Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68381)
Ootko säilyttänyt antamani.. lahjan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten lyhyt matka meillä olisi kohdata salaa vaikka puolivälissä...
Ei tämmösiä saa miettiä.
Anna toisen miettiä mitä haluaa. Mikä on ongelmasi. Sivu
Öitä, muru. Käsi tappaa mut. Toivottavasti et soita yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Puolivälissä olisi paljon huomaamattomia mahdollisuuksia
Mutta alko sen yhteydestä puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt ravintolaa vai hotellia? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty sen jälkeen kun hymyilin sulle 😐
Viimeksi kun näin hänet hän hymyili ihanasti ja moikkasi. En haluaisi että kaikki jää siihen.
Minulla ei ole kyllä mitään tietoa mistään haavoittuvassa tilasta olemisesta. En tiedä tämän hetken kuulumisia, mutta ei ole syytä tuollaista olettaa.
Oon ehkä taas siellä missä luin sitä kirjaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä mitään tietoa mistään haavoittuvassa tilasta olemisesta. En tiedä tämän hetken kuulumisia, mutta ei ole syytä tuollaista olettaa.
Kukapa ei haavoittuvana nimenomaan haluaisi kaivatun vierelle.
Vierailija kirjoitti:
Niin olisi, luonnon helmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi haluta muuten vain? En mä ainakaan tunnista itsessäni mitään sen erikoisempaa haavoittuneisuutta, olen perus onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen. Eri
Vierailija kirjoitti:
H
Tästä kirjaimesta liikkuu niin monta eriversiota, että toivottavasti kaivattunne erottaa oikean.
Vierailija kirjoitti:
Ootko säilyttänyt antamani.. lahjan
Varjelen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noin, mutta ei palstan terveiset vaikuta haavoittuneille lähtetyiltä tai pahantahtoisilta. Silloin kun terveisiä lähetetään, eikä ohistella tai negailla muuten.
Oispa jotakin todellista. Todellinen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi haluta muuten vain? En mä ainakaan tunnista itsessäni mitään sen erikoisempaa haavoittuneisuutta, olen perus onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen. Eri
Sanoin tuon vain sen takia, ettei kannata syyllistyä siitä jos oma kaivattu sattuu olemaan haavoittuvassa tilassa. Kaivattu saattaa juuri silloin kaivata sinua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Oispa jotakin todellista. Todellinen rakkaus.
oispa -sivu
Ei olla nähty sen jälkeen kun hymyilin sulle 😐