Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77187)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä.Ei pitänyt tulla tänään ketjuun,mutta eksyin kuitenkin.Muutama tunnisteellinenkin tuli laitettua.Sori.
No tämäpä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Et huomaa mun tunnisteita. Tai et oo täällä. Tai oot ja huomaat, mutta kaipaat jotain toista 🥺
Ketä sinä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Öitä nyssi T.
Kiitti nyvvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko vartalo kaipaa kaivattua niin et sattuu. Ihan kuin koko keho ois herkistynyt tuntemaan kaivatun kehon ja käden lämmön ja reagoimaan siihen. Harmi, että meillä on vuoria välissä. Oisin ihan valmis menemään sänkyyn hänen kanssaan.
Entä siihen isompaan?
Juu, parisänky on hyvä.
Ei riitä parisänky. Tarvitaan mm. keittiöön pöytä ja tuolit.
Yhteenmuuttoko?
Sulla on mut, vaikka se olisi vaikea uskoa ja käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Et huomaa mun tunnisteita. Tai et oo täällä. Tai oot ja huomaat, mutta kaipaat jotain toista 🥺
Nämä on aina pahoja, kun hetken ehtii ajatella, että oisko tämä mulle ja samalla muistaa, että täällä on kymmenen muuta, jotka ajattelee ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko vartalo kaipaa kaivattua niin et sattuu. Ihan kuin koko keho ois herkistynyt tuntemaan kaivatun kehon ja käden lämmön ja reagoimaan siihen. Harmi, että meillä on vuoria välissä. Oisin ihan valmis menemään sänkyyn hänen kanssaan.
Entä siihen isompaan?
Juu, parisänky on hyvä.
Yhteenmuuttoko?
Yhteinen elämä jossakin vaiheessa. Pelkkä seksi ei ole toiveissani.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusystäväni?
Vierailija kirjoitti:
Et ois kuitenkaan päässyt messiin tiedät miksi ja miksi kaikki olisi vain turhan vaikeeta muutenkin
Tietenkin olisin. Ihan turhaan tehdään kaikesta vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aina pahoja, kun hetken ehtii ajatella, että oisko tämä mulle ja samalla muistaa, että täällä on kymmenen muuta, jotka ajattelee ihan samaa.
Näinpä.
Oon tykittänyt tunnisteita niin että itseäkin huimaa. Varmaan näyttää monen silmiin ohikselta.
Mä en etsi yhtään mitään vähempää kuin loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä siihen isompaan?
Juu, parisänky on hyvä.
Yhteenmuuttoko?
Yhteinen elämä jossakin vaiheessa. Pelkkä seksi ei ole toiveissani.
Ei se jää minusta kiinni. Mä olen enemmän kuin valmis hyppäämään tuntemattomaan sun kanssas! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sua.
TÖkkää vaan😍
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivoisit mun tekevän? Anna tarkat ohjeet!
"Moi"
Mitään muuta en pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Oon tykittänyt tunnisteita niin että itseäkin huimaa. Varmaan näyttää monen silmiin ohikselta.
Uusi joku, nii kerrotaan osuuko 😉
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisit sydämeltäsi suopunut, saan sinusta vain virtuaalisinän, joka on hailakka kuvajainen todellisesta ihmisestä.
Hyvää yötä tykätty kaivattuni.