Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (74629)
Vierailija kirjoitti:
Mammoilla on vielä paljon oppimista.
"Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa.
Meinasin sanoa, että tuo on kyllä ongelmallinen käännös ettei saa ”muistella kärsimäänsä pahaa”, koska totta kai ihmisen pitää sitä käsitellä. No, uudempi käännös olikin sitten aivan eri sanamuodolla:
4Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. 5Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa.
Yksin kotona (taas koko viikonlopun.. Sinä mielessä, ihana. Elämä on vaikeata ja monimutkaista. Hyvää yötä kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan täällä sinua syli auki a sydän lämpöisenä, vieläkin. 😊
Jos olet vielä vapaa a niin tehdään asioille jotain😌.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan täällä sinua syli auki a sydän lämpöisenä, vieläkin. 😊
Jos olet vielä vapaa a niin tehdään asioille jotain😌.
Mä haluaisin nähdä kaivattuani. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea pysykää kestävinä keskinäisessä rakkaudessanne, sillä rakkaus peittää paljotkin synnit.
Samasta luvusta yhtä oleellinen:
15Kenenkään teistä ei pidä kärsiä murhaajana, varkaana, pahantekijänä tai vakoojana. 16Jos joku sen sijaan kärsii kristittynä, hänen ei pidä hävetä vaan antaa kristityn nimen tuottaa kunniaa Jumalalle.
Vierailija kirjoitti:
Oisinpa edes yhtä hyvä puhumaan tunteistani, kuin muista asioista
En puhu tunteistani ennen kuin ne ovat varmoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-miehelle hyvää yötä ja kauniiita unia💕
Ps. Mustiksille poistattajille tiedoksi: S ei ole teistä kenenkään mies, hän on vapaa kuin taivaan lintu.
Tiedän, se on mun exä. .
Älä höpötä. Ei voi olla just sun exä.
On se ja muutaman toisenkin exä. Sama mies.
Ja syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea pysykää kestävinä keskinäisessä rakkaudessanne, sillä rakkaus peittää paljotkin synnit.
Samasta luvusta yhtä oleellinen:
15Kenenkään teistä ei pidä kärsiä murhaajana, varkaana, pahantekijänä tai vakoojana. 16Jos joku sen sijaan kärsii kristittynä, hänen ei pidä hävetä vaan antaa kristityn nimen tuottaa kunniaa Jumalalle.
Oikeesti, nyt apostoli nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kaipaan kovasti. Olet tosi rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Rakastan Sinua. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kaipaan kovasti. Olet tosi rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Minä se vasta kovasti 🍆🥵 kaipaankin sinua tärkeilijä. 💜
Eihän sitä tartte heti puhua tunteista vaan tehdä muita juttuja, joskus tunteet on muutenkin helppo näyttää. Puhe on yliarvostettua
Emmä tiedä, mitä mä kirjoittaisin. Oot mielessä kuitenkin ihan koko ajan. 🧡
1. Pietarin kirje 4:8