Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72360)
Kyllä, ovat hysteerisiä omine näkemyksineen eivätkä kunnioita muiden vakaumusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaukseeni kuuluu myös uskonto, jota ei voi poissulkea mistään elämästä, sillä se on yhtä kuin rakkaus. Puhun siis täällä edelleenkin juuri sillä tavalla kuin maailmankuvaan kuuluu. Raamatussa on parhaat elämänohjeet.
Suomessa on uskonnonvapaus. Vapaus uskoa ja olla uskomatta. Usko kuuluu ja näkyy kaikessa. Tätä ateisti ei siedä.
Mitä sä nyt maalitat ateisteja?
Kyllä minä siedän kaikenlaisia ihmisiä ja uskontoja.
Mikä ihmeen hyökkäus ateisteja kohtaan?
Enemmän noi lahkolaiset tekee kaikenlaisia julmuuksia lapsille ja naisille, mene niille ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaukseeni kuuluu myös uskonto, jota ei voi poissulkea mistään elämästä, sillä se on yhtä kuin rakkaus. Puhun siis täällä edelleenkin juuri sillä tavalla kuin maailmankuvaan kuuluu. Raamatussa on parhaat elämänohjeet.
Suomessa on uskonnonvapaus. Vapaus uskoa ja olla uskomatta. Usko kuuluu ja näkyy kaikessa. Tätä ateisti ei siedä.Mitä sä nyt maalitat ateisteja?
Kyllä minä siedän kaikenlaisia ihmisiä ja uskontoja.
Mikä ihmeen hyökkäus ateisteja kohtaan?
Enemmän noi lahkolaiset tekee kaikenlaisia julmuuksia lapsille ja naisille, mene niille ulisemaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6612902/ovatko-uskovat-vai-ateistit-ilk…
"Get a Room"
Tässä rakkauden huone teille
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko silloin miten paljon mun piti kerätä rohkeutta että uskalsin hieman hipaista selkää?
Huomasin. Huomasitko sinä etten väistänyt tai muuten torjunut?
Oon kristitty ja se on tuonut mun elämään pelkästään hyvää, rakkautta, levollisuutta ja ymmärrystä. 😍 En halua solvata ketään, kaikilla on mielestäni sama ihmisarvo, jokainen saa vapaasti uskoa tai olla uskomatta, kaivata tai olla kaipaamatta. Tunnen paljon kristittyjä pitkältä ajalta, mutta en tietääkseni ainuttakaan hyväksikäyttäjää. Toivon kaikille meille viisautta nähdä kokonaisuuksia. Ja sellaista aitoa, pysyvää iloa elämään. 😍
Vierailija kirjoitti:
Oon kristitty ja se on tuonut mun elämään pelkästään hyvää, rakkautta, levollisuutta ja ymmärrystä. 😍 En halua solvata ketään, kaikilla on mielestäni sama ihmisarvo, jokainen saa vapaasti uskoa tai olla uskomatta, kaivata tai olla kaipaamatta. Tunnen paljon kristittyjä pitkältä ajalta, mutta en tietääkseni ainuttakaan hyväksikäyttäjää. Toivon kaikille meille viisautta nähdä kokonaisuuksia. Ja sellaista aitoa, pysyvää iloa elämään. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko silloin miten paljon mun piti kerätä rohkeutta että uskalsin hieman hipaista selkää?
Huomasin. Huomasitko sinä etten väistänyt tai muuten torjunut?
En oikeastaan koska lähdin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on uskonnonvapaus. Vapaus uskoa ja olla uskomatta. Usko kuuluu ja näkyy kaikessa. Tätä ateisti ei siedä.Ajattele jos uskonnonvapaus toteutuisi ja saisit rauhassa kirjoittaa viestin ja muut ohittaisivat, ellei ei koske heitä. Mutta ei. Jotain siinä sitten on oltava. Ei yhdentekevä asia saisi ketään niin suuren raivon valtaan. Mikään muu aihe ei triggeröi samoin. Milloin olette nähneet, että sellaista ihmistä solvataan, joka erehtyy kirjoittamaan leipomisesta tai urheilukisoista? Kyllä tässä on nyt kyse isoista asioista, se tunne vaan vahvistuu.
Ei kukaan estä häntä uskomasta tai perustamasta sitä omaa ketjua. Ei uskonnon tuputtaminen, puolin toisin, vaan kuulu tähän ketjuun, aivan kuten ei minkään muunkaan ideologian.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää aurinkoista huomenta💖
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ovat hysteerisiä omine näkemyksineen eivätkä kunnioita muiden vakaumusta.
Samalla tavalla harhainen kuin muutkin lässyttäjät täällä.
Mulla kans pitkä kokemus sekä evlut-kirkosta, vapaakirkosta että helluntaikirkosta. Ei yhtään hyväksikäyttötapausta ole tullut tietooni tai edes kuullut puhuttavan. Eli kyse on yksittäisistä vääryyksistä, joiden avulla yritetään mustamaalata joku tietty ihmisryhmä. Se on kiihottamista ihmisryhmää vastaan. Fiksut varmasti osaa erottaa nämä asiat toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans pitkä kokemus sekä evlut-kirkosta, vapaakirkosta että helluntaikirkosta. Ei yhtään hyväksikäyttötapausta ole tullut tietooni tai edes kuullut puhuttavan. Eli kyse on yksittäisistä vääryyksistä, joiden avulla yritetään mustamaalata joku tietty ihmisryhmä. Se on kiihottamista ihmisryhmää vastaan. Fiksut varmasti osaa erottaa nämä asiat toisistaan.
Tekijöitä ei ole mutta kuitenkin tietyistä herätysliikkeistä ja mm. katolisen kirkon parista löytyy uhreja pilvin pimein. 😀 Jokin ei nyt täsmää…
En enää ärsyyntynyt siitä mitä näin. En kyllä ilahtunutkaan.
Ei olisi pitänyt panna.
Tai no, ei se kaduta. Olisin vain halunnut lisää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat apua siihen, että olet joutunut lapsena hyväksikäytetyksi, etkä jatka sitä enää itse eteenpäin. Muista kuitenkin että sellainen on täysin kristinuskon vastaista, tuomittavaa, vastenmielistä ja rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää aurinkoista huomenta💖
💕
Iloista antajaa Jumala rakastaa. Eikös se niin ollut.
Kommentti jonoutettiin. Se jossa halusin vain kertoa että en ole varattu..enää. Tulee nyt hassusti ilman kontekstia.