Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (69305)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: haluan puhua.
Tiedoksi : irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta on, jos kaikki jää puhumatta. Toisaalta turha murehtia, kun en asiaan voi vaikuttaa.
Kaikkeen voi vaikuttaa. -Sivusta
Menneeseen ei voi.
Siksi se onkin mennyttä.Nyt on nyt.
Mutta menneisyyden asiat vaikuttavat nykyhetkeen. Niitö ei voi pyyhkiä pois vain, koska nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: haluan puhua.
Kyllä, eli olet se mummo Suonenjoelta. Sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi hulluimmalta tuntuu nähdä kaivattu puolisonsa kanssa, kun ristiriita kirjoittelijakaivattuun on niin iso. (Tiedän hänen kirjoittavan. Esim. eilen oli ilmiselvä tunniste.)
Laitappa se tunniste tähän, kun jos se on täällä, niin se on jo käytetty.
En laita.
Olihan sulla miljoona tilaisuutta puhua
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se onkin turhaa.
Mikä, puhuminenko?
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin, mut et halunnu ottaa vastaan.
Jos oot yhtä hidas kun nurmen leikkuus kanssa, niin et oo päässyt edes mäelle vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta on, jos kaikki jää puhumatta. Toisaalta turha murehtia, kun en asiaan voi vaikuttaa.
Kaikkeen voi vaikuttaa. -Sivusta
Menneeseen ei voi.
Siksi se onkin mennyttä.Nyt on nyt.
Mutta menneisyyden asiat vaikuttavat nykyhetkeen. Niitö ei voi pyyhkiä pois vain, koska nyt on nyt.
Ei tietenkään voi mutta ei niille saa antaa sen suurempaa arvoakaan.Kaikilla on ollut kaikkea ja toivottavasti siitä on kehitytty.Jotkut kantaa meneisyyttä mukana läpi elämänsä eikä sille kuitenkaan mitään voi.Elämä menee hukkaan.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tässä miettiny muutamia keskusteluita kaipaamani naisen kanssa ja kyllä sitä voi miehenä olla hidas, kun vasta kuukausia myöhemmin tajuu mitä olis ollu tarjolla. Olkaa naiset hieman suorempia, kun sanoitatte juttujanne, kiitos 😁
Tuskin oli tarjolla. Luulet vaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei ollut. Varmaan sun kaivatulla oli.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tässä miettiny muutamia keskusteluita kaipaamani naisen kanssa ja kyllä sitä voi miehenä olla hidas, kun vasta kuukausia myöhemmin tajuu mitä olis ollu tarjolla. Olkaa naiset hieman suorempia, kun sanoitatte juttujanne, kiitos 😁
Tuskin oli tarjolla. Luulet vaan. 😅
Älä nyt pilaa tätäkin. :D
Asiat eivät täällä ratkea eivätkä tule puhutuiksi, kunhan mietin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vastaat?
Täytyy vain varautua erilaisiin kehityskulkuihin. Voi nimittäin olla, että on opittava elämään selvittämättömien asioiden kanssa tästä tuonpuoleiseen.
Mulla ainakaan ei ole mitään tarjolla kenellekään ennenkuin tunnen toisen niin hyvin, että tiedän kenelle tarjoilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vastaat?
Tietysti siksi että minä aloin puhua puhumisesta. Jos alat kertomaan samoja juttuja kaivatullesi, kannattaa erottaa ne jotenkin, kun menee muuten sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakaan ei ole mitään tarjolla kenellekään ennenkuin tunnen toisen niin hyvin, että tiedän kenelle tarjoilen.
Ja tutustut kaipausketjussa? 🙄
tipu💕