Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (69305)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakaan ei ole mitään tarjolla kenellekään ennenkuin tunnen toisen niin hyvin, että tiedän kenelle tarjoilen.
Sait viestistäni selville koko tarinan, ja nyt nimettömänä vakuuttelet muille että et ole helppo? 😁 Alkaahan se huumori palaamaan tänne.
Ehkä pitää vain ajatella, että nämä ovat kaksi eri todellisuutta, jotka eivät synkronoi eikä niiden ilmeisesti ole tarkoituskaan synkronoida. Surullista sikäli, että minulla ei ole mitään toista rakkauselämää reaalimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakaan ei ole mitään tarjolla kenellekään ennenkuin tunnen toisen niin hyvin, että tiedän kenelle tarjoilen.
Ja tutustut kaipausketjussa? 🙄
OHI
Mutta sellainen voi tulla. Toivossa on hyvä elää.
Nyt menee osalla aika ankarasti metsään, kun omitte muille tarkoitettuja viestejä. Vetäkää syvään henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot yhtä hidas kun nurmen leikkuus kanssa, niin et oo päässyt edes mäelle vielä.
En yritä. Se on joku toinen.
Valitset aina pois päivästä ja vuodesta toiseen. Mitä siitä sinusta pitäisi ajatella?
Liisa A. Sairastuvat.
Böö Ruotsin kuningatar Margareetta.
Siellä hän mä sekosin koo.
Dul oli just treffit jonku Kaa. 🥳
Joo oli mulla hauskaakin, mutta olen väsynyt. 😔
Kaivatun kanssa puhuminen onkin tosi uniikki aihe, ei sellaista täällä juuri koskaan näe 😂😅 Yhtä hyvä tunniste kuin se,että joku omistaisi nuo emojit
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa puhuminen onkin tosi uniikki aihe, ei sellaista täällä juuri koskaan näe 😂😅 Yhtä hyvä tunniste kuin se,että joku omistaisi nuo emojit
Kuka täällä on pitänyt puhumista tunnisteena? Ei kyllä ole terävintä päättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et aika harva täällä puhuu kaivattunsa kanssa mitään.
Parempi vaieta ja toivottaa hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei omista mutta tahallinen kiusateko vasta tyhmää on. Tahallaan sekoittaa lisää ,jos joku käyttää tiettyjä emojia.Emojia kuitenkin on valtavasti.
Kaipaan oikeaa rakkautta, en jäljitelmiä enkä mukasellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et aika harva täällä puhuu kaivattunsa kanssa mitään.
Tuntuu??? Miten harhainen voi olla jos omii ja alkaa tsättimään jonkun random anonyymin kanssa. Ei paljon kellojen kilkatusta yläkerrassa ole jos ei edes siittä ymmärrä sulkea palstaa hetkeksi 🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan oikeaa rakkautta, en jäljitelmiä enkä mukasellaisia.
Kaipaan kaikkea muuta kuin näitä sivuja ja näitä muita viestijöitä.Todella.
Joka ainoaan viestiin puututaan, kun itsellä ei ole mitään eli kiusaamis, trollaus tarpeen täyttämistä vain.Sairasta.
Mulla ei ole ollut tarvetta puhua enkä ole täällä harmitellut, että jäi jotain puhumatta. Meilläpäin on tapana, että se jolla on asiaa, sanoo asiansa. Ei niin että muut yrittää arvailla, onkohan tuolla asiaa vai miksi hänen oikea kulmakarvansa on vähän eri asennossa kuin ennen.