Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (70080)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua niin paljon, ettei mun ole pakko sua omistaa.
Ehkä en ole kenenkään. Villihevonen, joka kuuntelee vain sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu muhun joskus yhteydessä. Silloin tuntuis tasapainoisemmalta tää suhde. 🙂
Oletko sinä häneen?
Olen mä ollut yhteydessä harvakseltaan. Vaikea olla yhteydessä useammin, kun hän käyttäytyy viileästi ja torjuvasti. 😕
Se tarkoittaa et älä ole yhteydessä. Luovuta hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kyllästynyt tähän tunteiden sekamelskaan ja kaipaukseen. Melkein pienempi tuska olisi vain ottaa yhteyttä irl, niin selviäisi asia. Tiedän, että minun pitäisi olla itse mieheen yhteydessä erinäisistä syistä johtuen.
Mulla taas päinvastoin, ei pidä olla yhteydessä erinäisistä syistä johtuen. Eikä tosin ole tarvettakaan enää.
Vastailet kuitenkin kaipaus langassa vaikkei tarvetta ole.
No tuskin teen samaa virhettä uudelleen 😉 Olkoon tämä merkki että on aika poistua.
Huomiseen 👋
Tahdon rakastella kun huomista
ei enää tuliskaan"
ota syliin ja suutele mua"
Kaunis biisi jonnelta
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaatte muiden viesteihin ? arvostelette ja jaatte ikuisia neuvojanne.Miten olisi,jos kirjoittaisitte ihan oman aloituksen ja katsotte vastaako joku teille.
Siksi että jumiin jääminen johti tänne. Ja yritä arvata kuinka vaikeaa ihmisiin on saada kontaktia irl.
Varsinkin uusiin ennestään tuntemattomiin ihmisiin, jotka nekin useimmiten ghostaavat ekan tapaamisen jälkeen.
Mieti miksi joku tekee tuon sellaiselle jonka on tuntenut jo vuosia.
Se jättää jäljen, kipeän jäljen.
-mies.
Kiitos ja anteeksi. Olen luovuttanut, enkä saa näistä kivoja myönteisiä asioita. Mutta kyllä se siitä ja sekin tässä varmaan vaan vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu muhun joskus yhteydessä. Silloin tuntuis tasapainoisemmalta tää suhde. 🙂
Oletko sinä häneen?
Olen mä ollut yhteydessä harvakseltaan. Vaikea olla yhteydessä useammin, kun hän käyttäytyy viileästi ja torjuvasti. 😕
Niin, tuntuu vaan olo niin yksinäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit kaivattusi, ja ilmenisi ongelma, että hänellä lerpahtaa seisokki/ei seiso kunnolla, olisitko hänen rinnallaan hamaan loppuun asti?
Nuoli ylös= Kyllä
Nuoli alas= En
Hankala suhde naiselle tuollainen, kokemusta on. - sivu
Haluaisin puhua sulle paljon enemmän, kertoa rehellisesti mitä mielessäni liikkuu. Mutta en voi, on pakko tyytyä korrekteihin ja huomiota herättämättömiin tervehdyksiin.
Lämmin hyvän yön halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä häneen?
Niin, tuntuu vaan olo niin yksinäiselle.
Kyllä sä vielä löydät jonku toisen. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit kaivattusi, ja ilmenisi ongelma, että hänellä lerpahtaa seisokki/ei seiso kunnolla, olisitko hänen rinnallaan hamaan loppuun asti?
Nuoli ylös= Kyllä
Nuoli alas= En
En helvetissä olisi ennen kuin selvittäisi ongelmansa. Pieni epäilys herää, onko tuollainen sittenkin vain korvien välissä eikä selvittämällä selviä.
En halua vielä kohdata todellisuutta, jossa en ehkä koskaan saa suudella sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaatte muiden viesteihin ? arvostelette ja jaatte ikuisia neuvojanne.Miten olisi,jos kirjoittaisitte ihan oman aloituksen ja katsotte vastaako joku teille.
Siksi että jumiin jääminen johti tänne. Ja yritä arvata kuinka vaikeaa ihmisiin on saada kontaktia irl.
Varsinkin uusiin ennestään tuntemattomiin ihmisiin, jotka nekin useimmiten ghostaavat ekan tapaamisen jälkeen.
Mieti miksi joku tekee tuon sellaiselle jonka on tuntenut jo vuosia.
Se jättää jäljen, kipeän jäljen.
-mies.
Kaikki alkaa sinusta.Lopeta rypeminen ja mieti miten tehdä asioita toisin ,miten tutustua uusiin ihmisiin.Jos joku jättää sinut taakseen, siihen on syy.Silloin menet eteenpäin vaikka tekee kipeää.Jos et rakasta itseäsi ,ei sitä tee kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Miks jankkaat tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I🔥T
Koska näemme?
En tiedä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kyllästynyt tähän tunteiden sekamelskaan ja kaipaukseen. Melkein pienempi tuska olisi vain ottaa yhteyttä irl, niin selviäisi asia. Tiedän, että minun pitäisi olla itse mieheen yhteydessä erinäisistä syistä johtuen.
Mulla taas päinvastoin, ei pidä olla yhteydessä erinäisistä syistä johtuen. Eikä tosin ole tarvettakaan enää.
Valehtelet.
Tarja H. Tässä.
Kysy mitä vaan.
Kiitos!