Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73661)
Kerro näille sun mököttäville pimuilles että minä en oo susta kiinnostunut ollut missään vaiheessa. En ees tiiä sun nimeä. Saat pysyä siellä eliittikumppaneissa ihan rauhassa näitten vosujen kans, ei ole molemminpuolinen kiinnostus. Niin ei tarvi sitten enempiä kenenkään päivää pilata missään, ku ei oikein oo mun juttu tämä teidän omistushaluinen kerho.
Vierailija kirjoitti:
Kerro näille sun mököttäville pimuilles että minä en oo susta kiinnostunut ollut missään vaiheessa. En ees tiiä sun nimeä. Saat pysyä siellä eliittikumppaneissa ihan rauhassa näitten vosujen kans, ei ole molemminpuolinen kiinnostus. Niin ei tarvi sitten enempiä kenenkään päivää pilata missään, ku ei oikein oo mun juttu tämä teidän omistushaluinen kerho.
Ja tämä oli sitä uutta? Ota nyt hieman lomaa, niin ehkä se luovuus palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomailijan mielellään ilman että joku murjottava leidi seuraa syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomailijan mielellään ilman että joku murjottava leidi seuraa syyttä.
*lomailisin.
Mutta ihan miten vaan. Onhan se nähty että jotkut ei osaa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
I💖J
🥰
Vierailija kirjoitti:
tulehan rakas m(n) syliin ja kainaloon päikkäreille ja juttelemaan. kuvittele hitaasti ja syvälle ja se sotku, huh. vain sinä. rakastan. haluan olla sulle vaihtoehto ja vaihtelua. meidän pieni salaisuus.
Mee tuon Antin kans, vaikuttaa halukkaammalta. Mua ei niin kiinnostele teidän leikit.
Vierailija kirjoitti:
tulehan rakas m(n) syliin ja kainaloon päikkäreille ja juttelemaan. kuvittele hitaasti ja syvälle ja se sotku, huh. vain sinä. rakastan. haluan olla sulle vaihtoehto ja vaihtelua. meidän pieni salaisuus.
Mikä sotku 😀
Ei mitään kaipausta tänään. :/
No sama se. Tänään aurinko menee pilveen, eikä poistu ennen kevättä.
Toivottavasti sitten on jo uudet kuviot.
Sulla on yllättävän monta hahmoa.
Ikävöivät terveiset kassikomealle Erikille!
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun pitää YKSIN pärjätä, niin muuttuu moneksi ihan huomaamatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun pitää YKSIN pärjätä, niin muuttuu moneksi ihan huomaamatta!
Yksin pärjää parhaiten.
Unelmissani laittaisit viestiä, että olet käymässä äitisi luona. Käytäisiin sitten kahvilassa puhumassa kaikessa rauhassa asioista, ihan alkaen vuodesta 2018.
Vierailija kirjoitti:
Unelmissani laittaisit viestiä, että olet käymässä äitisi luona. Käytäisiin sitten kahvilassa puhumassa kaikessa rauhassa asioista, ihan alkaen vuodesta 2018.
Ei ne puhumalla muutu, mennyt jo kaikki. Eletään tätä päivää. Sinäkin!
Emilia saattaa olla salanimi, jossa toistuu vaikka osa samoista kirjaimista kuin oikeasssa nimessä.
Mitä eroa on kivennäisvedellä ja näennäisvedellä
Tän päivän jälkeen meidän palstasuhteesta jää vain huono muisto jäljelle. :D
🤷