Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75675)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on niin hiton huono maku, että se lähestyy jo taidetta.
Kiitos! Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Koen ehkä itse tällä hetkellä, että olen tosielämän antropologi. Ei tässä tuumasta kauheasti pidemmälle mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Kertoo että vahva intuitio? Mä oon aina tiennyt kutakuinkin ensikatseesta mitä tulee vai tuleeko mitään. Joskus ennen sitäkin jo.
No mä juttelin kaivatulle vuosia netissä, välillä päivittäin, välillä harvemmin. En ihastunut ensisilmäyksellä enkä muutenkaan heti. Mut, kun hän oli niin mukava ja huomioiva, niin ihastuin ihan totaalisesti. Tuntuu pahalta, kun toinen ei näe asiaa samalla tavalla ja kokee, ettei me milloinkaan oltu edes läheisiä. No se on, mitä on.
Aika moni ihastuu kilttiin ja huomioivaan ihmiseen koskaan näkemättä häntä oikeasti, koskaan tutustumatta syvällisesti, ajatuksella että miten kivaa kohtelua häneltä saakaan. Pitää erityisesti kiltin kanssa nähdä tarkasti ja miettiä mitä antaa hänelle itse
Pitää myös opetella itse asettamaan rajat.
Voi olla kiltti ja huomioiva, mutta kenenkään kynnysmatoksi ei pidä alkaa.
Toki kaikille ei tarvi edes mitään rajoja asettaa, jos ovat sillä tavalla hyviä tyyppejä ja homma toimii hienosti molemminpuolisessa balanssissa. Eli molemmat on toisille kilttejä ja huomioivia.
Eri
Tarkoitat varmaan sanoa homman olevan balanssissa kunhan molemmat rakastavat, välittävät ja kunnioittavat, ei ainoastaan toinen.
Muistuttaa sanonnasta "Love is giving someone the power to destroy you and (trusting) they won't use it." Minusta tuo sana trusting on tuolla täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, vaikka et mua tunne, niin mulla on sun luona sellainen olo, et oisin tullut kotiin. En tiedä, mitä se kertoo minusta..
Sitä mun täytyykin suojella, siis löytämääni rauhaa. Ei sinne päästetä enää ketä tahansa temmeltämään ja mekastamaan - ainakaan pidemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha! En usko kuuna päivänä että täällä kukaan Anttia etsis 😍😜🤣kääkkä on perfektionisti, kontrolloija myös. Narsistisia piirteita omaava. Käyttää myös henkistä vaientamista. Omaa naista alentavaa "huumorintajua" myös. Vähän niinkuin tuo palstan Eeva-mammattelija. Mitäs positiivista hänessä on 🤔 Yks exänsä on antanut Antille pokaalin, oikeassa olemisesta myös, hän on oikeassa vaikka olis väärässä ilmiselvästi 😁 jotenkin en usko et täällä on anttia tunnistein kaivattu. Ei ole nämä tunnisteet vilahtaneet minun silmiin. Sori negis,väärä päivä kehua anttia kun taas vetää whatsapissa itkupotkuraivareitaan kun ei saa tahtoaan läpi
Pakko lopulta laittaa tähän kaikkien ärsytykseksi, että olen jo hetken epäillyt sinun sotkeentuneen exääni. Vähän liian moni asia täsmää. En kyllä tiedä kumpi on pahempi, se että kyseessä on exäni vai että tässä maassa on kaksi samaa nimeä kantavaa rasitetta.
No, nyt kun aloitin, onko hänellä tatuointeja ja jos on, onko niissä kaikissa kirjaimia? Paitsi jos on tässä toukokuun jälkeen ottanut uutta tatuointia.
Hei, ei ole Antilla yhtäkään tatskaa 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Gallup MIEHILLE: Meikkaako kaivattusi? Mitä mieltä olet siitä?
Sopivasti. Ei näytä gootilta, bimbolta eikä sairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että olen muutaman kerran alkanut käyttäytyä mahdollisimman huonosti, ruvennut tyhmäksi ja kaikin tavoin mahdollisimman hankalaksi, jos en ole enää halunnutkaan jotain asiaa elämääni tai on tullut vastaan jokin muu dealbreaker. Kuvioon kuuluu myös sit yleensä se, etten sit enää oikein kuuntele, ymmärrän tahallani kaiken väärin jne.
Kannattaa varoa, pahat teot kääntyvät itseäsi vastaan. Ilkeily kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo että vahva intuitio? Mä oon aina tiennyt kutakuinkin ensikatseesta mitä tulee vai tuleeko mitään. Joskus ennen sitäkin jo.
No mä juttelin kaivatulle vuosia netissä, välillä päivittäin, välillä harvemmin. En ihastunut ensisilmäyksellä enkä muutenkaan heti. Mut, kun hän oli niin mukava ja huomioiva, niin ihastuin ihan totaalisesti. Tuntuu pahalta, kun toinen ei näe asiaa samalla tavalla ja kokee, ettei me milloinkaan oltu edes läheisiä. No se on, mitä on.
Aika moni ihastuu kilttiin ja huomioivaan ihmiseen koskaan näkemättä häntä oikeasti, koskaan tutustumatta syvällisesti, ajatuksella että miten kivaa kohtelua häneltä saakaan. Pitää erityisesti kiltin kanssa nähdä tarkasti ja miettiä mitä antaa hänelle itse
Toki kaikille ei tarvi edes mitään rajoja asettaa, jos ovat sillä tavalla hyviä tyyppejä ja homma toimii hienosti molemminpuolisessa balanssissa. Eli molemmat on toisille kilttejä ja huomioivia.
EriSe on totta, mutta vinkki oli lähinnä heille joilla suunnitelmissa hurmata kiltti.
Moni ihastuu rakastetuksi tulemisen tunteeseen aikomatta rakastaa toista samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha! En usko kuuna päivänä että täällä kukaan Anttia etsis 😍😜🤣kääkkä on perfektionisti, kontrolloija myös. Narsistisia piirteita omaava. Käyttää myös henkistä vaientamista. Omaa naista alentavaa "huumorintajua" myös. Vähän niinkuin tuo palstan Eeva-mammattelija. Mitäs positiivista hänessä on 🤔 Yks exänsä on antanut Antille pokaalin, oikeassa olemisesta myös, hän on oikeassa vaikka olis väärässä ilmiselvästi 😁 jotenkin en usko et täällä on anttia tunnistein kaivattu. Ei ole nämä tunnisteet vilahtaneet minun silmiin. Sori negis,väärä päivä kehua anttia kun taas vetää whatsapissa itkupotkuraivareitaan kun ei saa tahtoaan läpi
Pakko lopulta laittaa tähän kaikkien ärsytykseksi, että olen jo hetken epäillyt sinun sotkeentuneen exääni. Vähän liian moni asia täsmää. En kyllä tiedä kumpi on pahempi, se että kyseessä on exäni vai että tässä maassa on kaksi samaa nimeä kantavaa rasitetta.
No, nyt kun aloitin, onko hänellä tatuointeja ja jos on, onko niissä kaikissa kirjaimia? Paitsi jos on tässä toukokuun jälkeen ottanut uutta tatuointia.
Hei, ei ole Antilla yhtäkään tatskaa 😍😜
Anna arvaan äijä jotain, sulla on perseessä toisessa kankussa ankkuri ja toisessa Kippari Kalle 🤔 check?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriTarkoitat varmaan sanoa homman olevan balanssissa kunhan molemmat rakastavat, välittävät ja kunnioittavat, ei ainoastaan toinen.
Muistuttaa sanonnasta "Love is giving someone the power to destroy you and (trusting) they won't use it." Minusta tuo sana trusting on tuolla täysin turha.
Ei kun tarkoitin sitä mitä kirjoitin. Pätee myös kaverisuhteissa.
Kasvattavaa, jopa vapauttavaa, muistaa kuinka julmia ja ilkeitä olitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriSe on totta, mutta vinkki oli lähinnä heille joilla suunnitelmissa hurmata kiltti.
Ns. Kilttikin voi olla sisältä rikki ja kärsiä todella paljon. Jossain kohtaa antaa periksi ja poksahtaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että olen muutaman kerran alkanut käyttäytyä mahdollisimman huonosti, ruvennut tyhmäksi ja kaikin tavoin mahdollisimman hankalaksi, jos en ole enää halunnutkaan jotain asiaa elämääni tai on tullut vastaan jokin muu dealbreaker. Kuvioon kuuluu myös sit yleensä se, etten sit enää oikein kuuntele, ymmärrän tahallani kaiken väärin jne.
Kannattaa varoa, pahat teot kääntyvät itseäsi vastaan. Ilkeily kostautuu.
Sain siis tarpeeksi siitä jo. Aina oli jotain pahaa kaiken takana, lisää valheita, lisää vedätyksiä, lisää henkistä väkivaltaa, kenties fyysistäkin. Eikä mitään hyvää ollut näköpiirissä ollut pitkään aikaan. Alkoi kyllästyttää. Ei vaan kiinnostanut enää sellainen tunkion kaivelu.
Aika moni mies on varmaan kuvatunlainen jos luonto pääsee oikein kunnolla valloilleen 😍😜 Antissa on kyllä tosi hyviä puolia, kun se ottaa vähän rennommin, ja on kyllä helppo rakastettava, välillä vaan vähän haastava jäärä. Mut niinhän meissä kaikissa piirteemme
Kaivataan poimijaa ja marjoja
Häivyn nyt, kiitos heihei 😍😜 jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Kasvattavaa, jopa vapauttavaa, muistaa kuinka julmia ja ilkeitä olitte.
Tosiasioiden hyväksyminen on aina kannattavaa. Asioiden todellinen laita ja suhteiden tila saattaa aueta vasta surutyötä tehdessä. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaivataan poimijaa ja marjoja
Mä oon syönyt kaikki mansikat itse. Oisko pitänyt säästää sulle 🙂
Ja sullei sitäkään 😍😜