Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73661)
Vierailija kirjoitti:
Käty, tule kahville.
Nyt maistuisi päiväkahvit kanssasi.
Olisit nyt sitten se perinteinen Mies joka haluat ja sanot olevasi! Oon antanu sulle tilaa tehdä ja sanoa mitä itse haluat, mutta siltikin kiertelet ja kaartelet mua kuin ujo pikkupoika. Et sano juuta etkä jaata, kun et halua menettää mua, mutta se on tuo jahkailu mikä minut saa menettämään kaiken mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Rakastan. Oo mun. Oo mun kulta. Ikävä.
Olispa mulle. Mäkin rakastan ja kaipaan mun naista. Mun kultaa.
Se on sinulle.
Jotain tunnistetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja ihania unia..-A😘
Huomenta, kiitos nukuin hyvin. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Kivaa päivää. -A😘
Ihan hyvin kaikki. Kivaa aurinkoista päivää..-A😘
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt sitten se perinteinen Mies joka haluat ja sanot olevasi! Oon antanu sulle tilaa tehdä ja sanoa mitä itse haluat, mutta siltikin kiertelet ja kaartelet mua kuin ujo pikkupoika. Et sano juuta etkä jaata, kun et halua menettää mua, mutta se on tuo jahkailu mikä minut saa menettämään kaiken mielenkiinnon.
Voisin omia tän, mut se on jo tapahtunu. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käty, tule kahville.
No mikset ole täällä jo? Alkaa tosin olla kiire, että ehtii sumpit pihauttaa, kohta rupeaa koulujengi valumaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käty, tule kahville.
No mikset ole täällä jo? Alkaa tosin olla kiire, että ehtii sumpit pihauttaa, kohta rupeaa koulujengi valumaan kotiin.
Menenkin pelottelemaan heitä pusikkoon😆 Sivusta eri.
Aurinkoista päivää Anskulle.
Sumpit pihauttaa - pimpit suhauttaa
Täällä mainitaan usein Emilia. Varmaan sen takia näin viime yönä unessa erään Emilian. Unessa halattiin, mutta hän kavahti heti, kun yritin vähän hyväillä pepusta. Sitten siihen tuli joku toinen äijä, joka alkoi leperrellä hänelle.
Onx totta, että ihan mua varten tehtiin kiitoratakaistat paremman vauhdin ottoon? Oli hymynaamatkin kadonneet etteivät olisi todistamassa moista.
Ainut huoli suistaako joku pöpeliköön aitaa vasten.
Mitä rivouksia huutaisit alttarilla?
Kuka kaipaa vitoskerroksen työntekijää? Kenties minua?
Kaipaan piirakkaasi. Ota takaisin!
- Antti -
Olipahan kevät. Se olisi vaan voinut päättyä paremmin.
Ihmiset ei saa apua ja sitten kun saisi on liian myöhäistä.
Kiitos. Hyvää viikonloppua sinullekkin! 💕