Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (69442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit kaivattusi, ja ilmenisi ongelma, että hänellä lerpahtaa seisokki/ei seiso kunnolla, olisitko hänen rinnallaan hamaan loppuun asti?
Nuoli ylös= Kyllä
Nuoli alas= En
Voisin olla. Onhan hänellä kieli ja sormet, joita käyttää. Ja sit on vielä ne erilaiset lelut, joita voi hankkia tarvittaessa ja vaikka yhdessä käyttää. Ja sit itsetyydytys. Pitkiä aikoja nytkin menee yksin ja ilman, niin hyvin onnistuisi parisuhteessakin. Eikä olisi yksin, joten haleja ja pusuja saisi. Voiton puolella tilanne olisi.
Entäs kaivattusi kannalta? Olis sun seksilelu hyötymättä ite mitään?
Toi on se tyyli miten miehet suhtautuu kun naiset ei saa niiden kanssa. Että ei hätäö, voiton puolella ollaan ku mies ja muna nauttiiHyviä miehiä sinulla ollu. :)
Mitä sä niistä mitään tiedät kun en ole niistä mitään kertonutkaan?
Hyvin tietävästi juuri kerroit, ett toi on just se blaa blaa.Oma kokemus,siitä katkeruus. Ei orkkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kyllästynyt tähän tunteiden sekamelskaan ja kaipaukseen. Melkein pienempi tuska olisi vain ottaa yhteyttä irl, niin selviäisi asia. Tiedän, että minun pitäisi olla itse mieheen yhteydessä erinäisistä syistä johtuen.
Mulla taas päinvastoin, ei pidä olla yhteydessä erinäisistä syistä johtuen. Eikä tosin ole tarvettakaan enää.
Vastailet kuitenkin kaipaus langassa vaikkei tarvetta ole.
Kyllä se minua hieman kaipailee. 😉
Oispa kaivattu muhun joskus yhteydessä. Silloin tuntuis tasapainoisemmalta tää suhde. 🙂
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Sori kaikki Joukot, ei todennäköisesti koske teitä.
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu muhun joskus yhteydessä. Silloin tuntuis tasapainoisemmalta tää suhde. 🙂
Oletko sinä häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet säkkiin ja säkki mereen?
Kun tunteet on tarkoitettu, ihan turha yrittää yhtään mitään. Pitäisi vain antautua ja antaa mennä!
Mitä tarkoittaa että tunteet on tarkoitettu? Mistä sen tietää? Kuka ne on tarkoittanut? Onko kaikki tunteet tarkoitettuja vaiko vain miellyttävät tunteet? Sivustakyselijä elämäntapafilosofi
Älä tee yksinkertaisesta asiasta muka vaikeaa. Se ei ole kovin filosofimaista. 😉
Vastaisitko kysymykseen? Jos sanoo jotain noin painavaa, pitäisi pystyä perustelemaankin.
En vastaa. Tämä ei ole chatti ja täällä ei kenenkään tarvitse perustella yhtään mitään. Hanki kaveri jonka kanssa keskustelet.
Eikö tämä olekaan chatti? Mikäs tämä sitten on? Onko minua puijattu. T. Ikäihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit kaivattusi, ja ilmenisi ongelma, että hänellä lerpahtaa seisokki/ei seiso kunnolla, olisitko hänen rinnallaan hamaan loppuun asti?
Nuoli ylös= Kyllä
Nuoli alas= En
Voisin olla. Onhan hänellä kieli ja sormet, joita käyttää. Ja sit on vielä ne erilaiset lelut, joita voi hankkia tarvittaessa ja vaikka yhdessä käyttää. Ja sit itsetyydytys. Pitkiä aikoja nytkin menee yksin ja ilman, niin hyvin onnistuisi parisuhteessakin. Eikä olisi yksin, joten haleja ja pusuja saisi. Voiton puolella tilanne olisi.
Entäs kaivattusi kannalta? Olis sun seksilelu hyötymättä ite mitään?
Toi on se tyyli miten miehet suhtautuu kun naiset ei saa niiden kanssa. Että ei hätäö, voiton puolella ollaan ku mies ja muna nauttiiHyviä miehiä sinulla ollu. :)
Mitä sä niistä mitään tiedät kun en ole niistä mitään kertonutkaan?
Hyvin tietävästi juuri kerroit, ett toi on just se blaa blaa.Oma kokemus,siitä katkeruus. Ei orkkua
Lol, en puhunut sanallakaan itsestäni vaan huomautin aloittajalle, että hän on seksissä yhtä itsekäs kuin stereotyyppinen mieskin.
Mikäs sulla tässä kalahti? Oma kokemusko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan saa sitä mun peppuun.
On sullakin murheet. Katso uutisia ja laita asiat mittasuhteisiinsa.
Miksi murehtisin toisten asioita? -Sivusta
Siellä taas konkreettisesti ymmärtäjä. Suhteellisuudentaju auttaa ymmärtämään omien "murheiden" merkityksen. Jos per*eseksin saamattomuus on suurikin ongelma, kannattaa tutustua ihmiskunnan historiaan ja nykyisyyteen sekä lopettaa valittamasta tyhjänpäiväisyyksistä.
Mutta nythän sä tuomitset ja vähättelet asiasta kärsivän omakohtaista kokemusta. Todella julmaa ja kapeakatseista.
Salli mun nauraa. Voi hemmetti, mene vaikka Afganistaniin ja puhu sitten oikeista ongelmista.
Ongelmia voi olla henkilökohtaisella tasollakin. On julmaa vähätellä niitä. Mitä sanot esim.potkut tai keskenmenon saaneelle. ”Ryhdistäydy nyt. Afganistanissa niillä on oikeita ongelmia.” Oikeesti? Julma olet
Aika eri tason murheita nuo mainitsemasi. Länsimaalaisilla on etuoikeutettujen ongelmia, ja sen kyllä huomaa. Pidä näkemyksesi, en jatka tästä.
Jokaisella on omat ongelmansa, eikä niitä tarvi vertailla. Tyhmän ihmisen merkki verrata johonkin Afganistaniin. Sivu
On ongelmia ja ongelmia. Hiukan eritasoinen joku bärspanon puute kuin keskenmeno tai potkut.
Oon niin ilonen kun nähtiin tänään kahvilla 🤩 oon cool mut sisimmässä polttaa 🥵
Miehenkuvatukset lerppanaperoineen on hyviä kääntää lerppaongelmansa sen naisen viaksi joten EI KIITOS lerppanaperoisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli karisti haamut iholtani.
Olen ollut monta päivää mieleni museossa.
Jokin kurottaa sisimmässäni,
heiluttaa häkin kaltereita.
Tänään kävelin aakkoset järjestykseen.
Kylmät väreet.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua niin paljon, ettei mun ole pakko sua omistaa.
Kiitos paljon.
T. Kissimirri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kyllästynyt tähän tunteiden sekamelskaan ja kaipaukseen. Melkein pienempi tuska olisi vain ottaa yhteyttä irl, niin selviäisi asia. Tiedän, että minun pitäisi olla itse mieheen yhteydessä erinäisistä syistä johtuen.
Mulla taas päinvastoin, ei pidä olla yhteydessä erinäisistä syistä johtuen. Eikä tosin ole tarvettakaan enää.
Vastailet kuitenkin kaipaus langassa vaikkei tarvetta ole.
No tuskin teen samaa virhettä uudelleen 😉 Olkoon tämä merkki että on aika poistua.
Ongelmia nimenomaan pitää vertailla. Sillä tavalla ne asettuvat oikeisiin mittasuhteisiinsa. Kun märehtii omia asioitaan omassa poterossaan voivottelemassa, varmasti irtautuu todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä häneen?
Olen mä ollut yhteydessä harvakseltaan. Vaikea olla yhteydessä useammin, kun hän käyttäytyy viileästi ja torjuvasti. 😕
Jokaisella on omat ongelmansa, eikä niitä tarvi vertailla. Tyhmän ihmisen merkki verrata johonkin Afganistaniin. Sivu