Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Tuokaan yksi ei osaa edes tiivistää ohisjankutustaan. Syyttää muita palstan sääntöjen rikkomisesta, vaikka itse näyttää just malliesimerkkiä siitä.
Ah, niin, se ketjuklassikko "ei ohistelussa ole mitään väärää, vaan siitä mainitsemisessa on!! Anna ohistelijoiden ohistella äläkä mainitse asiasta, vaikka 80% ketjusta olisi pelkkää ohista, jota et halua lukea"
On ok kaivata hellyyttä, rakkautta ja sitä kun toinen ymmärtää ilman sanoja ja sanojen kanssa
Luoja loi sinusta arvokkaan ihmisen. Hän toivoo että vietät elämäsi seurassa joka näkee arvosi. Kaipaus on tunne jolla on viesti siitä, ettei puoliso ehkä osaa tai halua nähdä arvoasi tai näyttää sitä.
Tämä sille uskovalle joka pelkää kaipaustaan.
Se kaunis kaipaus on valoa ja toivoa sinulle siitä että et ole alistunut kohtaloon vaan ymmärrät mitä tarvitset. Kuuntele sitä ja älä pelkää tunteita
Vierailija kirjoitti:
Luoja loi sinusta arvokkaan ihmisen. Hän toivoo että vietät elämäsi seurassa joka näkee arvosi. Kaipaus on tunne jolla on viesti siitä, ettei puoliso ehkä osaa tai halua nähdä arvoasi tai näyttää sitä.
Tämä sille uskovalle joka pelkää kaipaustaan.
Tuskin täällä kukaan uskova pelkää kaipaustaan. Älkää nyt uskoko kaikkea mitä tuo raivoaja kirjoittaa tänne😂
Ansaitset hyvää kohtelua ja sitä että sinut nähdään. Rakasta kuin itseäsi. Älä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on suvaitsemattomuutta, että kauneutta ei suvaita. Kenties tänne jää lopulta yksi onneton hahmo yksinään riitelemään ja poistelemaan omia viestejään.
Tämä dystopia olisi kaipuuketjuelokuvan päätöskohtaus.
Kaipaan ikuisesti, koska sellainen olen.
Olen ateisti ja kiltti, mukava, en mikään rasisti, enkä tuomitseva. Mustamaalaajille toivon aikuisuuteen heräämistä ja vastuun ottamista. Saitte rikottua mut, siinä onnistuitte.
Mirre
Vierailija kirjoitti:
Valintamme ei valitettavasti kohdistunut meihin.
Ehkä sulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Baby.<3
Liikuitko vaaleanpunaisella? On vaikea nähdä, mutta nostit ehkä kättä.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako tänne jo kirjoittaa kauniita sanoja rakkaudesta?
Se saattaa ärsyttää jotakuta. Joku voi hakea korvauksia vääristä sanoista. 😁
Kaipaukseeni kuuluu myös uskonto, jota ei voi poissulkea mistään elämästä, sillä se on yhtä kuin rakkaus. Puhun siis täällä edelleenkin juuri sillä tavalla kuin maailmankuvaan kuuluu. Raamatussa on parhaat elämänohjeet.
Suomessa on uskonnonvapaus. Vapaus uskoa ja olla uskomatta. Usko kuuluu ja näkyy kaikessa. Tätä ateisti ei siedä.
Vierailija kirjoitti:
Joudunko elämään loppuelämän ilman sinua? Tuttavina jotka tervehtivät pari kertaa vuodessa kaipausta silmissä?
Ehkä. Jollet sitten tee jotain aloitetta. Laita vaikka joku viesti irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka alkaa liittymään kirkkoon kun tuo yksi jankkaa ja jankkaa! 😅😂
Valitsen mielummin Ukon, kun hän ei verota uskomiseta.
Ukolta ei taida tulla myöskään palveluja. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Joudunko elämään loppuelämän ilman sinua? Tuttavina jotka tervehtivät pari kertaa vuodessa kaipausta silmissä?
Riippuu ihan siitä, mitä sinä haluat. Mikäli minusta riippuu, meistä tulee me.
Voisitteko tehdä oman keskustelun siitä ovatko uskovat vai ateistit ilkeitä
Me muut ihastuneena kaipaamme täällä ja tuo häiritsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sua, et toimi mitenkään samalla tavalla kuin muut ihmiset
En ole kuten muut ihmiset.
Se on selvää, muutenhan tää ois ratkennu jo ajat sitten. Mulla on vaan keinot loppuneet tän selvittämiseksi. Ilmota jos haluat joskus jotain..
Uskon jumalaan mutten ole uskovainen tai tunnusta mitään uskontoa. Ateistit on persläpiä.