Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68375)
Siinä olis se autiotalo suojaisine puutarhoineen muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolivälissä olisi paljon huomaamattomia mahdollisuuksia
Niin olisi, luonnon helmassa.
Pussailla ja halailla joo, mutta oon liian vanha kaikkeen muuhun. 😊
Ei voi olla liian vanha muuhun.
En lähtisi kanervikkoon kieriskelemään.
Kannattaa kokeilla, siinä nuortuu. 😉
Vastassa on hyttyset, paarmat, punkit, hirvikärpäset ja käärmeet. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooohh <3 Milloin mennään?
Ihan milloin vain haluat, jos olet kaivattuni! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
Tästä kirjaimesta liikkuu niin monta eriversiota, että toivottavasti kaivattunne erottaa oikean.
H H H H h h h h
Kuka on se oikea?
Olisi melkoinen sattuma, että kukaan, jos ajatellaan montako ihmistä on H. Ei kai kukaan tosissaan luule noista tunnistavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä mitään tietoa mistään haavoittuvassa tilasta olemisesta. En tiedä tämän hetken kuulumisia, mutta ei ole syytä tuollaista olettaa.
Kukapa ei haavoittuvana nimenomaan haluaisi kaivatun vierelle.
Miksei voisi haluta muuten vain? En mä ainakaan tunnista itsessäni mitään sen erikoisempaa haavoittuneisuutta, olen perus onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen. Eri
Sanoin tuon vain sen takia, ettei kannata syyllistyä siitä jos oma kaivattu sattuu olemaan haavoittuvassa tilassa. Kaivattu saattaa juuri silloin kaivata sinua siihen.
Miksi kukaan mitenkään syyllistyisi sellaisesta? Miksi kenellekään tulisi mieleenkään, että yoisen haavoittuvuus olisi omaa syytä? Nyt en tajua sun ajatuksenjuoksua.
Ja saattaahan se haluta siihen jonkun ihan muunkin kuin kaipaajansa. Ei kaipaukset aina kohtaa.
Olihan tuossa hetki sitten syyllistävä viesti, jossa jotakuta käskettiin jättämään joku haavoittunut rauhaan.
En ole ollut täällä koko iltaa, eikä muiden viestit liity mitenkään mun viesteihin, joten varmaan aika turhaa silloin alkaa neuvoa mulle jotakin syyllistymisestä? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä mitään tietoa mistään haavoittuvassa tilasta olemisesta. En tiedä tämän hetken kuulumisia, mutta ei ole syytä tuollaista olettaa.
Miksei voisi haluta muuten vain? En mä ainakaan tunnista itsessäni mitään sen erikoisempaa haavoittuneisuutta, olen perus onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen. Eri
Sanoin tuon vain sen takia, ettei kannata syyllistyä siitä jos oma kaivattu sattuu olemaan haavoittuvassa tilassa. Kaivattu saattaa juuri silloin kaivata sinua siihen.
Miksi kukaan mitenkään syyllistyisi sellaisesta? Miksi kenellekään tulisi mieleenkään, että yoisen haavoittuvuus olisi omaa syytä? Nyt en tajua sun ajatuksenjuoksua.
Ja saattaahan se haluta siihen jonkun ihan muunkin kuin kaipaajansa. Ei kaipaukset aina kohtaa.
Joku raivosi täällä aiheesta.. siksi
Ei ainakaan aloittaja mun mielestä mitään ole raivonnut, eikä tätä ole liitetty mihinkään syyllistymisen yhteyteen. Aloitin lukemisen tästä kohtaa tälle iltaa ja otin ihan omana aiheenaan, oishan aloittaja lainannut sitä jotakuta muuta jos olis halunnut viitannut jonnekin muualle.
Ehkä sun ei kannata niin innokkaasti yhdistellä erillisiä viestejä? Ei munkaan kommentti viitannut kenenkään syyllistymiseen ja silti aloit neuvoa aiheesta mulle. 😅
En minä, mutta yhdessä poistetussa viestissä raivottiin ja syyteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
Tästä kirjaimesta liikkuu niin monta eriversiota, että toivottavasti kaivattunne erottaa oikean.
H H H H h h h h
Kuka on se oikea?
Olisi melkoinen sattuma, että kukaan, jos ajatellaan montako ihmistä on H. Ei kai kukaan tosissaan luule noista tunnistavansa.
Ei tietenkään elleivät ole merkistä sopineet.
Kyllä me molemmat haluttaisiin nähdä siellä puolivälissä.. tai munkin luona olisi rauhallista. Mutta kumpi keksii ensin tekosyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon melkeen 50, ni sä taidat tosiaan olla vanha sit. :)
Pitää osata erottaa, mikä homma kuuluu itselle ja mikä taas ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku raivosi täällä aiheesta.. siksi
Ei ainakaan aloittaja mun mielestä mitään ole raivonnut, eikä tätä ole liitetty mihinkään syyllistymisen yhteyteen. Aloitin lukemisen tästä kohtaa tälle iltaa ja otin ihan omana aiheenaan, oishan aloittaja lainannut sitä jotakuta muuta jos olis halunnut viitannut jonnekin muualle.
Ehkä sun ei kannata niin innokkaasti yhdistellä erillisiä viestejä? Ei munkaan kommentti viitannut kenenkään syyllistymiseen ja silti aloit neuvoa aiheesta mulle. 😅
En minä, mutta yhdessä poistetussa viestissä raivottiin ja syyteltiin.
Ja miksi oletit että mun viestini liittyvät siihen mitenkään? Edelleenkin: älä yhdistele eri kirjoittajien viestejä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko säilyttänyt antamani.. lahjan
Oon. Paljon muuta ei olekaan jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis se autiotalo suojaisine puutarhoineen muun muassa.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten lyhyt matka meillä olisi kohdata salaa vaikka puolivälissä...
Oih! Tää olis ihanaa. Ehkä tiiän mitä kaupunkia tarkoitat. Voisin vaikka jo viikonloppuna ajella sinne kun mulla on aikaa ihan itseni seurassa. Se on mies sun rohkeudesta kiinni. Laita se viesti. Sun vuorosi toimia tällä kertaa
Se kaupunki, joka on muutenkin merkityksellinen meille? 😊 Mut kyllä se ois nyt naisen vuoro ehdotella. 😃
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata erottaa, mikä homma kuuluu itselle ja mikä taas ei kuulu.
Hitto. Mietitkö tosiaan sanomaasi omalla kohdallasi?
Aika kovasti mä haluan. Seuraasi. Sua. Kaikkea sitä. Suukko. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilitko eteerisiä öljyjä? Sivusta
Oih! Tää olis ihanaa. Ehkä tiiän mitä kaupunkia tarkoitat. Voisin vaikka jo viikonloppuna ajella sinne kun mulla on aikaa ihan itseni seurassa. Se on mies sun rohkeudesta kiinni. Laita se viesti. Sun vuorosi toimia tällä kertaa