Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75406)
Vierailija kirjoitti:
Heippa heppatyttö. Toivottavasti joskus vielä tavataan. Tässä palstailussa ei ole mitään järkeä.
Milloin sä tapasit heppatytön ekaa kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa heppatyttö. Toivottavasti joskus vielä tavataan. Tässä palstailussa ei ole mitään järkeä.
Ihan vuoden alussa.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
Vierailija kirjoitti:
💔
💔 On aika hyvästien.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Että kuinka monta kertaa olisimme rakastelleet tämän aamupäivän aikana, kun en tahdo jaksaa nousta ylös tekemään yhtään mitään.
Sä olit pehmee ja lämmin ihminen, mutta julma minulle.
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat myös monikerroksisia ja mutkikkaita.
ja monisyisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää? Siis muuten, kuin voidaksesi nyt tekeytyä heppatytöksi joka kohtasi "jonkun" vuoden alussa. "En nyt oikein muista missä tai kenet, mutta vuoden alussa se oli ja heppatyttö todellakin olen, juu.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää? Siis muuten, kuin voidaksesi nyt tekeytyä heppatytöksi joka kohtasi "jonkun" vuoden alussa. "En nyt oikein muista missä tai kenet, mutta vuoden alussa se oli ja heppatyttö todellakin olen, juu.."
Ei mua pysty harhauttaa täällä, ole huoleti. :)
Nuutti! Oot tosi komea ja ihana! 🧡
Mietin sitä miten oltais jo suorastaan sulauduttu yhteen jos kaivattu ois pyrkiny mun luo yhtä paljon kuin minä hänen, tai edes myöntynyt. Sulauduttu tai selvitetty muuten. Vähän tyhmä olo itellä ja väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💔
💔 On aika hyvästien.
Onko hyvä mieli kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Piip
nyt voit taas tulla takin sisään istumaan kun alkaa ilmat viiletä💕
Oot ihana! 😊
Mitäs täällä on yöllä puuhailtu, selkäni takana…
🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Että kuinka monta kertaa olisimme rakastelleet tämän aamupäivän aikana, kun en tahdo jaksaa nousta ylös tekemään yhtään mitään.
Pääsispä rakastelemaan kaivattua! 😍😘
En ollut juopolle julma, hyvin kiltti olin. Kaikenlaista katsoin sormien läpi ihan liian pitkään. Juoppo oli julma ja petollinen, mutta sellaisia juopot ovat. Vähän sama kuin suuttuisi sialle siitä, että se on sika.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
En ymmärrä, mihin minua tarvitsit. Tai ymmärrän, mutta en ymmärrä, miten sellaista kukaan saa mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💔
💔 On aika hyvästien.
Onko hyvä mieli kaikesta?
Ei ollenkaan.
I💖J