Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72418)
Vierailija kirjoitti:
Harrastatkohan sä mitään. En voisi edes tapailla ihmistä, joka käy töissä ja on vapaalla vain kotona😬
Harrastan tätä vauvalla roikkumista ja paskan jauhamista kuten sinä. Rakas.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatkohan sä mitään. En voisi edes tapailla ihmistä, joka käy töissä ja on vapaalla vain kotona😬
Et sinä kovin rakastunut ole jos kaatui harrastuksiin
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat kaikkein mustavalkoisempia ja tyhmimpiä ihmisiä joihin olen törmännyt. Sivu
No näköjään. 😏
Terkut sukurakkaalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Näin ateisti kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sä tiedän harrastukseni. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Terkut sukurakkaalle naiselle.
Apua : D
Ei, ei sinussa ollut mitään vikaa, vaan minusta se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulleko sä puhut? Lakkaa kyttäämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä hyvä ihminen, että kukaan ei pakota sinua uskomaan yhtään mihinkään, eikä kukaan myöskään lopeta uskomasta mihinkään, vaikka suoltaisit hehtaariviestejäsi aamusta iltaan, kuten nyt olet tehnytkin aika monta tuntia. Onneksi palsta ei ole auki öisin. 😅
Sellaista kukaan ei ole luullut. Olet uskova, siis vähä-älyinen, mutta koeta sisäistää, mitä kirjoitetaan. Olet monta tuntia lukenut, etkä vieläkään ole käsittänyt.
Okei haukut ihmisiä vähä-älyisiksi... Se kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen. Kiitos siitä. En osaltani enää jatka tätä keskustelua, on nimittäin mukavampaa ohjelmaa tiedossa. Eikös sitä niin sanota, että viisaampi lopettaa, niin mä lopetan. 😉 Ihanaa päivää ihanille.
Mies, ota riski. Olet jo nähnyt etten puhu kellekään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä hyvä ihminen, että kukaan ei pakota sinua uskomaan yhtään mihinkään, eikä kukaan myöskään lopeta uskomasta mihinkään, vaikka suoltaisit hehtaariviestejäsi aamusta iltaan, kuten nyt olet tehnytkin aika monta tuntia. Onneksi palsta ei ole auki öisin. 😅
Sellaista kukaan ei ole luullut. Olet uskova, siis vähä-älyinen, mutta koeta sisäistää, mitä kirjoitetaan. Olet monta tuntia lukenut, etkä vieläkään ole käsittänyt.
Okei haukut ihmisiä vähä-älyisiksi... Se kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen. Kiitos siitä. En osaltani enää jatka tätä keskustelua, on nimittäin mukavampaa ohjelmaa tiedossa. Eikös sitä niin sanota, että viisaampi lopettaa, niin mä lopetan. 😉 Ihanaa päivää ihanille.
Vihdoinkin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä riski, se etten saisikaan pakkeja?
Silloin minun pitäisi oikeesti tutustua sinuun, opetella tapasi jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti ajattelit kerätä sääliä. Ryhdistäydy.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se ongelma?
Ilmeisesti. Oletko ateisti kun et sitä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti ajattelit kerätä sääliä. Ryhdistäydy.
No en todellakaan kaipaa sääliä, vituttaa vain tuo jankkaus niin pelkää vihaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se ongelma?
Ilmeisesti. Oletko ateisti kun et sitä tajunnut.
Älä aloita, ole hyvä. Tai jatka, ihan miten vaan. Juuri kun jankkaajat ovat lopettamassa.
Miten sinä? Onko sinulle mahdotonta lopettaa jankutus ja ohistelu?