Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (69442)

Vierailija
69361/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana.<3

Vierailija
69362/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakahdun. Olet liian lähellä, muttet silti tarpeeksi lähellä. 

Oi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69363/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet säkkiin ja säkki mereen?

Kun tunteet on tarkoitettu, ihan turha yrittää yhtään mitään. Pitäisi vain antautua ja antaa mennä!

Mitä tarkoittaa että tunteet on tarkoitettu? Mistä sen tietää? Kuka ne on tarkoittanut? Onko kaikki tunteet tarkoitettuja vaiko vain miellyttävät tunteet? Sivustakyselijä elämäntapafilosofi

Vierailija
69364/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästynyt tähän tunteiden sekamelskaan ja kaipaukseen. Melkein pienempi tuska olisi vain ottaa yhteyttä irl, niin selviäisi asia. Tiedän, että minun pitäisi olla itse mieheen yhteydessä erinäisistä syistä johtuen.

Vierailija
69365/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan turvaa, rauhaa ja rakkautta. Ne kaikki on kaivettava itsestä.

Aika kauas saat kaivaa. Taitaa tulla Kiina aiemmin vastaan. Tai Jäämeri ehkä oikeammin. :)

Vähän ikävästi sanottu. Minulla ei ole kylmä sisin millään muotoa. Tosiasia on, että vaikeiden läpi on mentävä yksin, kun kanssakulkijaa ei ole. Luotan, että löydän itsestäni sen verran noita mainitsemiani, että selviän jotenkuten. Ja onneksi on ystävät ja läheiset tukena.

Ei ollut tarkotus ilkeillä, vaan Jäämeri ja ehkä Tyynimeri on Suomen vastapuolella, jos lähtee kaivamaan. :) Itse en ole mainitsemiasi asioita löytänyt itsestäni, vaan ihan muualta. Näin sitä ajatellaan eri tavalla, mutta varmasti vilpittömin aikein molemmat!

Joissakin tilanteissa on pakko löytää. Täytyy rauhoitella itseään, koettaa suhtautua myötätuntoisesti ja uskoa, että olen kelpo tyyppi, vaikka kaikki kaatui. Turvakin on löydettävä itsestä siinä mielessä, että kukaan ei ole saattamassa. Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin. Yläkerran väkeäkään ei kiinnosta.

Vierailija
69366/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli karisti haamut iholtani. 
Olen ollut monta päivää mieleni museossa. 

Jokin kurottaa sisimmässäni, 

heiluttaa häkin kaltereita. 

Tänään kävelin aakkoset järjestykseen. 

Vierailija
69367/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole halunnut loukata ketään. Nyt katoan täältä. Näiden lukeminen ei kyllä helpota ahdistusta.

Samat tunnelmat täälläkin. Ehkä tauko paikallaan.

Vierailija
69368/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annan osoitteen

Tuutko kylään ?

:(

Vierailija
69369/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan saa sitä mun peppuun.

On sullakin murheet. Katso uutisia ja laita asiat mittasuhteisiinsa.

Miksi murehtisin toisten asioita? -Sivusta

Siellä taas konkreettisesti ymmärtäjä. Suhteellisuudentaju auttaa ymmärtämään omien "murheiden" merkityksen. Jos per*eseksin saamattomuus on suurikin ongelma, kannattaa tutustua ihmiskunnan historiaan ja nykyisyyteen sekä lopettaa valittamasta tyhjänpäiväisyyksistä.

Mutta nythän sä tuomitset ja vähättelet asiasta kärsivän omakohtaista kokemusta. Todella julmaa ja kapeakatseista.

Salli mun nauraa. Voi hemmetti, mene vaikka Afganistaniin ja puhu sitten oikeista ongelmista.

Vierailija
69370/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annan osoitteen

Tuutko kylään ?

Menisin jos kaivattuni antaisi.

Vierailija
69371/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I‍🔥T

Vierailija
69372/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei luule, että osallistuin noihin draamoihin.

Mihin draamoihin? Itse alapeukutan kaikki yli kolmen sanan lässytykset, enkä edes lue niitä kunnolla. Kuten tämän omankin. Kas noin. 

Ehkä sun pitäisi sitten lukea jotain vähemmän vaativaa kirjallisuutta kuin tämä palsta?

Eri mieltä. Tämän pitäisi lukea haastavampaa ja monipuolisemmin, voisi sanavarasto kasvaa ja löytyisi vaihtoehtoja tuolle ainaiselle lässytys-sanalle. Tylsää luettavaa.

Vierailija
69373/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin kyllästynyt tähän tunteiden sekamelskaan ja kaipaukseen. Melkein pienempi tuska olisi vain ottaa yhteyttä irl, niin selviäisi asia. Tiedän, että minun pitäisi olla itse mieheen yhteydessä erinäisistä syistä johtuen.

Olisitpa

Vierailija
69374/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annan osoitteen

Tuutko kylään ?

Kyllä!

Vierailija
69375/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Oletkin ainut ketjussa, joka ymmärtää, että hänen pitää ottaa yhteyttä, koska syyt.

Vierailija
69376/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, kyllä sä siihen pystyt. 🌞

Vierailija
69377/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unten maille hyvä mennä jo nyt. 

Vierailija
69378/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet säkkiin ja säkki mereen?

Kun tunteet on tarkoitettu, ihan turha yrittää yhtään mitään. Pitäisi vain antautua ja antaa mennä!

Mitä tarkoittaa että tunteet on tarkoitettu? Mistä sen tietää? Kuka ne on tarkoittanut? Onko kaikki tunteet tarkoitettuja vaiko vain miellyttävät tunteet? Sivustakyselijä elämäntapafilosofi

Älä tee yksinkertaisesta asiasta muka vaikeaa. Se ei ole kovin filosofimaista. 😉

Vierailija
69379/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annan osoitteen

Tuutko kylään ?

Jos oot kaivattuni, ehtisin kyllä vielä tulla, ennen kuin taas lähden.

Vierailija
69380/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei luule, että osallistuin noihin draamoihin.

Mihin draamoihin? Itse alapeukutan kaikki yli kolmen sanan lässytykset, enkä edes lue niitä kunnolla. Kuten tämän omankin. Kas noin. 

Ehkä sun pitäisi sitten lukea jotain vähemmän vaativaa kirjallisuutta kuin tämä palsta?

Eri mieltä. Tämän pitäisi lukea haastavampaa ja monipuolisemmin, voisi sanavarasto kasvaa ja löytyisi vaihtoehtoja tuolle ainaiselle lässytys-sanalle. Tylsää luettavaa.

Tulitte sivusta. ap