Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä sun kuoren läpi. Kertoisitpa mulle, mitä ajattelet. Mä tarvisin sitä. 🧡
Se kuori on nyt aika paksun pelon rakentama, ja sisällä taistele tai pakene moodissa oleva ylikuormittunut raunio. Mut raunion pätkä jaloilla ei pötkitä pakoon.
Kun huomaat kuoressa pienenkin raon niin käytä sitä. Kerron sulle mielelläni asioista, kun olet ainoa ihminen jolle oikeasti haluan jutella. Muiden kanssa se tuntuu suurelta urakalta.
Mitäpä jos mr. Raunio otat ne pätkäjalkasi ja tulet tänne?
Voisin tullakin, jos kutsuisit irl. Mutta tuuleen huutelua tämä on.
Ota riski ja anna tunniste, jotain mitä kukaan muu ei voi tietää
Tosiaan tolle stoorille mulla olis sellainen nimikin, jos kuulisit sen, niin takaan että käkättäisit niin että et pysyisi tuolillasi.
Hyvää yötä, silittelisin hiuksia ja käsivarsia.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan tolle stoorille mulla olis sellainen nimikin, jos kuulisit sen, niin takaan että käkättäisit niin että et pysyisi tuolillasi.
Kiinnostaisi kuulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä sun kuoren läpi. Kertoisitpa mulle, mitä ajattelet. Mä tarvisin sitä. 🧡
Se kuori on nyt aika paksun pelon rakentama, ja sisällä taistele tai pakene moodissa oleva ylikuormittunut raunio. Mut raunion pätkä jaloilla ei pötkitä pakoon.
Kun huomaat kuoressa pienenkin raon niin käytä sitä. Kerron sulle mielelläni asioista, kun olet ainoa ihminen jolle oikeasti haluan jutella. Muiden kanssa se tuntuu suurelta urakalta.
Kurki
Kettu
Vene
Liian ankeeta. Täytyy nousta kohti kevyempää yläpilveä 🌤🦄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt tyhmä silti ole, vaikka raunio oonkin. Tänne en antaisi kalastelijoille mitään syöttiä häneen liittyen, mutta laita sinä jos haluat. Vastaan jatkamalla jotain siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee mieleen että toivottavasti ei syytä minua mistään nettiroikottamisesta. Mielestäni päinvastoin yritin olla IRL avoin ja vastaantuleva, mutta kun se (ihastumiseni nolotti?) johti välttelyyn, tervehtimättömyyteen ja lyhyeksi katkaisemiseen niin olen täällä ollut nettimuumina paljon varautuneempi - kaikkeen päinvastaiseen viestintään yrittänyt vaan huumorilla suhtautua. Varmaan kaikelle syynsä. Todennäköisimmin se etten täällä koskaan keskustellut kenenkään tuntemani kanssa. En ota itseäni kovin vakavasti, mutta kuitenkinhan ego on siinä muistuttelemassa itsestään ja olen ehkä tarpeettomankin äksy täällä välillä. Pahoittelut kaikille sivullisille!
Miksi ihastuminen nolotti sinua?
Ei se minua erityisemmin nolottanut, sattuu kauheampiakin, mutta arvelen että toista osapuolta nolotti (ja sen takia kysymysmerkki kun eihän voi mennä päättelemään toisen ajatuksista mitään).
Ok. Kysyin vaan kun oma kaivattu alkoi käyttäytymään just noin. :)
Otan osaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Millä nouset ;)
Katselemalla sinua.
Tanssit,naurua, mukavia ihmisiä hauskaakin aamuun asti.
Ei seksiä! Kaikkea mitä on ollut ilo muistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt tyhmä silti ole, vaikka raunio oonkin. Tänne en antaisi kalastelijoille mitään syöttiä häneen liittyen, mutta laita sinä jos haluat. Vastaan jatkamalla jotain siihen.
Ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee mieleen että toivottavasti ei syytä minua mistään nettiroikottamisesta. Mielestäni päinvastoin yritin olla IRL avoin ja vastaantuleva, mutta kun se (ihastumiseni nolotti?) johti välttelyyn, tervehtimättömyyteen ja lyhyeksi katkaisemiseen niin olen täällä ollut nettimuumina paljon varautuneempi - kaikkeen päinvastaiseen viestintään yrittänyt vaan huumorilla suhtautua. Varmaan kaikelle syynsä. Todennäköisimmin se etten täällä koskaan keskustellut kenenkään tuntemani kanssa. En ota itseäni kovin vakavasti, mutta kuitenkinhan ego on siinä muistuttelemassa itsestään ja olen ehkä tarpeettomankin äksy täällä välillä. Pahoittelut kaikille sivullisille!
Miksi ihastuminen nolotti sinua?
Ei se minua erityisemmin nolottanut, sattuu kauheampiakin, mutta arvelen että toista osapuolta nolotti (ja sen takia kysymysmerkki kun eihän voi mennä päättelemään toisen ajatuksista mitään).
Ok. Kysyin vaan kun oma kaivattu alkoi käyttäytymään just noin. :)
Otan osaa. Tsemppiä!
Ei minua haittaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla
Kysy multa vaikka huomenna, että mikähän ois hyvä kirjan nimi. Kerron.
Jos et ota minkäänlaista riskiä niin mitään ei tule koskaan tapahtumaan. Jos et ota sitä täällä niin ota oikeassa elämässä.
Hieroisin kämmeniä ja jalkapohjia. Ja päänahkaa. Olisitpa hierottavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko.
Jos ei taho
Jos mietit että täällä roikkuminen on noloa.. niin meitähän on sitten kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?
Tämmöset viestit on jotenkin huolestuttavia. 😭 Eihän täällä ole oikein mitään tunnisteita. Mistä te tunnistatte jonkun taviksen täältä?
Kun tarpeeksi kuvittelee, muuttuu kaikki tutuksi. Täällä on monta henkisesti epävakaata.
Olet sivusta.
Erikin sulosäkeille yöterkut!