Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74946)
Tämä on ihan sairasta. Sen jälkeen kun ihastuin sinuun, niin oon alkanu vetää naisia puoleeni kuin magneetti, mut eihän ne muut nyt tietenkään kiinnosta, niin lähinnä vaivaannun. Mikähän minussa muuttu niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväiseni, reilu viikko vielä.
Tai kaks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kauneimpia ja komeimpia jahtaavat kaikki. Sivusta
Ei kaikki uskalla
Selittetin itsekin joskus, että olen vain liian komea ja siksi minua ei lähestytä. Pelkäävät piruvie! Ei, kyllä se menee niin, että sinua lähestytään (toki monesti sellaisten toimesta, jotka eivät todellakaan kiinnosta) jos olet komea tai kaunis, joskin useammin kauniita, kuin komeita. Ihan tutkittua että nainen todennäköisesti ei tee suoraa aloitetta, vaikka mies kiinnostaisi.
Ollut hauska joskus nähdä lähipiirin tavisnaisten privainboxeja somesta. Siis sellaiset ihan taviksetkin saavat jotain puuh-lääh viestejä ja aloitteita. En saata kuvitella, miten paljon sitten joku todella kaunis saa huomiota, etenkin kasvotusten jos on jossain aspahommassa.
Kuuluu naisten elämään ja siihen oppii keinoja välttää sitä mutta muistan kyllä miten onnellinen olin kihlasormuksesta aikoinaan. Siis mikään kapistus ei karkoita random aloitteita yhtä tehokkaasti kuin se. Tuntui ihan uskomattomalta kun sai odottaa bussia pysäkillä ilman että kukaan juttelee yms. Sivusta
Ei ne ukot kyllä ehdi mitään sormuksia vilkaista jotka tuppautuu seuraan ja alkaa limaisesti lähennellä.
Asiallisesti toki saakin tulla juttelemaan, vinkki kaivatulle ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan sairasta. Sen jälkeen kun ihastuin sinuun, niin oon alkanu vetää naisia puoleeni kuin magneetti, mut eihän ne muut nyt tietenkään kiinnosta, niin lähinnä vaivaannun. Mikähän minussa muuttu niin paljon?
Hormonitoimintasi on muuttunut.
Ota nyt hyvä mies yhteyttä siihen naiseen, johon olet ihastunut. Ehkäpä hän tuntee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhun pitäisi liimata varoitustarra, jossa lukisi: "Olen feikki."
Sanoin jo, että olen shamaani.
Ja kenet haluat?
- Mina. <3
Uuh.. olla dominanssin alla(kin).
=)
Vierailija kirjoitti:
Lähesty kaivattuasi :)
Oot kyllä just eikä melkein sopivan pitunen nainen.
Etsin kunnes löydän sun<3 me jossain kohdataan!
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus saa hehkumaan, ja se vetää tietysti puoleensa.
Kunnes tulee hetki tuo
Se kutsuu meitä luo
Vierailija kirjoitti:
Ystäväiseni? Eikö se oo väärä sana kuvaamaan?
Richmond park, here we come. Vaikka nurtsit on jo varmaan ihan keltaiset kuivuudesta. Onneksi Hampton Court on aina kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin siinä sun lähellä kaupassa
Prismassa?
Suppari
Alkossa ostamassa wiskiä ja hyvää olutta
Nope, ostin 13kg vesimelonin, mm.😊
Ei ole niin isoja kaupassa, sori.
Joissain kaupoissa on, eikä tuo ollu edes isoin.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä just eikä melkein sopivan pitunen nainen.
Minkä pituinen? Entä ite?
Joku aika sitten melkein kohdattiin tunnin sisällä%)
Raksuttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväiseni? Eikö se oo väärä sana kuvaamaan?
Se on ihan hyvä ja osuva sana.
Olispa mullakin noin, mut oon silti ruipelo nainen.
Toivottavasti eilisen jälkeen uskallat jatkossa moikata.
Miehellä tuokin toimii toisin päin.