Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75641)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun arvomaailmassa kiehtoo hedonismi ja äärimmäisyyksiin meneminen.
Kaipaat itseäsi?
En ole hedonisti enkä äärimmäisyyksien tavoittelija. Ja jos jossain asioissa olenkin, olen pelkkä noviisi. Kaivattu ihan pro. Täysin häpeämätön ja pitelemätön.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on niin hiton huono maku, että se lähestyy jo taidetta.
Varmaankin jos hän sinua kaipaa.
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Vierailija kirjoitti:
Antti yrittää omistaa mun prseen! Kohta palaa käämi! 😍😜 Hirveet painostukset ja taapero tasoiset itkupotkuraivarit Antilla taas
Mitään Anttia ei sulla edes ole! Täällä etsittiin hyvien tunnisteiden kanssa Anttia. Siitä sait idean yrittää nostaa huonoa omanarvontuntoasi.
Mun kaivatulla on hyvä maku. Tai sit hänen vaimollaan, jos hän ostaa vaatteet. Sama se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei halunnut sua oletan.
Lähinnä kaikessa taiteessa ja musiikissa. Hän kyllä tuntee tosi mielenkiintoisia ihmisiä. Naiset ovat siihen avantgardeen makuun suhteuttuna aika kesyjä ja tylsiä valintoja. Kyllä hän mua haluaa, tai halusi ainakin joskus. Mutta me tapettais toisemme alle viikossa saman katon alla.
Minäkin luulin tulleeni kotiin hänen kanssaan, mutta se taitaa olla harhaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kaikessa taiteessa ja musiikissa. Hän kyllä tuntee tosi mielenkiintoisia ihmisiä. Naiset ovat siihen avantgardeen makuun suhteuttuna aika kesyjä ja tylsiä valintoja. Kyllä hän mua haluaa, tai halusi ainakin joskus. Mutta me tapettais toisemme alle viikossa saman katon alla.
Ei multa.
Oletko sinä käynyt saanalla? (Tulevalle miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille laittamiset ovat se ja sama, kunhan nainen näyttää heidän silmiinsä hyvältä ja seksikkäältä.
Yhdellä sanalla sanottuna: pantavalta. Kaikki muu on miehille sivuseikkaa.
Hehhehee, miehet on niin helppoja 😍😜
Viikko sitten olin onnellisen toiveikas. Tänään taas ihan muuta. Sulla on kyky nostaa ylös ja ampua alas. Siitä kai sinä elät.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Kertoo että vahva intuitio? Mä oon aina tiennyt kutakuinkin ensikatseesta mitä tulee vai tuleeko mitään. Joskus ennen sitäkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä kaivatun arvomaailmassa puhuttelee sinua?
Rehellisyys ja somat ilmeet.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä käynyt saanalla? (Tulevalle miehelle)
Pysytyn kulkemaan koko käsivarren ilman karttaa.
Jotkut rakkaustarinat ja kaipaamiset on vuosikymmenten pituisia. Miettikääpä te nuoremmat tätä. Mummo voi yhä ikävöidä jotain nuoruudessaan kohtaamaansa. Ja se on ihan aito tunne.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten olin onnellisen toiveikas. Tänään taas ihan muuta. Sulla on kyky nostaa ylös ja ampua alas. Siitä kai sinä elät.
Mitä nyt tein?
Vierailija kirjoitti:
Näin on näreet. Kukaan mies ei kieltäydy sinkkuna seksibarbiesta.
Seksibarbiellakin täytyy olla aivot joilla ajatella. Ja hyvä luonne että kiinnostaa. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä kaivatun arvomaailmassa puhuttelee sinua?
Perhekeskeisyys.