Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (69305)
Merivesi oli yllättävän kylmää. Joku heitti sinne eilen kylmän kiven.
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta on, jos kaikki jää puhumatta. Toisaalta turha murehtia, kun en asiaan voi vaikuttaa.
Kaikkeen voi vaikuttaa. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta on, jos kaikki jää puhumatta. Toisaalta turha murehtia, kun en asiaan voi vaikuttaa.
Onko joku uskottelen asioita itselleni tunti menossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti suuttui mulle. Sanoin sille et sen pitäis perustaa firma, nimellä Puutteenalaisten Naisten Apu oy 😍😜
Perjantai on jo kohta alkamassa, nauti!
Antti on aika pitkävihainen, kantaa kaunaa, kostaa ja rankaisee. Sanon sille aina, kuten edellä mainittuunkin, et anna tulla vaan! Joten saas nähdä miten perjantain käy 😍😜 yritin kovasti sabotoida sen panemis suunnitelmia
Sä olet keksiny koko Antin kun täällä Anttia joskuss etsittiin
Ja joku antti laittoi pari päivää sit viestin täällä. Mut ei ole minun Antti. Antti on ihan todellinen henkilö mun elämässä irl. En Antin takia tänne ole aikoinaan tullut. Antti tuli mun elämään helmikuussa vasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneeseen ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Olin valmis puhumaan, muttei se käynytkään.
Kivojen ihmisten antama huomio on balsamia särkyneelle sydämelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin valmis puhumaan, muttei se käynytkään.
Hän ei ole ollut. Varmaan olisin havainnut, jos olisi ollut.
Tänään ollut aika haipakka päivä.Kaipaan sinua ja asioita joita ennen tehtiin yhdessä.Tulisit nyt vähän vastaan.
Kauniita unia ja yösuukkoja.😊😁
Toiseksi hulluimmalta tuntuu nähdä kaivattu puolisonsa kanssa, kun ristiriita kirjoittelijakaivattuun on niin iso. (Tiedän hänen kirjoittavan. Esim. eilen oli ilmiselvä tunniste.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän retket on vielä harkinnan alla tai aikataulut ei sovi ikinä
Mulla ei ole aikatauluja, kaikki käy. -jos olet Hän
On sulla tiedät kyllä
Ai, sitten ohi. -jos olet Hän
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: haluan puhua.
Tästä ei selviä, kuka haluaa puhua ja kenen kanssa. Asiat täytyy hoitaa irl.
Mä oon tässä miettiny muutamia keskusteluita kaipaamani naisen kanssa ja kyllä sitä voi miehenä olla hidas, kun vasta kuukausia myöhemmin tajuu mitä olis ollu tarjolla. Olkaa naiset hieman suorempia, kun sanoitatte juttujanne, kiitos 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneeseen ei voi.
Siksi se onkin mennyttä.Nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet säkkiin ja säkki mereen?
Ei ole löytynyt tarpeeksi suurta säkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mut. Haluun panna sua, Hanna. Tietty sä itsekin haluat sitä, mua. Et voi myöntää. Haluat alistua mulle, niin että sun klitoris turpoo... Ja v*ttu se on iso kun kiihotut.
Tuamon tyyli vaihdos 🤣
Sinä taas!
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi hulluimmalta tuntuu nähdä kaivattu puolisonsa kanssa, kun ristiriita kirjoittelijakaivattuun on niin iso. (Tiedän hänen kirjoittavan. Esim. eilen oli ilmiselvä tunniste.)
Laitappa se tunniste tähän, kun jos se on täällä, niin se on jo käytetty.