Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että olen muutaman kerran alkanut käyttäytyä mahdollisimman huonosti, ruvennut tyhmäksi ja kaikin tavoin mahdollisimman hankalaksi, jos en ole enää halunnutkaan jotain asiaa elämääni tai on tullut vastaan jokin muu dealbreaker. Kuvioon kuuluu myös sit yleensä se, etten sit enää oikein kuuntele, ymmärrän tahallani kaiken väärin jne.
Kannattaa varoa, pahat teot kääntyvät itseäsi vastaan. Ilkeily kostautuu.
En ole tehnyt pahoja. Kaikista ei ole pakko pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika kuilulla, että kirjoitan terveiseni kohta suoraan sinun puhelimeen. Tämä hourula alkaa riittämään. Kai sen sitten nassusta näkee ensi viikolla oliko mieluisia, vai lähdenkö maanpakoon. kuin hänelle
Tee se! Kiität itseäsi myöhemmin.
Niin, sen kun tietäisi etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Narskut on pidemmän päälle tylsiä 🥱🥱🥱. Aina sitä samaa shaibaa ja shit show'ta.
On muuten totta.
Tietysti kehtaan istua kanssasi. Käännät aina kaiken nurinpäin. Nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Parantumis ketju gangstalkingista ketju terveiset tää monelle kai sittenkin.
Suomessa on esim Petri nimiä 40 000
Jos lähetän terveisiä kaipaamallani Petrille
Niin about varmaa 1000petri nimistä ehkä huomaa tämän kommentin
Terveisiä Petrille 💘
10 Petriä voi nähdä "terveisesi!, korkeintaan. Vale Petriejä enemmän. -niin se on
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toivon etten ikinä enää törmää erääseen tiettyyn Petriin. Huh. Olisitte samaa mieltä jos tietäisitte.
Pienet on piirit kuitenkin ,kun samat nimet täällä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Kaivataan poimijaa ja marjoja
Poimija on tulossa, jos puolukat ois kypsiä.
Hyvää yötä ja kauniita unia söpöläinen. 😘🥰
Hei J,
Oon ollut niin väsynyt etten ole ehtinyt sua miettiä. Tänään pohdin. Tätä mahdottomuutta miten meistä ei koskaan tule mitään ja sitten kuitenkin sitä millainen muutos voitaisiin tehdä jos haluttaisiin. Vielä joskus tuntui kovasti, että oli iloa ja nyt vähän varjo entisestäni. Luulen että oot ihan yhtä jumissa tässä keski ikäisyydessä kuin minäkin. Jotenkin tänne kirjoittaminen tuo niin paljon lohtua.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Ei ollut sulle ) liittyy johonkin minkä kohde tietää
Yritetäänkö rauhoittua ja saada ketju positiivisemmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Tuosta se ei sit ollutkaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosissaan istuvat täällä päivän ja yöksi menevät sinne kaksplussalle, missä tismalleen sama muutaman ydinporukka.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen kirjoitellut siellä, mutta nämä törkykommentit täällä eivät ole minulta. Ei todellakaan ole sama porukka.
Minultakin Petrille terkkuja. Ehkä joskus kerron, miten silloin odotin jälleennäkemistä eikä sitten nähtykään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä, mitä vapaapäivinään tekee? Nyt on sunnuntai, niin voi luvalla lorvia. 🙂 Tuosta ydinporukasta vielä, joku esim. kuvittelee, että olen kirjoittanut sitä tätä ja tota täällä, kun käytän samoja hymiöitä kuin joku toinen. Ja toisaalta välillä on häiriinnytty, kun käytän eri hymiöitä eri viesteissä, että ota sitten siitä selvää. Jos ei ole mode, niin turha täällä on tunnistella viestien perusteella, pieleen menee ja pahasti.
Tämä. Voisivatko ihmiset ymmärtää, että ei ole mitään 2-3 hengen ydintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosissaan istuvat täällä päivän ja yöksi menevät sinne kaksplussalle, missä tismalleen sama muutaman ydinporukka.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen kirjoitellut siellä, mutta nämä törkykommentit täällä eivät ole minulta. Ei todellakaan ole sama porukka.
Ei multa
Syksy on saapumassa,jotenkin asiat pitää selvittää.Olet ilmapalloni josta pidän tiukasti kiinni tai sitten päästän irti,jos niin haluat.Annoin itselleni tämän kesän vielä aikaa koska sydän...
Kauniita unia,ottaisin sinut viereeni..aina.😊😁
Mä taas toivon etten ikinä enää törmää erääseen tiettyyn Petriin. Huh. Olisitte samaa mieltä jos tietäisitte.