Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75974)
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin nainen kaipaa sinua täällä 😾
Harhat🔥
Olisin halunnut nähdä ilmeesi, kun olisit nähnyt mun olevan paikallasi.
Mulla on niin pitkä suhde takana, etten tiedä onko vieläkin liian aikasta uudelle, ni se on estäny mua ottamasta yhteyttä sinuun. Mä vaan haluaisin, et jos meistä tulisi jotain, niin en enää siinä kohtaa miettisi menneitä ollenkaan. Samalla toivon, ettet jää odottelemaan, että olisin valmis, vaan menet eteenpäin jos tilaisuus tulee. Sä olet niin uskomaton mimmi, niin luulis ainakin ehdokkaita olevan.💕
Kun liikut nykyään aina kaksin, sekin on tietysti viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat🔥
Ei tolla oo harhoja, ku se on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika julmaa jos pidät sitä kaivattusi vikana jos hän on joskus jäänyt mieleen joillekin 😢 välttäiskö sen jos olisi aina vaan kotona piilossa?
En sanonut niin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin pitkä suhde takana, etten tiedä onko vieläkin liian aikasta uudelle, ni se on estäny mua ottamasta yhteyttä sinuun. Mä vaan haluaisin, et jos meistä tulisi jotain, niin en enää siinä kohtaa miettisi menneitä ollenkaan. Samalla toivon, ettet jää odottelemaan, että olisin valmis, vaan menet eteenpäin jos tilaisuus tulee. Sä olet niin uskomaton mimmi, niin luulis ainakin ehdokkaita olevan.💕
Viimein sanot ääneen sen, että vanha rakkaus voittaa. Sekä oli se asia, joka sulle selvisi?
Sielunkumppaneita onkin joka oksalla. Ei muuta kun ottaa. Tällä taustalla ja näillä arvostuksilla sellaista on aika mahdoton löytää, joten son moro. Tervetuloa rakkaudeton loppuelämä.
No, kerrankin olet rehellinen. Kiitos siitä.
Seksi auttaa kummasti, että on tiukasti taas kiinni. Sano se rouvallesikin, vaikka eipä sen ole tarvinnut asiaa edes kyseenalaistaa, kun et kerro sille puuhista, joita touhuat selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Seksi auttaa kummasti, että on tiukasti taas kiinni. Sano se rouvallesikin, vaikka eipä sen ole tarvinnut asiaa edes kyseenalaistaa, kun et kerro sille puuhista, joita touhuat selän takana.
Sä olet niin huono trolli, et voisit välillä mennä pilaamaan jonku toisen ketjun. Täällä mukamas omit kaikki viestit mitä ketjuun tulee, ni ei tota kukaan jaksa. Tuskin sinullakaan enää on kovin hauskaa noiden juttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Tai siis en tiedä mutta tunnistan jonkun tuollaisen olon tai energian ja ajatuksen. Joka itselläkin oli joskus. Päätin silloin olla ihan täysin yksin puoli vuotta, jotta ajatukset menee järjestykseen, ja ihan kaikki asiat oli tosi sekaisin muutenkin. Senkin jälkeen ehkä vielä toiset puoli vuotta oli vähän outoa räpiköimistä henkisesti. Se ottaa oman aikansa. Mutta ymmärrän tuon ajatuksen ja oon ajatellut aikoinaan samoin.
En oo tiennyt pitkään aikaan mitä oikein odotan. On vaan sellainen outo sisäinen tunne ettei oikein mikään maailmassa ole kohdallaan enkä jaksa leikkiä mukana. Eksistentiaaliset kysymykset ja niiden vastaukset pitkittyneet. Tai että tiedän mihin suuntaan elämän on mentävä ja hyppään sitten kyytiin kun tunnen että tarpeeksi pitkälle vievä aalto osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
NvN?
Aika julmaa jos pidät sitä kaivattusi vikana jos hän on joskus jäänyt mieleen joillekin 😢 välttäiskö sen jos olisi aina vaan kotona piilossa?