Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75675)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti yrittää omistaa mun prseen! Kohta palaa käämi! 😍😜 Hirveet painostukset ja taapero tasoiset itkupotkuraivarit Antilla taas
Mitään Anttia ei sulla edes ole! Täällä etsittiin hyvien tunnisteiden kanssa Anttia. Siitä sait idean yrittää nostaa huonoa omanarvontuntoasi.
Kateus puhuu tai harhat 🤣 Joo toivoisin todellakin että mulla ei Anttia olisi 😍😜
On sulla tylsä mies, kun täällä vietät aikaasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Kertoo että vahva intuitio? Mä oon aina tiennyt kutakuinkin ensikatseesta mitä tulee vai tuleeko mitään. Joskus ennen sitäkin jo.
No mä juttelin kaivatulle vuosia netissä, välillä päivittäin, välillä harvemmin. En ihastunut ensisilmäyksellä enkä muutenkaan heti. Mut, kun hän oli niin mukava ja huomioiva, niin ihastuin ihan totaalisesti. Tuntuu pahalta, kun toinen ei näe asiaa samalla tavalla ja kokee, ettei me milloinkaan oltu edes läheisiä. No se on, mitä on.
Aika moni ihastuu kilttiin ja huomioivaan ihmiseen koskaan näkemättä häntä oikeasti, koskaan tutustumatta syvällisesti, ajatuksella että miten kivaa kohtelua häneltä saakaan. Pitää erityisesti kiltin kanssa nähdä tarkasti ja miettiä mitä antaa hänelle itse
Valitettavasti näin. Muunlaisiin ihmisiin ei edes kiinnostu tutustua ja sitten saa nenilleen.
Ha! En usko kuuna päivänä että täällä kukaan Anttia etsis 😍😜🤣kääkkä on perfektionisti, kontrolloija myös. Narsistisia piirteita omaava. Käyttää myös henkistä vaientamista. Omaa naista alentavaa "huumorintajua" myös. Vähän niinkuin tuo palstan Eeva-mammattelija. Mitäs positiivista hänessä on 🤔 Yks exänsä on antanut Antille pokaalin, oikeassa olemisesta myös, hän on oikeassa vaikka olis väärässä ilmiselvästi 😁 jotenkin en usko et täällä on anttia tunnistein kaivattu. Ei ole nämä tunnisteet vilahtaneet minun silmiin. Sori negis,väärä päivä kehua anttia kun taas vetää whatsapissa itkupotkuraivareitaan kun ei saa tahtoaan läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa heppatyttö. Toivottavasti joskus vielä tavataan. Tässä palstailussa ei ole mitään järkeä.
Milloin sä tapasit heppatytön ekaa kertaa?
Miksi haluat tietää? Siis muuten, kuin voidaksesi nyt tekeytyä heppatytöksi joka kohtasi "jonkun" vuoden alussa. "En nyt oikein muista missä tai kenet, mutta vuoden alussa se oli ja heppatyttö todellakin olen, juu.."
Tämä! Sitten vielä tekoäly mukaan, niin plagiaatteja alkaa ropisemsaan vakkaan. Lisäksi, jos rålli on må,de, niin ip_0zodeella pääse koneillene-tyhjentäkää välimuisti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa heppatyttö. Toivottavasti joskus vielä tavataan. Tässä palstailussa ei ole mitään järkeä.
Milloin sä tapasit heppatytön ekaa kertaa?
Miksi haluat tietää? Siis muuten, kuin voidaksesi nyt tekeytyä heppatytöksi joka kohtasi "jonkun" vuoden alussa. "En nyt oikein muista missä tai kenet, mutta vuoden alussa se oli ja heppatyttö todellakin olen, juu.."
Tämä! Sitten vielä tekoäly mukaan, niin plagiaatteja alkaa ropisemsaan vakkaan. Lisäksi, jos rålli on må,de, niin ip_0zodeella pääse koneillene-tyhjentäkää välimuisti ainakin.
Jo stuntee yhtään kaivattuaan, ni voi edes ai:n avulla harhauttaa.
Haluaisin pukea kaivatulle sellaiset vapaasukellusräpylät tai sellaisen monofin kalanpyrstön. Sais pitää sitä myös sängyssä.
Haluaisin mieluummin riisua kuin pukea.
Vierailija kirjoitti:
Pahuus voi olla sellaista pelailua tai toisen henkistä tai fyysistä kiduttamista tai jonkun asian kostamista. Mutta siinä oppii kans ihan hyödyllisiä asioita itsestään, kuinka pitkälle voi mennä ennen kuin saa turpiinsa. Eläinkokeita sadisteille.
On tullut aika maksaa. Petokset, mustamaalaamiset ja mitä ikinä hänelle olet tehnytkin. Et koskaan näe enää häntä mutta saat maksaa teoistasi. Oli varmaan yllätys, että näin käy. Sinulle jää vain kaikki arvoton ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Kertoo että vahva intuitio? Mä oon aina tiennyt kutakuinkin ensikatseesta mitä tulee vai tuleeko mitään. Joskus ennen sitäkin jo.
No mä juttelin kaivatulle vuosia netissä, välillä päivittäin, välillä harvemmin. En ihastunut ensisilmäyksellä enkä muutenkaan heti. Mut, kun hän oli niin mukava ja huomioiva, niin ihastuin ihan totaalisesti. Tuntuu pahalta, kun toinen ei näe asiaa samalla tavalla ja kokee, ettei me milloinkaan oltu edes läheisiä. No se on, mitä on.
Aika moni ihastuu kilttiin ja huomioivaan ihmiseen koskaan näkemättä häntä oikeasti, koskaan tutustumatta syvällisesti, ajatuksella että miten kivaa kohtelua häneltä saakaan. Pitää erityisesti kiltin kanssa nähdä tarkasti ja miettiä mitä antaa hänelle itse
Pitää myös opetella itse asettamaan rajat.
Voi olla kiltti ja huomioiva, mutta kenenkään kynnysmatoksi ei pidä alkaa.
Toki kaikille ei tarvi edes mitään rajoja asettaa, jos ovat sillä tavalla hyviä tyyppejä ja homma toimii hienosti molemminpuolisessa balanssissa. Eli molemmat on toisille kilttejä ja huomioivia.
Eri
Kaikenlaisia perversioita liittyy kaivattuun, melkein pakkomielteitä. Suutun kyllä tosi pahasti, jos en saa seksiä häneltä enää.
Putsasin tuossa just pari ämpärillistä puolukkaa. Nää palvelut ois myös sun käytettävissä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahuus voi olla sellaista pelailua tai toisen henkistä tai fyysistä kiduttamista tai jonkun asian kostamista. Mutta siinä oppii kans ihan hyödyllisiä asioita itsestään, kuinka pitkälle voi mennä ennen kuin saa turpiinsa. Eläinkokeita sadisteille.
On tullut aika maksaa. Petokset, mustamaalaamiset ja mitä ikinä hänelle olet tehnytkin. Et koskaan näe enää häntä mutta saat maksaa teoistasi. Oli varmaan yllätys, että näin käy. Sinulle jää vain kaikki arvoton ja halpa.
Mitä helkuttia. En ole tehnyt mitään petoksia tai mustamaalaamisia ja paha olen ollut hänelle ainostaan sängyssä. Siellä tykkään kyllä kiduttaa häntä. Yleensä hänelläkään ei ole ollut mitään sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ha! En usko kuuna päivänä että täällä kukaan Anttia etsis 😍😜🤣kääkkä on perfektionisti, kontrolloija myös. Narsistisia piirteita omaava. Käyttää myös henkistä vaientamista. Omaa naista alentavaa "huumorintajua" myös. Vähän niinkuin tuo palstan Eeva-mammattelija. Mitäs positiivista hänessä on 🤔 Yks exänsä on antanut Antille pokaalin, oikeassa olemisesta myös, hän on oikeassa vaikka olis väärässä ilmiselvästi 😁 jotenkin en usko et täällä on anttia tunnistein kaivattu. Ei ole nämä tunnisteet vilahtaneet minun silmiin. Sori negis,väärä päivä kehua anttia kun taas vetää whatsapissa itkupotkuraivareitaan kun ei saa tahtoaan läpi
Pakko lopulta laittaa tähän kaikkien ärsytykseksi, että olen jo hetken epäillyt sinun sotkeentuneen exääni. Vähän liian moni asia täsmää. En kyllä tiedä kumpi on pahempi, se että kyseessä on exäni vai että tässä maassa on kaksi samaa nimeä kantavaa rasitetta.
No, nyt kun aloitin, onko hänellä tatuointeja ja jos on, onko niissä kaikissa kirjaimia? Paitsi jos on tässä toukokuun jälkeen ottanut uutta tatuointia.
En tiedä miksi välillä kehut ja sitten haukut minua täällä? 😭 En ymmärrä ollenkaan. Haluatko satuttaa minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös opetella itse asettamaan rajat.
Voi olla kiltti ja huomioiva, mutta kenenkään kynnysmatoksi ei pidä alkaa.
Toki kaikille ei tarvi edes mitään rajoja asettaa, jos ovat sillä tavalla hyviä tyyppejä ja homma toimii hienosti molemminpuolisessa balanssissa. Eli molemmat on toisille kilttejä ja huomioivia.
Eri
Se on totta, mutta vinkki oli lähinnä heille joilla suunnitelmissa hurmata kiltti.
Vierailija kirjoitti:
No laitetaan molemmat samalla kertaa sitten. Naputtelet nenälläsi vaikka niitä sitten. Ainakin tahti harvenee hiukan. =)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi välillä kehut ja sitten haukut minua täällä? 😭 En ymmärrä ollenkaan. Haluatko satuttaa minua?
Et puhu saman tai edes yhden tietyn vieraan kanssa täällä. Edes kahta kommenttia peräkkäin. Joskus toistuu toki, vieraat kuitenkin. :0
Miksi kirjoitat sitä tätä ja tota. Onko sinulla ylitsepääsemättömiä vaikeuksia ymmärtää ketjun otsikkoa? Miksi haluat olla pääosassa koko ajan?