Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75641)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Kertoo että vahva intuitio? Mä oon aina tiennyt kutakuinkin ensikatseesta mitä tulee vai tuleeko mitään. Joskus ennen sitäkin jo.
No mä juttelin kaivatulle vuosia netissä, välillä päivittäin, välillä harvemmin. En ihastunut ensisilmäyksellä enkä muutenkaan heti. Mut, kun hän oli niin mukava ja huomioiva, niin ihastuin ihan totaalisesti. Tuntuu pahalta, kun toinen ei näe asiaa samalla tavalla ja kokee, ettei me milloinkaan oltu edes läheisiä. No se on, mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä kaivatun arvomaailmassa puhuttelee sinua?
Tykkää ulkoilmalajeista, uskollisuus (jos kaipailuja jne. ei oteta lukuun, minä otan), muusta en tiedä, kun en ole jutellut kunnolla. On hänellä myös - jos ei arvoja - niin arvostuksia, joista en välitä.
Koko ukkeli on itseasiassa yhden miehen performanssitaideteos. Ei ole vaan ymmärtänyt itseään oikein, ja on parhaimmillaan silloin, kun ei esitä mitään. Hauskoja muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup MIEHILLE: Meikkaako kaivattusi? Mitä mieltä olet siitä?
Miehiltä ei koskaan kannata kysyä aiheesta. Mies sanoo arvostavansa luonnollisuutta, mutta kiinnittää ensisijaisesti ja erityisesti huomiota laitettuihin naisiin.
Ei luonnollisuus tarkoita, etteikö yhtään mieti mitä pukee päälleen tai antaa nenäkarvojen yms. rehottaa.
Näinpä. Tuskin se "en halua mitään kiilokuvapojua" nainenkaan mitään kaljamahaa revenneissä addun verkkareissa haluaa, vaikkei ehkä juuri sitä "miesmallia" etsisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten olin onnellisen toiveikas. Tänään taas ihan muuta. Sulla on kyky nostaa ylös ja ampua alas. Siitä kai sinä elät.
Mitä nyt tein?
Yöllä rajua tekstiä. En tiiä, kuka se oli, mutta kuulosti häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten olin onnellisen toiveikas. Tänään taas ihan muuta. Sulla on kyky nostaa ylös ja ampua alas. Siitä kai sinä elät.
Mitä nyt tein?
Yöllä rajua tekstiä. En tiiä, kuka se oli, mutta kuulosti häneltä.
Älä nyt mitään foorumeita ota tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Kertoo että vahva intuitio? Mä oon aina tiennyt kutakuinkin ensikatseesta mitä tulee vai tuleeko mitään. Joskus ennen sitäkin jo.
No mä juttelin kaivatulle vuosia netissä, välillä päivittäin, välillä harvemmin. En ihastunut ensisilmäyksellä enkä muutenkaan heti. Mut, kun hän oli niin mukava ja huomioiva, niin ihastuin ihan totaalisesti. Tuntuu pahalta, kun toinen ei näe asiaa samalla tavalla ja kokee, ettei me milloinkaan oltu edes läheisiä. No se on, mitä on.
Aika moni ihastuu kilttiin ja huomioivaan ihmiseen koskaan näkemättä häntä oikeasti, koskaan tutustumatta syvällisesti, ajatuksella että miten kivaa kohtelua häneltä saakaan. Pitää erityisesti kiltin kanssa nähdä tarkasti ja miettiä mitä antaa hänelle itse
Jotkut tosissaan istuvat täällä päivän ja yöksi menevät sinne kaksplussalle, missä tismalleen sama muutaman ydinporukka.
Laita sun nuuskamuikkusen värinen sydän mulle...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosissaan istuvat täällä päivän ja yöksi menevät sinne kaksplussalle, missä tismalleen sama muutaman ydinporukka.
Siellä olevat on ehkä hieman kiltimpiä, mut ihan kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan nykyaikaa. Joka paikassa jotain tekoälyä ja älylaseja. Kuka tahansa voi toisen tietämättä ja ilman lupaa salakuvata missä tahansa. En uskaltanut mennä koko kesänä yleiselle rannalle ottamaan aurinkoa, enkä uskalla jutella ihmisille luottamuksellisia asioita. Koskaan ei tiedä kuvataanko sitä.
Sama.
Ihan sama missä puhuu karuuksia. Se, että sanoo niitä täällä, ei tee siitä yhtään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi sitten plussalla istua päivin öin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä olevat on ehkä hieman kiltimpiä, mut ihan kujalla.
Samat pakkomielteisimmät siellä on, kuin täällä.
Onko sillä väliä, mitä vapaapäivinään tekee? Nyt on sunnuntai, niin voi luvalla lorvia. 🙂 Tuosta ydinporukasta vielä, joku esim. kuvittelee, että olen kirjoittanut sitä tätä ja tota täällä, kun käytän samoja hymiöitä kuin joku toinen. Ja toisaalta välillä on häiriinnytty, kun käytän eri hymiöitä eri viesteissä, että ota sitten siitä selvää. Jos ei ole mode, niin turha täällä on tunnistella viestien perusteella, pieleen menee ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ihastuu kilttiin ja huomioivaan ihmiseen koskaan näkemättä häntä oikeasti, koskaan tutustumatta syvällisesti, ajatuksella että miten kivaa kohtelua häneltä saakaan. Pitää erityisesti kiltin kanssa nähdä tarkasti ja miettiä mitä antaa hänelle itse
Joo voin sanoa että kun mies sanoo ihastuneensa lempeään luonteeseen, saan allergisen kohtauksen. Kaivatussa kiehtoo se että hän tuntuu oikeasti näkevän minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi sitten plussalla istua päivin öin?
Tämä on todennäköisesti aktiivisempi.
Kaivattuni on ihan elukka. Hyvin primitiivinen.
Kateus puhuu tai harhat 🤣 Joo toivoisin todellakin että mulla ei Anttia olisi 😍😜