Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, ota riski. Olet jo nähnyt etten puhu kellekään mitään
Mikä riski, se etten saisikaan pakkeja?
Ihanko oikeasti ajattelit kerätä sääliä. Ryhdistäydy.
No en todellakaan kaipaa sääliä, vituttaa vain tuo jankkaus niin pelkää vihaa tänään.
On myös tapoja keskustella yksityisesti jos kokee sitä tarvitsevansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin minun pitäisi oikeesti tutustua sinuun, opetella tapasi jne jne.
Onko se ongelma?
Ei mutta...
Mutta..?
Vierailija kirjoitti:
Harrastatkohan sä mitään. En voisi edes tapailla ihmistä, joka käy töissä ja on vapaalla vain kotona😬
Mun harrastuksilla on tapana haluta väkisin muuttua tuottaviksi. Vähän hämärtynyt että kumpia ne silloin on. Viime aikoina mennyt vähän liikaa työksi ne eikä ole jäänyt halua mennä mihinkään kun oon keskittynyt niihin. Kyllästytin itseni aiemmin liiallisilla menoilla. Sitten kun taas kyllästyn tähän teen jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat kaikkein mustavalkoisempia ja tyhmimpiä ihmisiä joihin olen törmännyt. Sivu
Aika jännä väite tyypiltä, joka uskoo satuhahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat kaikkein mustavalkoisempia ja tyhmimpiä ihmisiä joihin olen törmännyt. Sivu
Aika jännä väite tyypiltä, joka uskoo satuhahmoon.
T. henkisesti 2-vuotiaan tasolle jäänyt
Ei, kyllä se on tyhmyyttä vain huudella että on ateisti. Kuinka usein nämä ovat edes tutustuneet asiaan sen kummemmin kuin vain huutelevat sitä mikä yhteiskunnassa on kulloinkin muodikasta sekä hyväksyttävää. Laumasielut.
Mä uskon rakkauteen. (Ja se on muuten täysin linjassa myös kristinuskon kanssa btw, Raamattu itse sanoo, että Jumala on rakkaus.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastatkohan sä mitään. En voisi edes tapailla ihmistä, joka käy töissä ja on vapaalla vain kotona😬
Mun harrastuksilla on tapana haluta väkisin muuttua tuottaviksi. Vähän hämärtynyt että kumpia ne silloin on. Viime aikoina mennyt vähän liikaa työksi ne eikä ole jäänyt halua mennä mihinkään kun oon keskittynyt niihin. Kyllästytin itseni aiemmin liiallisilla menoilla. Sitten kun taas kyllästyn tähän teen jotain muuta.
Jotakin tällaista voisin kuvitella kaivattuni vastaavan. Jotain yhteisiä juttuja pitäisi mahduttaa kaiken sen työn lisäksi elämään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Iloista antajaa Jumala rakastaa. Eikös se niin ollut.
Kyllä, sitä joka antaa nälkäiselle leipää, alastomalle vaatteet, kodittomalle katon pään päälle ja janoiselle vettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei sinussa ollut mitään vikaa, vaan minusta se johtuu.
Kerrot tuon kaivatullesi oikeassa elämässä ja sassiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ota mitään riskejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on tyhmyyttä vain huudella että on ateisti. Kuinka usein nämä ovat edes tutustuneet asiaan sen kummemmin kuin vain huutelevat sitä mikä yhteiskunnassa on kulloinkin muodikasta sekä hyväksyttävää. Laumasielut.
Ei, suurin osa ateisteista on nimenomaan tutustunut uskontoon erittäin hyvin – monet ovat kasvaneet sen keskellä ja alkaneet ajatella itsenäisesti vasta silloin, kun ovat huomanneet uskonnollisten dogmien ristiriitaisuudet. Se vaatii nimenomaan itsenäistä ajattelua ja rohkeutta, eikä mitään lauman mukana menemistä.
Ei vaadi eivätkä ole kasvaneet. Ehdottomasti suurin os heistä ei ole koskaan edes Raamattua avanneet
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon rakkauteen. (Ja se on muuten täysin linjassa myös kristinuskon kanssa btw, Raamattu itse sanoo, että Jumala on rakkaus.)
Raamattu sanoo myös: "Herra on kiivas Jumala ja kostaja. Herra on kostaja ja täynnä vihaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ota mitään riskejä?
Hän sai viimeksi huonoja uutisia... -Sivu
Kun näen tuon yhden palstalaisen viljelemän sanan olkiukko, lähes yrjöän. Toinen on tehdä liikkuja! Yöööhh...
Emilian kokoinen aukko sydämessä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, suurin osa ateisteista on nimenomaan tutustunut uskontoon erittäin hyvin – monet ovat kasvaneet sen keskellä ja alkaneet ajatella itsenäisesti vasta silloin, kun ovat huomanneet uskonnollisten dogmien ristiriitaisuudet. Se vaatii nimenomaan itsenäistä ajattelua ja rohkeutta, eikä mitään lauman mukana menemistä.
Noup. Suurin osa ateisteista ei tiedä alkeellisiakaan Raamatun juttuja, esim Jesaja 53. Ei ole perehtynyt Torinon käärinliinaan, historiaan jne. En sano, etteikö kristinuskossa voisi olla väärinkäsityksiä, mutta siinä on myös johdonmukaisuutta ja todisteita ilmoituksen tueksi. Jeesus on historiallinen henkilö jne.
Ei mutta...