Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (74629)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tartte heti puhua tunteista vaan tehdä muita juttuja, joskus tunteet on muutenkin helppo näyttää. Puhe on yliarvostettua
Tuo on ainakin mulle luontaisinta, kun voisi näyttää tunteet eleillä ja läheisyydellä. En ole paras puhumaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaukana, mutta ajatuksissa. Hyvää yötä.
Samoin. Öitä
Vierailija kirjoitti:
En mä ole kauempana, paitsi kai fyysisesti hieman. Otan vaan palstailun vähän chillimmin koska ei vaan jaksa..
Tästä palstasta tarvii kyllä monesti taukoa vaikkei kaivatusta tarvisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan täällä sinua syli auki a sydän lämpöisenä, vieläkin. 😊
Kuka ja ketä?
As**
Vierailija kirjoitti:
Terveiset helenalokille. Lennä kauas pois.
Lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
En mä ole kauempana, paitsi kai fyysisesti hieman. Otan vaan palstailun vähän chillimmin koska ei vaan jaksa..
Niin, eihän tätä jaksakaan. En minäkään. Mietin vaan kaikkia viestejäkin. On jotenkin jäänyt sellanen olo, että kaikki ei ole niin kuin ennen. Mut ei kai se tunnetta sellisenaan loppuikää voinut jatkuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan täällä sinua syli auki a sydän lämpöisenä, vieläkin. 😊
Kuka ja ketä?
As**
Siis kaipaa am*d**
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammoilla on vielä paljon oppimista.
"Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa.
Meinasin sanoa, että tuo on kyllä ongelmallinen käännös ettei saa ”muistella kärsimäänsä pahaa”, koska totta kai ihmisen pitää sitä käsitellä. No, uudempi käännös olikin sitten aivan eri sanamuodolla:
4Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. 5Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa.
NASB käännöksessä se on näin:
does not keep an account of a wrong suffered.
Eli ei istu hautomassa ja pitämässä kirjaa "kun sekin silloin teki mulle niin ja sanoi niin jne jne".
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä, mitä mä kirjoittaisin. Oot mielessä kuitenkin ihan koko ajan. 🧡
= )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-miehelle hyvää yötä ja kauniiita unia💕
Ps. Mustiksille poistattajille tiedoksi: S ei ole teistä kenenkään mies, hän on vapaa kuin taivaan lintu.
Tiedän, se on mun exä. .
Älä höpötä. Ei voi olla just sun exä.
On se ja muutaman toisenkin exä. Sama mies.
Ja syystä
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tartte heti puhua tunteista vaan tehdä muita juttuja, joskus tunteet on muutenkin helppo näyttää. Puhe on yliarvostettua
Pelkälle fyysisyydelle olis todella helppo heittäytyä, siihen pystyy lähes kuka vaan. Kestävät suhteet on kuitenkin niitä joissa käydään myös molempia kiinnostavia keskusteluja. Jos ei keskustelu suju, suhteella ei ole tulevaisuutta pitkällä tähtäimellä. Ensin keskustelu, sitten voidaan katsoa muita hommia.
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle sen verran tilaa ettet tee negatiivisia päätelmiä
Miten voin antaa enemmän tilaa? En mitenkään.
Hyvä tavaton, pitääkö sellaisiinkin viesteihin vastata jotka eivät ole sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja en tiedä miksi kaipaan sua.
No, plussat ja miinukset?