Miksi minusta tuli tällainen luuseri? :(
Kommentit (18)
Lopeta itsesääli. Juttele pojallesi vaikka hän ei hyvältä vaikuttaisikaan. Niin kauan kun elät, on aikaa.
Kai se jotenki johtuu siitä jatkuvasta housuun ulostamisesta.
Mäkin oon ny kaiketi luuseri kun olen työtön. Mutta se oli oma päätös, melkein 30 vuoden jälkeen lähin lätkiin töistä kun kaikki oli muuttunut niin kurjaksi ja pahaksi. Mutta mun mielestä oma mielenterveys on tärkeää eli en kadu päätöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta itsesääli. Juttele pojallesi vaikka hän ei hyvältä vaikuttaisikaan. Niin kauan kun elät, on aikaa.
Mille pojalle?
Et päässyt lähihoitajakouluun, mutta onhan sitä muitakin ammatteja.
Ihminen on itse vastuussa itsestään. Homma toimii yleensä niin, että ihminen asettaa itselleen tavoitteen: Vuoden päähän, viiden vuoden päähän, sen voi itse valita. Pääasia että asettaa, ja tekee kaikkensa tuon tavoitteen saavuttamiseksi. Jos tavoite on liian vaikea saavuttaa, asetetaan välitavoite.
Oletko tehnyt niin?
Se että ajelehtii läpi elämänsä, tai luottaa onneen tai muiden hyväntahtoisuuteen, ei johda mihinkään. Sinun asioistasi on kiinnostunut vain sinä itse. Ei muut.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kuka luulet että ap on?
Kärsitkö myös peräsuolen laskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö myös peräsuolen laskeumasta?
En usko mutta sinä näköjään kärsit aivojen puutteesta.
Sanoisin, että aivojen puute ja siitä johtuva jatkuva Harlin-ketjussa häiriköinti.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että aivojen puute ja siitä johtuva jatkuva Harlin-ketjussa häiriköinti.
;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on harhamme. Mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kuka luulet että ap on?
Minä en kanssa ymmärrä mitä täällä tapahtuu. Ihmiset ovat enemmän sekaisin kuin minä itse.
Ap
Ehkä aloittajaa luullaan ammattivalittajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä aloittajaa luullaan ammattivalittajaksi?
Hän ei ole Ammattivalittaja.
up