Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74946)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kauneimpia ja komeimpia jahtaavat kaikki. Sivusta
Ei kaikki uskalla
Selittetin itsekin joskus, että olen vain liian komea ja siksi minua ei lähestytä. Pelkäävät piruvie! Ei, kyllä se menee niin, että sinua lähestytään (toki monesti sellaisten toimesta, jotka eivät todellakaan kiinnosta) jos olet komea tai kaunis, joskin useammin kauniita, kuin komeita. Ihan tutkittua että nainen todennäköisesti ei tee suoraa aloitetta, vaikka mies kiinnostaisi.
Ollut hauska joskus nähdä lähipiirin tavisnaisten privainboxeja somesta. Siis sellaiset ihan taviksetkin saavat jotain puuh-lääh viestejä ja aloitteita. En saata kuvitella, miten paljon sitten joku todella kaunis saa huomiota, etenkin kasvotusten jos on jossain aspahommassa.
Kuuluu naisten elämään ja siihen oppii keinoja välttää sitä mutta muistan kyllä miten onnellinen olin kihlasormuksesta aikoinaan. Siis mikään kapistus ei karkoita random aloitteita yhtä tehokkaasti kuin se. Tuntui ihan uskomattomalta kun sai odottaa bussia pysäkillä ilman että kukaan juttelee yms. Sivusta
Ei ne ukot kyllä ehdi mitään sormuksia vilkaista jotka tuppautuu seuraan ja alkaa limaisesti lähennellä.
Asiallisesti toki saakin tulla juttelemaan, vinkki kaivatulle ;)
Siks pitääkin heilutella vasemmalla kädellä hiuksia syrjään kasvojen edestä kun ne alkaa tulla kohti, newbie :) siis jos olis sellaisessa tilanteessa että voisi.. :(
Kaivattu voisi tulla rengastamaan, niin sitten voisi heilutella sormusta muiden kyylien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä just eikä melkein sopivan pitunen nainen.
Minkä pituinen? Entä ite?
Oon semipitkä mies ja se on ehkä sentin tai pari mua pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eilisen jälkeen uskallat jatkossa moikata.
Kuulostaa tutulta.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki uskalla
Selittetin itsekin joskus, että olen vain liian komea ja siksi minua ei lähestytä. Pelkäävät piruvie! Ei, kyllä se menee niin, että sinua lähestytään (toki monesti sellaisten toimesta, jotka eivät todellakaan kiinnosta) jos olet komea tai kaunis, joskin useammin kauniita, kuin komeita. Ihan tutkittua että nainen todennäköisesti ei tee suoraa aloitetta, vaikka mies kiinnostaisi.
Ollut hauska joskus nähdä lähipiirin tavisnaisten privainboxeja somesta. Siis sellaiset ihan taviksetkin saavat jotain puuh-lääh viestejä ja aloitteita. En saata kuvitella, miten paljon sitten joku todella kaunis saa huomiota, etenkin kasvotusten jos on jossain aspahommassa.
Kuuluu naisten elämään ja siihen oppii keinoja välttää sitä mutta muistan kyllä miten onnellinen olin kihlasormuksesta aikoinaan. Siis mikään kapistus ei karkoita random aloitteita yhtä tehokkaasti kuin se. Tuntui ihan uskomattomalta kun sai odottaa bussia pysäkillä ilman että kukaan juttelee yms. Sivusta
Ei ne ukot kyllä ehdi mitään sormuksia vilkaista jotka tuppautuu seuraan ja alkaa limaisesti lähennellä.
Siks pitääkin heilutella vasemmalla kädellä hiuksia syrjään kasvojen edestä kun ne alkaa tulla kohti, newbie :) siis jos olis sellaisessa tilanteessa että voisi.. :(
Kaivattu voisi tulla rengastamaan, niin sitten voisi heilutella sormusta muiden kyylien edessä.
Hänellä on jo rengas. Ohi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin siinä sun lähellä kaupassa
Prismassa?
Suppari
Alkossa ostamassa wiskiä ja hyvää olutta
Nope, ostin 13kg vesimelonin, mm.😊
Ei ole niin isoja kaupassa, sori.
Joissain kaupoissa on, eikä tuo ollu edes isoin.
Ei mahtuisi myyntiin kun muutama hyllyyn.
Kuka
vetää
13kg pilaantuu nopeasti muutenkin.
Etanat kannataa tarkistaa varsinki isoista.
Miksi tuttavat eivät moikkaa toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei se! Mikäli ihmisestä puhut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta.
Sivu
Minua ei kaivattu uskaltanut tulla aikoinaan moikkaamaan. Enpä taida kovin tärkeä olla hänelle käytöksestään päätellen.
Harmittaa ja surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku aika sitten melkein kohdattiin tunnin sisällä%)
Raksuttaako?
Kaksi kertaa tunnin sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki uskalla
Hänellä on jo rengas. Ohi!
Mulla ei oo, sitähän tuos surin ääneen jos joku mies tajuis vihjeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö että iso rouvashenkilö ottaa sinut määrätietoisesti 🥰
Vierailija kirjoitti:
Päätä särkee.
Rakkauden puute tarviit päähierontaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin siinä sun lähellä kaupassa
Prismassa?
Suppari
Alkossa ostamassa wiskiä ja hyvää olutta
Nope, ostin 13kg vesimelonin, mm.😊
Ei ole niin isoja kaupassa, sori.
Joissain kaupoissa on, eikä tuo ollu edes isoin.
Mitä maksoi noin iso?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuttavat eivät moikkaa toisiaan?
Moikkaan kyllä jos vain tunnistan. Ongelma on että moni ihminen on tuttu vain tietystä yhteydestä tai paikasta niin en välttämättä tunnista jos tulee vastaan muualla.
Kaipuu(sydänsuru) on vienyt itsetunnon sen verran pohjalukemiin etten enää kehtaa katsella ihmisiä tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta.
Sivu
Minua ei kaivattu uskaltanut tulla aikoinaan moikkaamaan. Enpä taida kovin tärkeä olla hänelle käytöksestään päätellen.
Harmittaa ja surettaa.
Sinä rohkeana ja reiluna menit sitten tervehtimään häntä, eikö niin? Sivu
Moikkasin alkuviikosta ohi mennen, ei vastausta, joten antaa olla. Sivusta.
Ei haittaa pätkääkään, ettei enää moikata. Ihan ymmärrettävästi joitain ihmisiä hävettää kaiken jälkeen. Helpottavaa, ettei tarvi enää väkisin jutella kenenkään kanssa. Ja olisihan se koomista tai hieman kiusallista muutoinkin.
Mä en.