Minkä epäterveellisen herkun söisit nyt, jos ei olisi epäterveellistä?
Karamellipopcornia! Salt&Vinegar -sipsejä.
Entä te?
Kommentit (17)
Syön mitä haluan, ei mua terveellisyys yhtään kiinnosta kyllä
Mulla ei oo nyt mitään
mutta kos olisi niin voisin lakritsijädeä popsia tak lakuja
ei oo niin teen mustikkarahkaa
Ihan pian syön munkkipossun teen kanssa.
Suklaata on 2 palaa, en vielä syö. Kohta paistan pakaste pitsan.
Suutarinpaistia, elikkä pannulla paistaa läskistä siansiivua ja upottaa siihen pikkumuikkuja. Oitaivas että hyvää muusin ,ruisleivän ja piimän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin syödä ihan mitä vaan vaikka olis epäterveellistäkin. Mulla ei ole ortoreksiaa.
Eikös ortoreksia ole sitä, että ruoat eivät saa koskettaa toisiaan?
Söin äsken pizzan ja nyt syön turkinpippurikarkkeja. Mulle ei ole mikään ongelma syödä sunnuntaisin herkkuja.
Mättävätkö jotkut naamaansa mitä tahansa milloin tahansa?
Söisin jääkaapista loput eineslihapullat majoneesin kanssa. Söin jo ensimmäisen puoli pussia, mutta ei kyllä kestä vatsa tai suolisto syödä loppuja saman illan aikana :D Muuten ei epäterveellisyys kiinnosta, koska 95% ajasta syön terveellisesti.
Kirsikkakonvehdin. Se saa luvan odottaa siihen saakka, kunnes niiden sesonki on taas Suomessa. En ole muistanut koskaan kysyä Alkossa, onko heillä kirsikkakonvehteja muulloin kuin joulusesonkina. Aika hinnakkaaksi tulee se yksikin konvehtiaski. Minulla ei ole välttämättä edes haluja maksaa useammasta askista.
Pizzaa ja colaa myös täällä haikailen.. 😋
Vetäisin ison pussillisen poimuperunalastuja! Niitä perinteisiä Taffelin. Kyytipojaksi olut.
Voisin syödä ihan mitä vaan vaikka olis epäterveellistäkin. Mulla ei ole ortoreksiaa.