Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi pitänyt kehittää tunteita sinuun. Ei olisi pitänyt koskettaa sinua. Ei olisi pitänyt kirjoittaa sinusta tänne.
Toivon että lista jatkuu pian näin:
"Ei olisi pitänyt suudella. Ei olisi pitänyt kertoa tunteita. Ei olisi pitänyt .."
Anna jotain suurempaa kaduttavaa.
Ei jatku, koska mun teot johti siihen ettei se toinen halua nähdä mua tai edes pitää yhteyttä mitään kautta.
Itse olisin mennyt päätyyn asti kaikista seurauksista välittämättä ja kuvittelin sen olevan molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näin eilen sen eron toiveikkuuden ja toivottomuuden välillä, rakkauden ja raivon välillä. En nähnyt yhtään ikävää viestiä uskiksilta vaikka kahlasin kaikki läpi (paitsi se yksi joka itse sanoikin ettei usko, mutta halusi vähän provoilla). Valitsen olla levollinen enkä surullinen hahmo.
Raamatun lainaaminen ei kuulu ketjuun ja ikävän tekee se, että näille on miljoona kertaa sanottu että perustaisivat oman ketjun uskistelulleen. Se tekee heistä vastenmielisiä, että itsekeskeisesti vain jakavat tänne paskaansa vaikkei kuulu ketjuun eikä kaipaajia kiinnosta.
Ihan samalla lailla avpd:lle sanotaan itsekeskeisyydestä. Keskustelupalstalla on hyvä kunnioittaa muita ja omia ketjuja saa tehdä ihan joka aiheelle.Lukaise oma viesti ajatuksella. Turha, pitkä oman mielipahan purku. Ei kuulu ketjuun.
Metakeskustelua on aina, kuuluu kyllä ketjuun.
Raamattu ei. Perusta oma aihe.
Pysypä sitten metassa ja jätä oma mielipahakitinä pois. Viestisi lyhenisi pariin sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Kadun mieluummin tehtyä kuin tekemätöntä. Mutta tässä tilanteessa sun on tehtävä seuraava liike.
Jatkan että jos on jotain miten madaltaa kynnystä niin tekisin mutta näet varmaan jo aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Ateistit vaan ovat persläpiä, huonoja ja pahoja ihmisiä. Uskos en ole, mutta tällainen näkemys muodostunut.
Jos et ole uskossa, olet ateisti. Taisit pikkaisen valehdella itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko ateistit ihan oikeasti ettei ihminen joudu mihinkään vastuuseen vaikka tekisi miten paljon pahuutta? Ei tässä elämässä eikä edes tuonpuoleisessa? Voisi mur vailla ihmisiä, tehdä petoksia tuhoten muiden elämää, tehdä pahaa lapsille, pahoinpidellä eläimiä, mutta ei mitään seuraamuksia? Pääsisi kuin koira veräjästä?
Ne lapsiin kohdistuvat viestit on oikeasti sairainta mitä voi olla. Toivottavasti poliisi ottaa ne tutkintaan. Ne tulee aina samalta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö joku, että se menis nukkumaan puolilta päivin? Olisko silloin tää vihan ilmapiiri tauolla?
Niitä on muutama. Koska heillä ei ole muuta elämää ja ymmärryskin on vähäistä, kirjoittavat uskonnostaan koko palstan aukioloajan. Yksi tai kaksi yli muiden, mutta sitten pari muuta. Luulevat tätä heidän omaksi leikkikentäkseen, jossa saavat touhuta mitä lystää. Ei uskovat kunnioita muita ihmisiä, vaan haluavat kaikkien pelaavan heidän säännöillään.
Tarkoitin tuota yksinäistä ateistia joka aina lietsoo itsensä raivoon ja alkaa riehumaan. Palstan raskain hahmo, ihan sama mihin kukakin uskoo tai on uskomatta, mutta ei toi ole tasapainoinen ihminen.
Sinä täällä vingut ja kitiset, muut reagoivat sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annatte huomiota huomiohuorille? Miksi
Koska ne täytyy saada ymmärtämään, ettei tämä ole uskontoketju. Nytkin heti aamulla alkoivat eilisestä loukkaantuneina jatkamaan riitelyä, kun heiltä odotetaan sääntöjen noudattamista.
He eivät lopeta varmaan ikinä mutta vähentävät jos ei anna huomiota ja keskittyy kirjoittamaan kauniita viestiä jotka samalla tuovat... mielenkiintoista kontrastia.
Ymmärrän kyllä mitä teet ja olen samaa mieltä.
Jatkan tähän kaivatulleni: olet rakas, toivon että kuulen sinusta pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yö halit..-A😘
Huomenta ja kivaa päivää. -A😘
Samoin sinulle..-A😘
Täällä on monenlaisia viestejä. Fiksut lukaisee ne ja jatkaa matkaa ellei koske itseä. Yksi ei siihen pysty ikinä, hänellä leikkaa kiinni joka kerta, miksi? Miksi ei voi ohittaa, kuten muutkin tekevät. Mutta kyllä tänne saa silti edelleen kirjoittaa terveisiä kaivatulle ihan vapaasti. Ihan iloisin mielin.
Joudunko elämään loppuelämän ilman sinua? Tuttavina jotka tervehtivät pari kertaa vuodessa kaipausta silmissä?
Mä en ymmärrä sua, et toimi mitenkään samalla tavalla kuin muut ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne täytyy saada ymmärtämään, ettei tämä ole uskontoketju. Nytkin heti aamulla alkoivat eilisestä loukkaantuneina jatkamaan riitelyä, kun heiltä odotetaan sääntöjen noudattamista.
Et ymmärrä että kirjoittavat niitä viestejä juuri siksi, kun porukka reagoi niihin? Nyt se on tämä uskisjuttu, seuraavaksi se on aloitteet, naisten äänioikeudet, vihreät tms. Millä sitten sillä hetkellä saakaan helpoiten reaktioita. Tuossa ei ole mitään voitettavaa tai toivoa saada ymmärtämään, kun heitä kiinnostaa vain ja ainoastaan saamansa huomio.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko avata mitä tarkoitat
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monenlaisia viestejä. Fiksut lukaisee ne ja jatkaa matkaa ellei koske itseä. Yksi ei siihen pysty ikinä, hänellä leikkaa kiinni joka kerta, miksi? Miksi ei voi ohittaa, kuten muutkin tekevät. Mutta kyllä tänne saa silti edelleen kirjoittaa terveisiä kaivatulle ihan vapaasti. Ihan iloisin mielin.
Fiksut ei todellakaan lue 99% tämän ketjun, tai palstan viesteistä. Järkevintä on pudottaa kaipuuviesti kuin pökäle pöntöön ja poistua, ketju täynnä sitä porukkaa, joka saa riidan aikaiseksi sukujuhlissa, jos ylipäätään kutsutaan enää sellaisiin. Omat mielipiteet ovat faktoja ja kaikkeen annetaan oma mielipide, vaikkei kukaan sitä kysyisi
Vierailija kirjoitti:
Olet mulle tärkeä. Haluan olla mahdollisimman lähellä sinua. Mitä muuta tarvitset ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko avata mitä tarkoitat
No, suurin osa olisi heti siirtynyt yv. Esim. Tai sitten et sano miksi toimit niin kuin toimit jne. Oon välillä aivan ulalla
Vierailija kirjoitti:
En ole kuten muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mulle tärkeä. Haluan olla mahdollisimman lähellä sinua. Mitä muuta tarvitset ymmärtää?
Et sä kyllä pyri mun lähelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä että kirjoittavat niitä viestejä juuri siksi, kun porukka reagoi niihin? Nyt se on tämä uskisjuttu, seuraavaksi se on aloitteet, naisten äänioikeudet, vihreät tms. Millä sitten sillä hetkellä saakaan helpoiten reaktioita. Tuossa ei ole mitään voitettavaa tai toivoa saada ymmärtämään, kun heitä kiinnostaa vain ja ainoastaan saamansa huomio.
Osin noinkin, mutta osalle on nimenomaan uskonto se juttu, josta haluavat kirjoitella kaltaistensa kanssa, reagoi siihen muut tai ei.
*mur hailla