka kahville. Ja luottavan, että sulle ei kävis milläään lailla huonosti mun kanssa. Pitelisin hellästi ja tosi varovasti sun sydäntä.
Kahville pyytämiselle pitäis olla jokin tolkullinen syy, kun ei olla kahviteltu kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt kaveria poimintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kaivata ja tykätä paljon kaukaakin, eikä silloin tarvitse tuppautua tai häiritä toista, vaikka tämän kohtaisikin.
Taidat olla kaivattuni?
Saatan ollakin. Tykkään liikaakin ja odotin niin näkemistä, mutten ole kaivatustani enää oikein varma.
Ette te tunne toisianne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin sun laittavan mulle vaan ihan lyhyesti ja nätisti että mitä kuuluu ja mentäiskö joku päivä vaikka kahville. Ja luottavan, että sulle ei kävis milläään lailla huonosti mun kanssa. Pitelisin hellästi ja tosi varovasti sun sydäntä.
Kahville pyytämiselle pitäis olla jokin tolkullinen syy, kun ei olla kahviteltu kaksin.
Voisko se olla vaikka keskusteleminen jostain kesken jääneestä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä syy, jos sitä ei ole valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kaivattuni?
Mä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaninkoloon ja ihmemaahan taitaa olla yksisuuntainen lippu 😔
Vierailija kirjoitti:
Käsitin näköjään väärin ja kuvittelin omiani. Sun ei todellakaan kuulu pakoilla mua siellä ahdistuneena. Mä käyn siellä tästä lähtien eri aikaan ja jätän sut rauhaan.
En ole pakoillut, päinvastoin
Miksi et varastanut suudelmaa kun jäätiin silloin kaksin?
=)